2021-05-10, 09:26
Medlem
Nardos vill helt plötsligt göra saker med Tanja, varför kan man undra?
Jag har svaret för att jävlas med Judith såklart.

2013 skrev oskulden Nardos på Facebook:” Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne! Och få aldrig en kille att bli kåt om du inte tänker göra något åt det!”

Hela Nardos är en stor lögn.
2021-05-10, 09:26
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag har funderingar över varför flashback inte grävt mer i henne.. Hon har ett påhittat efternamn, är skriven sedan ca 1 år på en adress, tidigare på en annan, där det numera bor ca 10 (äldre) män som alla finns i lexbase och vissa för grova brott. (Ingen av dessa adresser är den lägenhet hon visade upp under sitt "hemma-hos-repotage") Allt verkar skakigt enl mig. Går man in på hennes Facebook är det 90 procent oklara män i hennes vänlista...
De flesta är väl överens om att hon uppfattas som väldigt obildad när det kommer till det mesta... som att hon levt under en sten senaste åren. Något är väldigt skumt.
Skumt är det minst sagt.

Jag ögnade igenom vänlistan, och 80-90% av alla vänner är muslimer av manligt kön. Ytterst märkligt.
Jag menar inte att man som kristen inte kan vara vän med muslimer, men tycker att det är konstigt att det är så stor andel, och att det inte finns kvinnor. Om hon skulle umgås i kristna kretsar så borde det avspeglas i vänlistan, tycker man.

En annan märklighet är att de fåtal svenska namn som dyker upp är på män 50+ jobbandes med något arbetaryrke i olka hålor i landet. Typ en retarded lastbilschaffis, ett par stycken som jobbar på Samhall (olika orter), samt en del som bara kallar sig typ Peter Y, med ingen bild eller annan information.

Namnet Alberto verkar hon ha tagit av en av sina FB-vänner, en vit man från San Salvador boende i Karlskrona.

Summa summarum, Nardos vänner består till 95% män, av någon anledning.

2013 skrev hon såhär på sin FB:
Nardos Alberto
Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne!
Och få aldrig en kille att bli kåt om du inte tänker göra något åt det!

Jag börjar tro att det inte är så mycket som är sanning i hennes historia om sig själv. Kanske hon har mer gemensamt med Joel än vi fattat. De två pratade ofta om att de ville säga saker till varann som de fick vänta med till utsidan.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-05-10 kl. 09:33.
2021-05-10, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag stödröstade på Juddan! 😳
Jag med.
Vet inte om mina sköra BB-nerver klarar kvällen.
Nardos lycka om Judith åker och Adrian får stanna, bara tanken ger mig gallsmak i munnen.
2021-05-10, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Förmiddag:
- Väckning
- Luncha med BB

Eftermiddag:
- Packa väskor
- Middag med BB
- Veckofinal

Det intressanta är at det även står "Idag är det veckofinal och de som hänger löst är Judith Nodby, Simon Ejdertoft, Madelene Billman och Adrian Podde. Röstningen är öppen så glöm inte att rösta på din favorit."

Dom har alltid skrivit tidigare att en riskerar att åka ut. Står ingenting om det innför den här utröstningen. Kommer fler att ryka idag tro?

Håller tummarna för att både Adrian och Madde åker.., men kunde de ta Dennis före Madde så tar de väl Simon också före Madde..

Fattar inte varför man vill att ngn helt ointressant person vinner? Hur ska det bli de 3 sista dagarna i år om Adrian och Madde blir kvar till sist.. Vill de inte ha tittare till sina program?

Kan man inte göra ett nytt program för just helylle personer istället för att göra om ett färdigt koncept som Big Brother där, i alla fall jag, förväntar mig lite drama, hångel, fest, lite uppfinningsrikedom för sysselsättning och speciella karaktärer.
2021-05-10, 09:31
Medlem
https://youtu.be/3AbKAkcEoM0

kolla hela eller spola fram till 30 min
2021-05-10, 09:33
Medlem
Varför tillåts Nardos gång på gång frysa ut den som sagt emot henne utan att de andra säger att hennes beteende inte är okey?
Kommer Filip ta upp detta, inte en chans, men tanken kittlar. Tänk hatet på Instagram mot Filip.
2021-05-10, 09:35
Medlem
8 deltagare, 2 veckor kvar. Idag åker garanterat 2 pers.
2021-05-10, 09:35
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Nardos vill helt plötsligt göra saker med Tanja, varför kan man undra?
Jag har svaret för att jävlas med Judith såklart.

2013 skrev oskulden Nardos på Facebook:” Få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne! Och få aldrig en kille att bli kåt om du inte tänker göra något åt det!”

Hela Nardos är en stor lögn.
För att Tanja är den enda snälla mot henne. Nardos har sagt att Tanja e mest lik hennes vänner på utsidan.

Sen så ska man inte döma någon för dens förflutna speciellt när man är inne i BB för att visa att man har ändrat sina värderingar och lärt sig. Sami vann förra året o killen var fd nazist
2021-05-10, 09:37
Medlem
Citat:
Jag med.
Vet inte om mina sköra BB-nerver klarar kvällen.
Nardos lycka om Judith åker och Adrian får stanna, bara tanken ger mig gallsmak i munnen.
Stödröstat på juddan och även på simpa. Faan.... jobbigt. 😳
2021-05-10, 09:39
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Varför tillåts Nardos gång på gång frysa ut den som sagt emot henne utan att de andra säger att hennes beteende inte är okey?
Kommer Filip ta upp detta, inte en chans, men tanken kittlar. Tänk hatet på Instagram mot Filip.
Är du sne? Nardos är den som blir utfryst, Judith säger att hon glidit isär från Nardos pga ”jag vill inte vara kring negativitet”. Nardos konfronterade henne, Judith svarar ”alla backar från rummet du är i, du sprider negativitet”. Nardos tar illa vid sig & sedan på kvällen kommer Judith för o lösa det, då säger Nardos att hon inte kan se deras vänskap byggas vidare & då Judith ändrar på sina ord som hon sagt tidigare. Judith spelar offer o går sedan & pratar med Emelie o Tanja o säger att Nardos är en mobbare för hon ”fryser ut” henne vilket hon INTE gör. Hon svarar henne och pratar med henne i grupp, men hon går inte till Judith självmant för o hänga med henne. Varför vara kring en person som får dig att må dåligt, skrattar åt dig, säger man e anledningen till att andra backar från en, säger att man är negativ & behandlat dig rasistiskt?
Ni är äckliga som inte erkänner sanningen för ni hatar Nardos. Tanja är min favorit och hoppas hon vinner hela BB men Nardos kommer sitta där med henne hoppas jag.
2021-05-10, 09:39
Medlem
Verkar som att två lämnar idag
2021-05-10, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
8 deltagare, 2 veckor kvar. Idag åker garanterat 2 pers.

Knappast. Men däremot kan någon åka på Torsdag eller Söndag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in