2021-05-10, 01:58
Medlem
någon som vet var bbsepolisen försvunnit på insta?
2021-05-10, 02:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Du har naturligtvis helt rätt. Men hon berättar så ofta och gärna om sin jättesvåra uppväxt så människor som Tanja eller Madde med mjuka hjärtan säger inte ifrån ordentligt. Emelie ville varken ligga i samma säng eller sovrum med henne. Produktionen ser mellan fingrarna alla gånger för hon hon är lesbisk, kvinna och "lite kul". Det ses antagligen som lite gulligt i lagom dos. Hennes berättelser om sin svåra uppväxt ger också henne mer eller mindre ett frikort. Det Dennis blev anklagad för är ju patetiskt i jämförelse mot hennes ofredande. Även hennes vänner har ju i ett brev uppmanat henne att dra ner på det beteendet. Hon kommer inte må bra efter BB när hon kommer till insikt att en vanlig människa inte kommer tolerera sådant. Hon utnyttjar helt enkelt andra.
Elefanten kom till paradiset när hon fick tillgång att öppet pulla och kladda på alla kvinnliga deltagare. Såg henne i poolen där i början och kärringen var helt vild. Hon var på allt och alla och det var svallvågor. Har aldrig sett hur någon kan begå övergrepp konstant men komma undan och inte hamna på löpsedeln. Äckligt som fan och Tanja verkar helt kuvad. Ser dom som Jing och Jang. Alltid tillsammans.
2021-05-10, 02:11
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Men är hon verkligen ett "rännstens barn" då?
Skulle inte bli ett skvatt förvånad om hon haft en helt normal barndom, men hon försöker få det att framstå som hon haft det jobbigt för att få billiga sympatipoänger?
Precis som hon tjatar om sin "adhd".
Hon sa ju att hennes pappa sa - jag älskar dig, varje gång han gick förbi. Hon är så sjuk i huvudet människan men har väl sett hur alla andra som vill vinna i olika program gör, drar en historia som får folk att ta fram näsduken och trycka på knappen. Den tiden är väl förbi när alla orkade höra på sånt skit och nu har vi ju Tusse som ska vinna Euro och frossar i elände. Sååå trött på sånt skit och vem fan har inte haft det jobbigt mellan varven. Det är att leva och mogna. Imorgon måste elefantkvinnan ut ur huset så jag klarar av att titta sista veckorna utan att spy.
2021-05-10, 02:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Ridne! Då har vi något gemensamt. Exakt samma favoriter som jag har/haft. Gillar Emelie stundstals, ibland slänger hon ur sig jävligt roliga grejer o skit och ibland är hon rätt jobbig. .

Simon var en klar favorit direkt eftersom jag vet vem killen är litegrann. Tanja blev snabbt en favorit, otroligt härlig tjej. Sen Dompa och Jaqi, väldigt olika människor men väldigt specilla båda två på varsitt sätt
Gillade Katti och Luis också... känns som det var längesen bara.

Kul! Dessa fyra var i särklass bäst denna säsong.. Synd att inte Dompa och Jaqi fick vara kvar längre dock. Jaqi var missförstådd både av tittarna och deltagarna kändes det som men var både djup och rolig.
Katti och Luis behövdes som motvikt mot Tiktok-ungarna :P
2021-05-10, 02:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det är bara gamla bittra ruggugglor som fabulerar. Dom har inte fått nåt på länge och suktar efter Dennis.

Säg mig den kvinna som INTE suktar efter Dennis.. Ge mig!
2021-05-10, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Jag som dras till Adrian utseendemässigt (blond, lång, ljusa ögon) switchade helt till att tycka Dennis är 100 gånger snyggare.
Allt handlar om personlighet.
2021-05-10, 04:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Jag som dras till Adrian utseendemässigt (blond, lång, ljusa ögon) switchade helt till att tycka Dennis är 100 gånger snyggare.
Allt handlar om personlighet.

Precis så.. Dennis osar manlighet, styrka och sex appeal. What's not to like? Dessutom positiv, rolig och verkar godhjärtad.

Adrian.. ja har inte ens något positivt att säga om honom. Duktig på tävlingar... det är väl det enda. Inte attraktiv överhuvudtaget ialalfall.
2021-05-10, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
vem är de vi pratar om?

Nardos
2021-05-10, 05:47
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag har funderingar över varför flashback inte grävt mer i henne.. Hon har ett påhittat efternamn, är skriven sedan ca 1 år på en adress, tidigare på en annan, där det numera bor ca 10 (äldre) män som alla finns i lexbase och vissa för grova brott. (Ingen av dessa adresser är den lägenhet hon visade upp under sitt "hemma-hos-repotage") Allt verkar skakigt enl mig. Går man in på hennes Facebook är det 90 procent oklara män i hennes vänlista...
De flesta är väl överens om att hon uppfattas som väldigt obildad när det kommer till det mesta... som att hon levt under en sten senaste åren. Något är väldigt skumt.
Jag startade en egen tråd om henne (i Kändisskvaller) med hjälp av din text. Hoppas du inte misstycker.

Hoppas vi kan få någon duktig grävare på detta innan finalen går av stapeln.
2021-05-10, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det hoppas jag verkligen att han är. Tycker det är så tråkigt att vissa stör sig på honom, för det är tydligt att han lider av svår depression och att han har psykiska problem. I dagens samhälle, där vi ska vara så inkluderande, borde man givetvis kunna förstå att grabben har det lite kämpigt i tankarna.

Känner igen mig som fan i honom. Så som han är var jag tills jag var runt 20.

Ja, det är uppenbart att han inte mår bra. Därför (och bara därför) bör man ställa frågan om det är bra för SIMON att vara i BB. Han verkar ha mycket han behöver få hjälp med att ta tag i.

OBS att jag gillar honom också och har haft honom som favorit jämte Tanja men jag har mycket svårt att fortsätta ha det de allt fler gånger han visar väldigt fula sidor. Oavsett vad dessa dippar beror på så går han över gränsen enligt mig.
2021-05-10, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

*räcker upp handen* (jag ser inget som helst attraktivt med Dennis, du kan ta honom) 😉
2021-05-10, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag startade en egen tråd om henne (i Kändisskvaller) med hjälp av din text. Hoppas du inte misstycker.

Hoppas vi kan få någon duktig grävare på detta innan finalen går av stapeln.

Den hamnade i papperskorgen ganska omgående tyvär. Vet inte varför.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in