Citat:
Ursprungligen postat av
OscarOrso
Jag har funderingar över varför flashback inte grävt mer i henne.. Hon har ett påhittat efternamn, är skriven sedan ca 1 år på en adress, tidigare på en annan, där det numera bor ca 10 (äldre) män som alla finns i lexbase och vissa för grova brott. (Ingen av dessa adresser är den lägenhet hon visade upp under sitt "hemma-hos-repotage") Allt verkar skakigt enl mig. Går man in på hennes Facebook är det 90 procent oklara män i hennes vänlista...
De flesta är väl överens om att hon uppfattas som väldigt obildad när det kommer till det mesta... som att hon levt under en sten senaste åren. Något är väldigt skumt.
Skumt är det minst sagt.
Jag ögnade igenom vänlistan, och 80-90% av alla vänner är muslimer av manligt kön. Ytterst märkligt.
Jag menar inte att man som kristen inte kan vara vän med muslimer, men tycker att det är konstigt att det är så stor andel, och att det inte finns kvinnor. Om hon skulle umgås i kristna kretsar så borde det avspeglas i vänlistan, tycker man.
En annan märklighet är att de fåtal svenska namn som dyker upp är på män 50+ jobbandes med något arbetaryrke i olka hålor i landet. Typ en retarded lastbilschaffis, ett par stycken som jobbar på Samhall (olika orter), samt en del som bara kallar sig typ Peter Y, med ingen bild eller annan information.
Namnet Alberto verkar hon ha tagit av en av sina FB-vänner, en vit man från San Salvador boende i Karlskrona.
Summa summarum, Nardos vänner består till 95% män, av någon anledning.
2013 skrev hon såhär på sin FB:
Nardos Alberto
Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne!
Och få aldrig en kille att bli kåt om du inte tänker göra något åt det!
Jag börjar tro att det inte är så mycket som är sanning i hennes historia om sig själv. Kanske hon har mer gemensamt med Joel än vi fattat. De två pratade ofta om att de ville säga saker till varann som de fick vänta med till utsidan.