Citat:
Bryr mig inte om svammel om vad de skrivit till varandra, bara patetiskt ta upp. Som vanligt tuggar du igång på hundra när jag och andra inte hyllar dig.Lägg fram nåt konkret skit om PW så är jag idel öra.
Han beskriver SD som ”stabil” som dyklärare.
Han flätar skägget ibland.
SD kommenterar hans arbetsbörda för länge sen på Facebook.
Han hojtar till när de är på väg till SD 15/5 och vänder.
Han är behjälplig när nån IT-mänska där inte kan tömma en Samsung och han svarar på frågor om hur när han hjälpt SD med fixa raderade bilder.
Han lyfter brudar på semestern och sitter i styrelsen för TM:s bolag. Sprutar eld ibland.
Han var med när TM:s partner tog nån examen. De dricker öl ibland.
Han har ingen info om mordet och ligger därför lågt i förhör.
Han har hjälpt SD tidigare med el, IT och grävmaskin m.m.
Mer än så är det väl inte.
Han är forskningsingenjör och gör väl rätt i att ta en ordentlig paus från IT-forensiskandet.
Har du nåt på honom så ös på. Annars kan vi nog släppa diskussionen som du var inne på innan.
Han beskriver SD som ”stabil” som dyklärare.
Han flätar skägget ibland.
SD kommenterar hans arbetsbörda för länge sen på Facebook.
Han hojtar till när de är på väg till SD 15/5 och vänder.
Han är behjälplig när nån IT-mänska där inte kan tömma en Samsung och han svarar på frågor om hur när han hjälpt SD med fixa raderade bilder.
Han lyfter brudar på semestern och sitter i styrelsen för TM:s bolag. Sprutar eld ibland.
Han var med när TM:s partner tog nån examen. De dricker öl ibland.
Han har ingen info om mordet och ligger därför lågt i förhör.
Han har hjälpt SD tidigare med el, IT och grävmaskin m.m.
Mer än så är det väl inte.
Han är forskningsingenjör och gör väl rätt i att ta en ordentlig paus från IT-forensiskandet.
Har du nåt på honom så ös på. Annars kan vi nog släppa diskussionen som du var inne på innan.
Tidigare idag framkom att han inte vände frivilligt, till heders påpekade han sitt jäv.
Men nu vet vi att pw är en helig ko, du brusar upp som han vore värsta springare. Den heligaste av kor.
Så låt oss då se, alla utom springare och pw ska kritiseras och ifrågasätta. Din i go om pw liknar nästan stalkning, om han nu är oväsentlig har fu väldigt mycket på honom. Underligt?
Men du har ju planer, som du skrivit tidigare i tråden om att reformera forendik, typ hela polisen. Grandios självbild när kompetensen är datorer.
Jag köper en del du skriver och kommit fram till, men mycket är dåligt och uselt underbyggt. Mest uselt är din analys om den elfte.
Jag vet många i tråden anser jag är ett rövhpl, men jag är ett ärligt rövhål som anser du sätter dig på höga hästar och fördelen med att vara ett rövhål som jag är att jag inte behöver slicka röv då jag redan är ett rövhål.
Så varför ska pw skornas så mycket, är han en öm tå för dig?