2021-05-10, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Forced af.
Hej min lilla prins, ligger här och tar på mig själv har spanat in dig hela kvällen.. Kan inte du bara komma hit och knulla mig nu?

Ej tillåtet.
2021-05-10, 11:34
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Ej tillåtet.
Säker?
2021-05-10, 11:35
Bannlyst
Det är så tramsigt att man måste skriva korrekt uppbyggda meningar och skit, "stor bokstav" blabla.

Snälla nån, vi är alltså 21 åriga bimbos med fake tuttar, men vi ska låtsas vara några jävla svensklärare när det kommer till vårt sätt att skriva?

2021-05-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Säker?

Helt. Går säkert bra tills någon kuk print screenar.
2021-05-10, 11:52
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Helt. Går säkert bra tills någon kuk print screenar.

Låt oss kukar få segra!
2021-05-10, 11:59
Medlem
Segt nu. Går inte att få ihop några mål.
2021-05-10, 12:18
Bannlyst
Kön är tammefan skrattretande nu.
2021-05-10, 13:19
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Kära manliga, kvinnliga och till och med icke-binära kollegor!

Jag har en fråga kring flirten, det vill säga det första meddelande som skickas till en person.
Normalt sett har jag inga problem med att bygga upp en kontakt med personen i fråga, däremot upplever jag problematiken med att man har skrivit till den här personen - VILL DU TRÄFFAS NU ELLER!?!?

Och den jäveln svarar, jag kommer nu vart är du!?
Hur fan vänder ni den steken? Undviker ni frågan och mixar ihop en cocktail med sexuella inslag?
2021-05-10, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild

Jag har en fråga kring flirten, det vill säga det första meddelande som skickas till en person.
Normalt sett har jag inga problem med att bygga upp en kontakt med personen i fråga, däremot upplever jag problematiken med att man har skrivit till den här personen - VILL DU TRÄFFAS NU ELLER!?!?

Hur fan vänder ni den steken? Undviker ni frågan och mixar ihop en cocktail med sexuella inslag?

De är jävla idioter. De ställer krav på oss, men jag förstår inte hur sådana pokes ska generera bra business. Det är bara att säga att du redan hunnit göra upp planer. Sen bajsa på med frågor om vem som knackat på...
2021-05-10, 13:25
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
De är jävla idioter. De ställer krav på oss, men jag förstår inte hur sådana pokes ska generera bra business. Det är bara att säga att du redan hunnit göra upp planer. Sen bajsa på med frågor om vem som knackat på...

Fullständiga idioter, och jag har heller inte förståelse på hur det kan gynna dom och oss i längden.

Jo men tjena, oftast är ju kåta gubbar som svarar inom en minut. Resten är ju ganska chill om det är mer än timme messet skickades.
2021-05-10, 13:25
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild

Oftast tar det timmar att få svar. Säg att det inte är aktuellt men ni kan busa en annan dag.
2021-05-10, 13:27
Medlem
Seriöst han Amir då? Iranien eller vad han är..
Hela hans existens på den sidan verkar vara att kasta skit på "kvinnor" och "tjejer"..
han kvinnosyn är så jävla skev, tror vi har en potentiell våldtäktsman och kvinnomördare där.. usch..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in