Citat:
Ursprungligen postat av
Flashbackskonto
Vad då efterbliven? Han gillar inte pakter. Ta det lugnt med dina nedvärderande ord.
Han skulle nog kunna överleva på riktigt tror jag. Detta är Robinson, inte ett modellprogram.
Han är fortfarande en fucking same, en rubbad enstöring som inte vet vilket ben han ska stå på liksom. Wtf, han hade hellre lägrat en ren än att döda den för mat. Jävla galning är han. Strange living liksom. Men visst,han är en mysig typ men ingen överlevare. Han & wille verkar tycka om varandra lite väl mycket. Ögonen gnistrar när wille är i närheten, han blir lite fnittrig.
Men detta är Robinson, inget tycka om strange minority program. Lappen saknar både stil & muskler. No real survivor. Mer lik Guran än Fantomen.