2021-05-10, 17:06
  #5533
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Jag hade hellre anställt Elias eller Alex, två pålitliga grabbar som drivs av ambition liksom.

Tova-Sophia hade fått vara min assistent & sekreterare, a very friendly friend with benifits.

Det finns fler som har anställningspotential än Ludde - men nu diskuterade vi just honom, därav mitt svar! Vill att folk ska begripa att deras personligheter inte alls behöver vara detsamma dvs deras fulknep, som vi ser i Tv skulle vara likadant i privatlivet. I tråden så skrivs ju varenda deltagare ner som om de vore totalt vidriga som personer - vilket jag inte håller med om.
2021-05-10, 17:11
  #5534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
Alex var mullvad i gränslandet avslöjad av ludde Wilma är mullvad i gränslandet nu och kan få order från produktionen.
Mullvaden ska fresta deltagarna till att fuska för att skaffa mat och
andra tillhörigheter.
Du är ju sjuk.
2021-05-10, 17:12
  #5535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag kan säga ATT jag är företagare och skulle ha anställt honom. Han har kvalitéer och driv för att lyckas vara säljare t ex. Du verkar inte förstå att det som visas i TV är en tävling och ett spel. Att det som visas varje dag i såpan har ändrade förutsättningar och att deltagarna måste ändra sitt spel varje dag och sekund efter vad produktionen hittar på. Ju mer flexibel du är desto längre är du kvar = bra potential i arbetslivet.
Då kanske det finns hopp om fler tänker som du. Han är smart, men det finns andra mer sympatiska människor som har den kvalitén också. Han har ju även varit delaktig i mobbningen som skett i programmet. Tycker inte om hur han håller på på instagram, och instagram är ju utanför programmet, så även där...haha.

Beror på vad man har för företag men än så länge verkar William som en bra, smart grabb som hade klarat det mesta.
__________________
Senast redigerad av chaga 2021-05-10 kl. 17:16.
2021-05-10, 17:13
  #5536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Jag lever i en familj där en vuxen och ett barn har varierande diagnoser - alla relativt milda men tydliga. Wrenkler har minst en diagnos. Jag led med honom. Han mådde inte bra i Robinson.

Titta på Wrenklers videos och du märker att han inte har ”diagnoser”. Han är en nörd och nyfiken kille. Betyder inte att man har asperger eller bokstavsvarianter.
2021-05-10, 17:14
  #5537
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackskonto
Vad då efterbliven? Han gillar inte pakter. Ta det lugnt med dina nedvärderande ord.
Han skulle nog kunna överleva på riktigt tror jag. Detta är Robinson, inte ett modellprogram.

Han är fortfarande en fucking same, en rubbad enstöring som inte vet vilket ben han ska stå på liksom. Wtf, han hade hellre lägrat en ren än att döda den för mat. Jävla galning är han. Strange living liksom. Men visst,han är en mysig typ men ingen överlevare. Han & wille verkar tycka om varandra lite väl mycket. Ögonen gnistrar när wille är i närheten, han blir lite fnittrig.

Men detta är Robinson, inget tycka om strange minority program. Lappen saknar både stil & muskler. No real survivor. Mer lik Guran än Fantomen.
2021-05-10, 17:19
  #5538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Titta på Wrenklers videos och du märker att han inte har ”diagnoser”. Han är en nörd och nyfiken kille. Betyder inte att man har asperger eller bokstavsvarianter.

Han var bara en enerverande o jobbig person, som verkade gilla o gå igång på, att vända o vrida på ord o betydelser, just för att se vad som händer, liksom provocera. Det är väldigt jobbigt att prata med en sån person. Kan reta gallfeber på vem som helst. Han var en väldigt osympatisk människa o det bästa var att han åkte ut, tycker jag iaf. Men smaken är som baken - den är delad.
2021-05-10, 17:19
  #5539
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackskonto
Vad då efterbliven? Han gillar inte pakter. Ta det lugnt med dina nedvärderande ord.
Han skulle nog kunna överleva på riktigt tror jag. Detta är Robinson, inte ett modellprogram.
Det är inga nedvärderande ord, det var du själv som la in värderingen. Finns många efterblivna som är bra människor för det.
2021-05-10, 17:22
  #5540
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Han är fortfarande en fucking same, en rubbad enstöring som inte vet vilket ben han ska stå på liksom. Wtf, han hade hellre lägrat en ren än att döda den för mat. Jävla galning är han. Strange living liksom. Men visst,han är en mysig typ men ingen överlevare. Han & wille verkar tycka om varandra lite väl mycket. Ögonen gnistrar när wille är i närheten, han blir lite fnittrig.

Men detta är Robinson, inget tycka om strange minority program. Lappen saknar både stil & muskler. No real survivor. Mer lik Guran än Fantomen.

🙄 Oj, du verkar alldeles för ung o omogen för att kunna diskutera saker på ett forum. Men du blir nog vuxen du med, med tiden.
2021-05-10, 17:24
  #5541
Medlem
Citat:
Är han öppet bög? Har han kommit ut från garderoben?Han är ju syrian. Detta måste vara en EXTREMT stor skam för hans familj och släkt.

Antagligen inte öppet men då han hellre valde att vräka i sig kötbullar och korv i skogen istället för att sätta på Tova-Sophia så är han nog bög.
2021-05-10, 17:25
  #5542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Det är inga nedvärderande ord, det var du själv som la in värderingen. Finns många efterblivna som är bra människor för det.

Lägg ner! Det var ett dömande om stackars samen. Han är inte som alla andra, tack o lov för det. Alla kan inte vara bittra, sura, falska, backstabbing- deltagare, vet du.
2021-05-10, 17:27
  #5543
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackskonto
Lägg ner! Det var ett dömande om stackars samen. Han är inte som alla andra, tack o lov för det. Alla kan inte vara bittra, sura, falska, backstabbing- deltagare, vet du.
Du ser det du vill se
2021-05-10, 17:31
  #5544
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Då kanske det finns hopp om fler tänker som du. Han är smart, men det finns andra mer sympatiska människor som har den kvalitén också. Han har ju även varit delaktig i mobbningen som skett i programmet. Tycker inte om hur han håller på på instagram, och instagram är ju utanför programmet, så även där...haha.

Beror på vad man har för företag men än så länge verkar William som en bra, smart grabb som hade klarat det mesta.

Jag svarade ngn om det - vad som visas i TV är inte som de är i privatlivet fast en del egenskaper visar sig säkert också i rutan av hur de kan vara. Att anställa ngn i ett företag är en mix av olika egenskaper man vill ha in som arbetsstyrka och det kan vara olika för olika funktioner. Ju mindre företag desto viktigare är egenskaperna på den anställda (samt givetvis utbildning) så att de passar in och inte ngn felrekrytering sker. Det kan kosta företaget oerhört mycket pengar med en felrekrytering. Sedan beror det på vilket slags företag det är och vad arbetstagaren kan tillföra företaget osv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in