2021-05-10, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girl12345
Är Alex fortfarande gift efter hans frus sjuka svek? Hon är den värsta golaren!
Hon räddade ju Robinson. Första gången en icke-deltagare är största hjälten.
2021-05-10, 17:32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
https://www.joannaswica.se/10-saker-du-formodligen-inte-vet-om-mig/

Bara som ett exempel på att - vart man kommer ifrån (land etc) är oväsentligt och har inte med Robinson att göra i tävlingarna. Däremot vad man pysslar med i privatlivet som t ex överlevnad, träning och hur man fungerar i sociala sammanhang - kan spela roll!
Att välja att fuska verkar dock ha med var man kommer ifrån att göra.
2021-05-10, 17:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Att välja att fuska verkar dock ha med var man kommer ifrån att göra.

Nej - det har med ens uppfostran att göra. Egenskaper om att fuska finns inte lagd på vilket land man kommer ifrån. Eller ens vilken nationalitet man har att göra heller. Vilken fördomsfull mening och uppfattning du lyckades klämma in i tråden
2021-05-10, 17:41
Medlem
Scalpings avatar
Hade helt klart varit roligare om Alex lurat iväg Elias och Per-Sofia för att handla mat och sen spungit till vakten och skvallrat när de kommer med matkassarna. Hade varit den perfekta hämnden att manipulera dem till att fuska och sen bli diskade :-D
2021-05-10, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Jag tyckte inte om Wrenkler, så tänkte att han kunde få vara våran fånge.
Sen att han tjallar på sin vän, Sophia.
Synd att inte Andreas och Johanna är kvar för de röstar ju som jag vill. Det är väl inte det första man säger när ens vänner fått lämna?
Fick chock när Joanna sa vid örådet Hade inte velat röstat på dig egentligen, i synkarna är han ju vidrig, vad är hans personlighet egentligen, har han ens någon eller är den tillgjord?
Det är många synkar (nästan alla tror jag) där man hört honom och han är så oempatisk.

Säger inte att han är det, kan vara som du säger att han spelar så.
Ludde är lömsk men smart. Han hade faktiskt passat i amerikanska Survivor, där det finns ett stort antal gömda lmmuniteter och extra röster. Där hade han fungerat bättre än i TV4-bestämmer-allt Robinson.
2021-05-10, 17:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Nej - det har med ens uppfostran att göra. Egenskaper om att fuska finns inte lagd på vilket land man kommer ifrån. Eller ens vilken nationalitet man har att göra heller. Vilken fördomsfull mening och uppfattning du lyckades klämma in i tråden
Jag skrev verkar men du kanske har någon källa på att det inte är så? 5 av 20 deltagare är av utomeuropeisk bakgrund, 3 av 20 fuskar och dessa råkar vara av utomeuropeisk bakgrund. De som är bra på matte förstår säkert det osannolika att det är en slump.
2021-05-10, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Antagligen inte öppet men då han hellre valde att vräka i sig kötbullar och korv i skogen istället för att sätta på Tova-Sophia så är han nog bög.
Är det din definition på bög?? Jag hade hellre huggit av mig vänster hand än satt på Per.
2021-05-10, 18:04
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Jag skrev verkar men du kanske har någon källa på att det inte är så? 5 av 20 deltagare är av utomeuropeisk bakgrund, 3 av 20 fuskar och dessa råkar vara av utomeuropeisk bakgrund. De som är bra på matte förstår säkert det osannolika att det är en slump.
Fast alla 20 hade ju inte möjligheten att fuska. Dom var bara 4 där.
Men jag håller med om att folk från krigs eller fattiga länder är mer benägna att fuska, Men det har sina förklaringar till varför det är så. (skrivit lite om det förr (FB) Robinson Sverige 2021)
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-10 kl. 18:06.
2021-05-10, 18:06
Medlem
Citat:
Är det din definition på bög?? Jag hade hellre huggit av mig vänster hand än satt på Per.

Jag kan garantera att ingen på flashback hade vetat att hon var transa om hon inte hade berättat det själv.
2021-05-10, 18:09
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Jag kan garantera att ingen på flashback hade vetat att hon var transa om hon inte hade berättat det själv.
Kan helt ärligt säga att jag gissade på det och sa det till en kompis innan man visste det. såg på hennes opererade röv ("dynorna" sitter lite för högt upp och åt sidorna) och höfter att nått "inte stämde".
Men håller med om att det ser bra ut
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-10 kl. 18:12.
2021-05-10, 18:11
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Sannolikhetslära i all ära - men det du säger får du allt bevisa med FAKTA från trovärdig källa och inte sitta här och skriva om utan bevisning. Ser ofta att dina inlägg är klart fördomsfulla och utan fakta så upp till bevis! Det har INTE med matematik att göra alls - utan TROVÄRDIGHETEN i FAKTA från objektiva undersökningar typ SCB och liknande.
Senast redigerad av CS128 2021-05-10 kl. 18:13.
2021-05-10, 18:16
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Sannolikhetslära i all ära - men det du säger får du allt bevisa med FAKTA från trovärdig källa och inte sitta här och skriva om utan bevisning. Ser ofta att dina inlägg är klart fördomsfulla och utan fakta så upp till bevis! Det har INTE med matematik att göra alls - utan TROVÄRDIGHETEN i FAKTA från objektiva undersökningar typ SCB och liknande.
Han syftar på robinson, men det är som jag skrev till honom så hade inte alla möjligheten att fuska

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in