2021-05-09, 22:13
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaoLaowei
Precis hemkommen från 2 veckor i Puerto Banus. Hyrde en Q5'a för EUR 25:-/dag via Marbesol. Kul ställe om man gillar att kolla på exklusiva saker och allt fejk det för med sig. Inte svårt att hitta svenska tjejer med mer silikon än vad som finns att köpa på Bauhaus och mer färg på kroppen än du ser på Colorama. Svårt att skilja på äkta och fejk när det kommer till klockor, kläder, accessoarer osv. En del av kopierna är av riktigt bra kvalitet. Bilarna är svårare att fejka, även om det går att hyra det mesta.
De flesta klubbarna är fortfarande stängda, så man sitter på restaurangerna utmed "strippen" vid hamnen i PB. Inget speciellt exklusivt i det.
De som har pengar, brukar hålla lägre profil och är mest irriterade på alla som inte respekterar att man inte ska kladda på deras gröna Lamborgini Aventador SVJ Roadster. En hel del svenskreggade Porsche och AMG Mercedes, plus någon enstaka Ferrari såg vi.

Kollade upp den bilsidan inte fan kostar en Q5 25eur/dag väl?
En VW Tiguan kostade över 200eur/dag

Eller söker jag fel?
Citera
2021-05-09, 22:19
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan

Eller söker jag fel?
Känns som att en Q5:a och en Tiguan ligger i samma prisklass, eller?
Citera
2021-05-09, 23:39
Medlem
Citat:

Eller söker jag fel?

Om du bara kollar en dag ja, bokar du för tex en vecka så är det mycket billigare per dag.
Citera
2021-05-10, 17:50
Medlem
Citat:

Eller söker jag fel?

Du sökte rätt men läste fel. Priset som poppar upp automatiskt är mellan de datum som sidan väljer automatiskt. För det mesta en vecka framåt i tiden och med en hyrtid på en vecka. Jag är medlem hos Marbesol och fick en fri uppgradering. Priserna och rabatterna varierar lite beroende på säsong.
Min kompis som är där nere nu utnyttjar ett erbjudande han har hos en annan välkänd biluthyrningsfirma och kör en AMG C43 för ca EUR 100:-/dag. Ordinarie pris ca EUR 200:-/dag.
Så om Blattelito hyr en Kia för EUR 200:-/dag har han blivit rejält blåst
Citera
2021-05-10, 21:43
Medlem
Om någon undrar så bor han idag i Bollnäs på Gärdesgatan 17c, 🤙🙂
Citera
2021-05-10, 21:56
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMask
Om någon undrar så bor han idag i Bollnäs på Gärdesgatan 17c, 🤙🙂

Sjukt, stod så på hitta också. Men är han bara skriven där, för han är väl fortfarande i Spanien.
Citera
2021-05-10, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Sjukt, stod så på hitta också. Men är han bara skriven där, för han är väl fortfarande i Spanien.

Ingen aning, har inte kollat hans Snap, men tänkte att de kan va bra för allmänheten o veta
Citera
2021-05-10, 22:11
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMask
Ingen aning, har inte kollat hans Snap, men tänkte att de kan va bra för allmänheten o veta

Lägger ju fortfarande upp storys från Spanien så jag antar att han är kvar där. Ser ut att bo två andra (äldre) herrar i lägenheten i Bollnäs också
Citera
2021-05-10, 22:22
Medlem
Masajens avatar
Batterito har delat, och följt ett konto som heter ”Aktaerfordessa” på insta, där dom hänger ut våldtäktsmän, kvinnomisshandlare, pedofiler osv.

Det roliga var att dom precis hängde ut Batterito😂 Den såg han inte komma, dumfan!
Citera
2021-05-10, 22:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Batterito har delat, och följt ett konto som heter ”Aktaerfordessa” på insta, där dom hänger ut våldtäktsmän, kvinnomisshandlare, pedofiler osv.

Det roliga var att dom precis hängde ut Batterito😂 Den såg han inte komma, dumfan!
Hahah komiskt! Hade velat sett hans min när han får se sig själv på kontot
Citera
2021-05-11, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hahah komiskt! Hade velat sett hans min när han får se sig själv på kontot

Den var säkert episk, han gick dock ut och sa att han tog bort delningsbilden pga personen är fråga inte vet om att han är anmäld m.m. Extremt roligt😂

Abbe omringas av idioter och smutsfläckar som skyddar honom. Men alla med mer än 70IQ förstår vilken patetisk liten fjant han är.

Såg att vissa av hans inavlade blattar som gick in i kommentarsfältet och skrev några skyddande ord men snabbt som tusan tog de bort kommentaren.
Senast redigerad av Mazzot420 2021-05-11 kl. 00:26.
Citera
2021-05-11, 16:09
Medlem
Ett investeringstips som har sagts förr och som tål att upprepas;
När slöddret och samhällets bottenskrap (Abbe) börjar investera där du själv investerar - SÄLJ ALLT.

Tack Batterito Grillelito, sparde några 100k på sina sälj signaler och tog dina pengar enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in