2021-05-11, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Madde, de är inte stylish att ha shorts med stort hål på ena skinkan. Allra minst när man är 33 år. Men då är ju inte jag stylist

Påtal om kläder, har nardos växt ur sin garderob? Tycker hon lånar mycket av andra och att det ser trångt ut. Undrar hur många kilon dom gått upp därinne på 90 dagar. Känns om en hel del. Men då var det ju förra året också, de rör sig inte så mycket direkt så förståeligt

Nardos är ju jätterund nu! Precis som Emelie, Tanja, Simon och Pedram. Titta på första avsnitten så ser man tydlig skillnad!

Dom enda jag inte sett så stor skillnad på är Madde och Judith.
2021-05-11, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
All fett sitter i röva på na
Det ser ut som att hon stoppar ner något i den bullfittan. Som killar lägger en socka för att förstora paketet.
2021-05-11, 10:43
Medlem
Klart att de ska få SEMESTERTEMA. Deras vistelse har varit en enda lång SEMESTER med gnäll och daltande. Under all kritik. Dock så är jag så oerhört lycklig över att äntligen slippa HORMÖSSAN. Kommer att korka upp några flaskor ikväll för att fira.
2021-05-11, 10:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Var tvungen att kolla kommentarsfältet under Adrians bild på BBs instagram.

Många skriver att det är riggat och uppgjort "NEEEJ hur kan man inte rösta på den vettigaste i huset"

Tacka vet jag Flashback

Så skönt att vi fick ut honom. Känner mig lite färdig faktiskt.

Hahahaha det visar ju vilka kompletta stolpskott som huserar på instagram om de tycker en manipulerande robot i mössa är den vettigaste i huset
På flashback är vi väldigt nöjda iallafall. En underbar möss-fri dag idag! <3
2021-05-11, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Nardos är ju jätterund nu! Precis som Emelie, Tanja, Simon och Pedram. Titta på första avsnitten så ser man tydlig skillnad!

Dom enda jag inte sett så stor skillnad på är Madde och Judith.

Kanske att det syns lite i ansiktet på Judith. Men kan också vara att hon är olik sig på sin deltagar-bild.
Typ ingen skillnad på Madde som du säger men då har hon ju varit där minst tid förvisso
2021-05-11, 10:45
Medlem
Har dom aldrig sett sällskapsresan?! Ingen verkade göra kopplingen...
2021-05-11, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Kanske att det syns lite i ansiktet på Judith. Men kan också vara att hon är olik sig på sin deltagar-bild.
Typ ingen skillnad på Madde som du säger men då har hon ju varit där minst tid förvisso

Men Madde kom ändå in vecka 3. Titta inte på deltagarbilderna, där är dom så fixade! Titta på typ avsnitt 2.
2021-05-11, 10:46
Medlem
Citat:
Det var BARA Madde som kopplade. De andra är för unga.
2021-05-11, 10:47
Medlem
Citat:
Men Madde kom ändå in vecka 3. Titta inte på deltagarbilderna, där är dom så fixade! Titta på typ avsnitt 2.

Vecka 3?? Herregud va fort tiden går.
2021-05-11, 10:47
Medlem
Citat:

Morsan Madde har koll
2021-05-11, 10:48
Medlem
Citat:

Jag tycker dom kan få se den på skärmen ikväll. Då händer i alla fall något.
2021-05-11, 10:50
Medlem
Vilken jävla lycka att veta att Adrian missar semesterveckan, han har haft semester så det räcker och blir över där inne.

Njuter också av att veta att han inte är kvar där och får in anhöriga i veckan, med tanke på att han är den enda som haft anhörig i studion.

Glädjer mig dock mest åt att veta vilken fomo han lär ha nu. Arbetslös som han är och allt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in