2021-05-10, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Den brukar stämma ganska så bra.
Ja då hoppas vi Adrian ryker åt helvete!
2021-05-10, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Är du sne? Nardos är den som blir utfryst, Judith säger att hon glidit isär från Nardos pga ”jag vill inte vara kring negativitet”. Nardos konfronterade henne, Judith svarar ”alla backar från rummet du är i, du sprider negativitet”. Nardos tar illa vid sig & sedan på kvällen kommer Judith för o lösa det, då säger Nardos att hon inte kan se deras vänskap byggas vidare & då Judith ändrar på sina ord som hon sagt tidigare. Judith spelar offer o går sedan & pratar med Emelie o Tanja o säger att Nardos är en mobbare för hon ”fryser ut” henne vilket hon INTE gör. Hon svarar henne och pratar med henne i grupp, men hon går inte till Judith självmant för o hänga med henne. Varför vara kring en person som får dig att må dåligt, skrattar åt dig, säger man e anledningen till att andra backar från en, säger att man är negativ & behandlat dig rasistiskt?
Ni är äckliga som inte erkänner sanningen för ni hatar Nardos. Tanja är min favorit och hoppas hon vinner hela BB men Nardos kommer sitta där med henne hoppas jag.
Tycker det är äckligt att folk inte ser igenom Nardos!
2021-05-10, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Ja då hoppas vi Adrian ryker åt helvete!

Hoppas hoppas 🤞🏻
2021-05-10, 10:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja, det är uppenbart att han inte mår bra. Därför (och bara därför) bör man ställa frågan om det är bra för SIMON att vara i BB. Han verkar ha mycket han behöver få hjälp med att ta tag i.

OBS att jag gillar honom också och har haft honom som favorit jämte Tanja men jag har mycket svårt att fortsätta ha det de allt fler gånger han visar väldigt fula sidor. Oavsett vad dessa dippar beror på så går han över gränsen enligt mig.
För mig med.

Han och Tanja är ju dom enda i årets upplaga som kan vara roliga och bjuda på underhållning, men hans senaste patetiska psykbryt mot just Tanja gjorde då att han inte längre får min röst i en eventuell final. (iofs beroende på vem han sitter mot då?)

Men efter stor tvekan fick han ändå mina två röster även denna gång, hade först tänkt lägga dom på Madde men besinnade mig i sista sekunden.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-10 kl. 10:52.
2021-05-10, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Varför har Nardos börjat fjäska för Tanja så jävla mycket? Det måste vara inför den kommande veckans nomineringar. Hon vet att Tanja röstar på henne och hon vill inte hänga löst.
Hon gör det även för att jävlas med Judith, så genomskinligt.
2021-05-10, 10:52
Medlem
xrlpyts avatar
Oj oj oj, nu är det många som är inne och röstar på Madde kan jag lova. Ouff.
2021-05-10, 10:54
Medlem
Citat:
En grej med Nardos och Tjafs - tänker att hon också är en väldigt duktig skådis (det märkte man t ex vid fejkbråket tidigare under BB).

Hon vet också att man måste sticka ut på nåt sätt för att inte försvinna i det digitala bruset.

Det KAN ju vara så att hon förstärker ”åsikter” som är kontroversiella - negativ uppmärksamhet är bättre än ingen uppmärksamhet.

OBS att jag inte säger att det ÄR så, det är bara en aspekt som jag kom att tänka på.

Klart bråken var överdrivna i tjafs, men upplevde alltid att hon faktiskt tyckte så som hon uttryckte sig. Tror snarare att hon tog ett steg tillbaka när hon fick skit och stryk för det.
2021-05-10, 10:55
Avstängd
Den där rädda två förra året känns mer å mer som en quickfix #riggbrother
2021-05-10, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tycker det är äckligt att folk inte ser igenom Nardos!

Det är äckligt att så många verkar VETA vad som försiggår i Nardos huvud utan att det finns stöd i det beteende hon visar upp. ”Ja Nardos gör si och så” och det beror ALLTID på att alla andra är taskiga mot henne och därför får Nardos bete sig hur hon vill, det är liksom rättfärdigat oavsett situation.

Nardosfansen är fanatiska, skapar sin egen verklighet och påminner lite om pelikanerna i Hitta Nemo, de står på bryggan och en av dem börjar säga ”min” när de ser Nemos pappa och Doris ligga där och sprattla. Alla andra pelikaner hänger på och det blir en masspsykos där alla skriker ”MIN” och börjar jaga. Ser ni likheten? 😂
2021-05-10, 11:03
Medlem
Citat:
Det är äckligt att så många verkar VETA vad som försiggår i Nardos huvud utan att det finns stöd i det beteende hon visar upp. ”Ja Nardos gör si och så” och det beror ALLTID på att alla andra är taskiga mot henne och därför får Nardos bete sig hur hon vill, det är liksom rättfärdigat oavsett situation.

Nardosfansen är fanatiska, skapar sin egen verklighet och påminner lite om pelikanerna i Hitta Nemo, de står på bryggan och en av dem börjar säga ”min” när de ser Nemos pappa och Doris ligga där och sprattla. Alla andra pelikaner hänger på och det blir en masspsykos där alla skriker ”MIN” och börjar jaga. Ser ni likheten? 😂
Orkar inte läsa dina långa texter, Nardos är ingen snäll människa punkt slut!
Försök inte lära mig eller läxa upp mig, det är totalt lönlöst, skriv dina noveller till någon annan som kanske bryr sig om vad du tycker.
2021-05-10, 11:04
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Orkar inte läsa dina långa texter, Nardos är ingen snäll människa punkt slut!
Försök inte lära mig eller läxa upp mig, det är totalt lönlöst, skriv dina noveller till någon annan som kanske bryr sig om vad du tycker.

Men alltså ni håller ju med varandra. Ibland lönar det sig att faktiskt läsa inlägg.
2021-05-10, 11:06
Medlem
xrlpyts avatar
Men nejjjjjjjjjjjjjjjjj byt inte kamera till Nardos och Tanja......

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in