2021-05-09, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Fy fan. Rönne ser nästan vidrigare ut än mytomanen. Han kan ju vara bi. Jag har skrivit förut att jag får gayvibbar av honom.
ALDRIG med nån kvinna. Måste ringa och kolla imorrn om an har barn

Tack ring och kolla och skriv här vad du får fram. Skulle vara jäkligt intressant och viktigt att veta ifall denna man fört sin genpool vidare
Citera
2021-05-09, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Det lever. https://youtu.be/Oxb9Q4my_n8

Bytt tröja ren o fin iaf ren..
Vet vi att det inte är från ett dårhus?
Citera
2021-05-09, 23:48
Medlem
Videon heter ju 9 Maj så antar att den är inspelad idag. Vem har drängfylleparty en söndag i flerfamiljshus?
Citera
2021-05-09, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Videon heter ju 9 Maj så antar att den är inspelad idag. Vem har drängfylleparty en söndag i flerfamiljshus?

Så kallade A-lagare som håller sig nivån över parkbänk och ett ute liv som inte inräknar krogbesök.

Brukar kalla sig själva vi som festar!
Känns som ett sånt gäng?
Citera
2021-05-10, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Så kallade A-lagare som håller sig nivån över parkbänk och ett ute liv som inte inräknar krogbesök.

Brukar kalla sig själva vi som festar!
Känns som ett sånt gäng?

Ja Håkan lär ju ha sovmorgon imorgon. Kan ju inte jobba nu när hans verktyg har blivit stulna. Ytterligare en legitim anledning att kunna supa till. Jag är ändå lite smått avundsjuk på HB. Trots sin miserabla situation och flertalet motgångar så verkar han så bekymmersfri. Verkar leva i någon kroniskt bedövande etanolmarinerings-psykos
Citera
2021-05-10, 00:29
Medlem
Varje gång ångesten smyger sig på tar han väl en stänkare eller två
Blir uppenbarligen ett antal per dygn.
Sen borde väl hjärnskadorna som festandet ger med åren ha lite effekt på skuldkänslor o sånt?
Som att sitta o festa upp pengar han fått för att lösa ut båten tex?
Dem av han givare som jobbar ska väl till Samhall o dylikt i morgon.
Citera
2021-05-10, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ursula92
Hörde en polare berätta om ett rykte som tydligen fluktuerat runt i alt-media kretsar att någon Öystein R**ne tydligen ska ha sugit av HB inne på toaletten under den Alternativa bokmässan som hölls i Stockholm för ett tag sedan. Om nu detta mot förmodan stämmer så kan det ju vara hemma hos den här Öystein som HB är hos nu. Öystein ska enligt min kompis vara gift med en kvinna på pappret men men....är det någon som vet om Håkan varit gift /sambo? Har han några barn?

Läste någonstans en lång intervju med HB,hade göra med hans dykning på Estonia, där redogör han hela sitt liv,skolgång, utbildning, militärtjänst/utbildning,typ allt .
Där kan man läsa att han har en dotter med en amerikansk kvinna,han har bott i Amerika, dottern någonstans 35-37 .

Tror jag läste denna intervju på någon dykares hemsida som ifrågasätte HB dyg på Estonia, någon hade länkat till denna hemsida i en kommentar i någon av HB's senaste videos.
På denna hemsida så finns det en länk"intervju med HB"
Citera
2021-05-10, 03:15
Medlem
Max3xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Läste någonstans en lång intervju med HB,hade göra med hans dykning på Estonia, där redogör han hela sitt liv,skolgång, utbildning, militärtjänst/utbildning,typ allt .
Där kan man läsa att han har en dotter med en amerikansk kvinna,han har bott i Amerika, dottern någonstans 35-37 .

Tror jag läste denna intervju på någon dykares hemsida som ifrågasätte HB dyg på Estonia, någon hade länkat till denna hemsida i en kommentar i någon av HB's senaste videos.
På denna hemsida så finns det en länk"intervju med HB"

Är det möjligtvis denna: https://www.estoniaferrydisaster.net/pdf/enclosure34.pdf
Citera
2021-05-10, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Är det möjligtvis denna: https://www.estoniaferrydisaster.net/pdf/enclosure34.pdf

Yeas!
Citera
2021-05-10, 04:32
Medlem
Bergmarks - Sekten

( )
9 Maj: https://www.youtube.com/watch?v=Oxb9Q4my_n8

Vem vill förknippas med dessa ..
Citera
2021-05-10, 04:33
Medlem
Tremendouslys avatar
Mina teorier till varför Håkan varit försvunnen:

1. Bristen på eluttag har gjort det svårt för honom att ladda sin kamera.
2. Bristen på internet har gjort det svårt för honom att ladda upp filmer.
3. Systembolaget.
4. En kombination av de tre ovan punkterna har gjort det mödosamt att producera och ladda upp videos (än om en stadig fylla inte hindrat honom förut).
Citera
2021-05-10, 04:43
Medlem
Tremendouslys avatar
"De sökte igenom hela MIN båt"........................Har han svårt att skilja på sitt och andras? Han har ju erkänt 50 gånger minst att båten är hans......att den är skriven på någon annan är ju strunt samma i sammanhanget.

Klippet startar vid 00:48 https://youtu.be/vcNkfSYMn6s?t=48
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in