2021-05-11, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vilken jävla lycka att veta att Adrian missar semesterveckan, han har haft semester så det räcker och blir över där inne.

Njuter också av att veta att han inte är kvar där och får in anhöriga i veckan, med tanke på att han är den enda som haft anhörig i studion.

Glädjer mig dock mest åt att veta vilken fomo han lär ha nu. Arbetslös som han är och allt
Vad jobbade han med innan BB? Tror aldrig jag hört honom snacka om jobb, som alla andra gjort.

Har svårt att se honom jobba med något öht.
2021-05-11, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Hoppas att Adrian eller någon av hans familj eller vänner läser här och varnar honom för Madde.

Han säger till Nardos att hon är "mogen och förstår att de är vänner".
Nej Adrian, det är du som inte förstår, tänk efter hur länge ni hade känt varandra när hon blev fruktansvärt svartsjuk på Viktoria först och främst.

Adrian har inte heller sett hur Maddes huvudet rör sig som på en Tyrannosaurus Rex så fort han har pratat med någon annan tjej (särskilt Nardos).

Nej du Adrian, akta dig för äldre kvinnor med psykisk ohälsa och svårigheter att hantera alkohol.
Tänk på att hennes biologiska klocka förmodligen går på högvarv då hon inte har mer än 6 år kvar till 40.

Du Adrian har bara sett gulliga Madde som ler och låtsas vara glad för att "en kvinna ska vara så".

Madde har med tanke på sin ålder inte tid att dejta och lära känna någon om hon vill ha barn.

Om du bjuder hem henne till Lund eller håller på med henne så är det kört för dig.
Var ärlig när hon kommer ut om du inte vill dejta.
Då kan hon gå vidare och få en chans att träffa någon annan som vill ha familj direkt.

Bry dig inte om det negativa som folk har skrivit här, alla får skit när de deltar i ett sådant program.
Jag tycker att du har varit rolig när du har busat med folk och jag tycker att du har varit ärlig mot Madde, kanske var du lite för snäll eftersom hon inte fattade men om du hade varit hårdare så hade hon lämnat programmet så jag förstår att du inte ville såra henne i huset.

Men tänk dig för på utsidan.
Vad vill du?
Vad känner du?

Nåväl, lycka till med allt oavsett!
Detta är skrivet som ett svar på en kontaktannons. Man hör trosorna plaska långt bort.
2021-05-11, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad jobbade han med innan BB? Tror aldrig jag hört honom snacka om jobb, som alla andra gjort.

Har svårt att se honom jobba med något öht.
Han är säljare som alla andra stolpskott i livet.
2021-05-11, 11:13
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hade varit enklare att bara skriva ditt telefonnummer med en gång...

Vad menar du?
Skulle jag prata förstånd med Madde?
Hon kommer också att läsa här är jag säker på.
2021-05-11, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Att ge sig på nåns vikt är så jävla lågt. Det är 2021 nu.Det borde alla fatta att man inte gör . Många tjejer som ser dina inlägg och tar åt sig,ja killar oxå. Tänk för fan längre än näsan räcker med ditt hat
Mammagruppen är åt det här hållet. --->
2021-05-11, 11:14
Medlem
Sättet Tanja äter isglass på får det att kittla lite hos mig.
2021-05-11, 11:15
Medlem
Dukanva85s avatar
Hade det inte varit lättare att ta vatten från poolen?
2021-05-11, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Vad menar du?
Skulle jag prata förstånd med Madde?
Hon kommer också att läsa här är jag säker på.
Cinder, du är betuttad i Ustmössan, vi vet.
2021-05-11, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han är säljare som alla andra stolpskott i livet.
Säljare av vadå? Mössor? Ust? Prutteinprodukter? Disktabletter? Papegojor?
Medlem
Citat:
Att ge sig på nåns vikt är så jävla lågt. Det är 2021 nu.Det borde alla fatta att man inte gör . Många tjejer som ser dina inlägg och tar åt sig,ja killar oxå. Tänk för fan längre än näsan räcker med ditt hat

Citat:
Ja faktiskt... älskar att läsa allt hat mot henne. Utan nardos hade det vart tråkigt i huset

Citat:
Hon är en subba

Citat:
Simon har en relation... Simon är inget för Emelie. Hon är så äckligt ful. Hennes inre gör att hon blir ännu fulare .

Du lever ju inte som du lär direkt. Patetiska jävel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Jag har en känsla att Tanja är väldigt trött på Judith samtidigt som hon vet att hon inte kommer undan henne i huset utan att Judith skulle bli väldigt ledsen och det skulle bli drama.

Hade jag varit Tanja hade jag känt panik så fort Judith närmat sig.
Ja Gud ja det syns så tydligt! Judith försöker med sina närmanden hela tiden, och Tanja drar direkt! Hon ser ut att tycka det är sjukt obehagligt. Bara väntar ut tiden typ, tills hon kan ta avstånd på riktigt. Sen borde för fan Judith inse och låta henne va! Dem två kommer icke ha en relation utanför huset.
Medlem
Ärkepuckot Peddot förstår inte hur man gör isglass, han var tvungen att fråga de andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in