Citat:
Nej hon är inte sur på henne, dom ser ju henne som en harmlös tok-kärring just nu som dom inte ens bryr sig om. Joanna smörar för Ludde bara genom att välja honom att tävla. Såg ni vad glada alla blev när han kom in? Och flera sa i synk hur glada dom var över att han kom i igen.
Ludde har en charm och pondus som många faller för. Han är intelligent och vet vad han ska säga och när och antagligen läser av människor på ett jävligt bra sätt, sen kan han fånga in människor genom att säga precis det dom vill höra
Ludde har en charm och pondus som många faller för. Han är intelligent och vet vad han ska säga och när och antagligen läser av människor på ett jävligt bra sätt, sen kan han fånga in människor genom att säga precis det dom vill höra
Ja Ludde är inte dum, han hade faktiskt rätt tänk där angående att William troligtvis skulle röstas ut mot slutet eftersom han kom in så sent. Men jag hoppas att han inte lyckas med vilka planer han nu kommer att komma på ihop med Anki.
Citat:
Nu måste det väl snart vara dags för individuella tävlingar där den som kommer sist får lämna direkt. Då ryker nog Annki och Annica omgående. Det är helt sanslöst hur dåligt de presterar i tävlingar.
William måste knipa immunitet efter immunitet om han ska lyckas hålla sig kvar. Om han skulle ta sig så långt tills det bara är typ fyra kvar, då gamla deltagare ska komma tillbaka och rösta ut någon inför finalen, så tror jag dock att han lär bli utröstad då.
Har en känsla av att Rickard kan ta sig långt. Har ni någon känsla gällande vem vinnaren kan vara? Jag tror fortfarande att det är Dennis som vinner.
William måste knipa immunitet efter immunitet om han ska lyckas hålla sig kvar. Om han skulle ta sig så långt tills det bara är typ fyra kvar, då gamla deltagare ska komma tillbaka och rösta ut någon inför finalen, så tror jag dock att han lär bli utröstad då.
Har en känsla av att Rickard kan ta sig långt. Har ni någon känsla gällande vem vinnaren kan vara? Jag tror fortfarande att det är Dennis som vinner.
Jag hade velat se William i en final så att han gav de andra en match. Har ännu ingen känsla för hur bra eller dålig Rickard är i tävlingar, vi får väl se imorgon men jag gillar gubben och småhejar väl lite på honom.
