2021-02-12, 21:00
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Antingen har dom slagit upp en 5G-mast, eller så är SÄPO här och strålar på mig....hörde en helikopter ovanför mig också, det är väl så, att man har lite...". Dille

Helt plötsligt ble jag strålad
https://rumble.com/vdrkzh-helt-pltsligt-ble-jag-strlad.html

Det verkar som att HB är nära på att tappa det helt (det han beskriver låter som vanföreställningar), jag gillade honom i början, men nu börjar det helt enkelt bli för mycket. Står inte på innan foliehattarna tröttnar snart också.
Citera
2021-02-12, 21:20
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Det verkar som att HB är nära på att tappa det helt (det han beskriver låter som vanföreställningar), jag gillade honom i början, men nu börjar det helt enkelt bli för mycket. Står inte på innan foliehattarna tröttnar snart också.
Han har ju rätt, han är helt på "min sida": invandringen har förstört/förstör mitt land, sossarna är maktfullkomliga, MP fullkomligt livsfarliga, politiker är lögnare, myndigheterna åt helvete etc., men han kommer ju inte med något nytt. Kul att se om han "spårar" dock...
Citera
2021-02-12, 21:27
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Han har ju rätt, han är helt på "min sida": invandringen har förstört/förstör mitt land, sossarna är maktfullkomliga, MP fullkomligt livsfarliga, politiker är lögnare, myndigheterna åt helvete etc., men han kommer ju inte med något nytt. Kul att se om han "spårar" dock...

Det är det som är så synd... han har rätt i mycket, problemet är om någon "halft nyvaken" person hittar hans videor först: Om t.ex problemet med invandringen för att sedan se en video där han babblar om 5G-mast, SÄPO och en helikopter, då är den personen borta illa kvickt.

Som jag undrat tidigare gör HB mer skada än nytta?
Citera
2021-02-12, 21:28
Medlem
Citat:

Han sitter som en liten skolflicka och kryssar dagarna i kalendern till det att Google öppnar portarna igen. Trots alla hot om att inte återvända så vet vi alla att innan dagen är slut har Håkan hunnit ladda upp 5 "kortisar" och dessutom hunnit live-sända i en timma.

Han går just nu hårt ut mot sina plågoandar i kommentarsfältet som han säger sig ignorera. Sanningen är givetvis det motsatta och det lär inte dröja länge innan nästa fylle-rant där han hotar med fysiskt våld. Att sanningen om honom lyfts fram måste vara förödande för swish-intäkterna. Det kanske är därför som han lyckats hålla sig förhållandevis nykter under de senaste dagarna, extrapengarna trillar inte in i samma takt längre.
Citera
2021-02-12, 21:31
Medlem
Citat:
"Antingen har dom slagit upp en 5G-mast, eller så är SÄPO här och strålar på mig....hörde en helikopter ovanför mig också, det är väl så, att man har lite...". Dille

Helt plötsligt ble jag strålad
https://rumble.com/vdrkzh-helt-pltsligt-ble-jag-strlad.html
Strålningsmätaren är framme och den mäter skyhöga resultat, varför har SÄPO intresse för Håkan? Kan det röra sig om guldtackorna han så stolt visat upp för oss?
Citera
2021-02-12, 21:39
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Han sitter som en liten skolflicka och kryssar dagarna i kalendern till det att Google öppnar portarna igen. Trots alla hot om att inte återvända så vet vi alla att innan dagen är slut har Håkan hunnit ladda upp 5 "kortisar" och dessutom hunnit live-sända i en timma.

Han går just nu hårt ut mot sina plågoandar i kommentarsfältet som han säger sig ignorera. Sanningen är givetvis det motsatta och det lär inte dröja länge innan nästa fylle-rant där han hotar med fysiskt våld. Att sanningen om honom lyfts fram måste vara förödande för swish-intäkterna. Det kanske är därför som han lyckats hålla sig förhållandevis nykter under de senaste dagarna, extrapengarna trillar inte in i samma takt längre.

Jeppers, det har noterats i denna tråd tidigare att han inte ignorerar sina kritiker ("plågoandar") utan blockar folk, även om det är konstruktiv kritik. Det skulle inte förvåna mig ett dugg att han följer denna tråd på en daglig basis heller.
Senast redigerad av Kackotopi 2021-02-12 kl. 21:40. Anledning: *heller
Citera
2021-02-12, 21:42
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Som jag undrat tidigare gör HB mer skada än nytta?

Tycker också att svensk invandringspolitik varit helt fly jävla galen. Problemet med Bergmark och andra konspirationsteoretiker är dock att de är ju så vinddrivna och verklighetsfrämmande att de blir trumf på hand för dem som tycker tvärsemot.

Det spelar ingen roll om man har rätt i en fråga som invandringen. Sitter man dessutom och fyllbladdrar om attentat genom 5G och om att pandemin inte existerar då förstör man bara. Så Bergmark skulle göra mer nytta eller mindre skada som tyst men jag tror hans videor handlar mycket mer om desperat fikande efter uppmärksamhet än om att förkunna nån slags sanning så han lär nog inte tystna innan han blir helt jävla rubbad.
Citera
2021-02-12, 22:10
Moderator
"Jag har inte pressekreterare, ingenting..."
Jag lider av information overload
https://rumble.com/vdshb3-jag-lider-av-information-overload.html

"jag får mellan tre och fyrahundra mails per dygn..."

Han känner sig sliten av alla mails, röjdykaren.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2021-02-12 kl. 22:18.
Citera
2021-02-12, 22:18
Medlem
Citat:

Jag saxar in beskrivning från uppladdningen:

"Swisha en slant i stället så jag orkar."

Håkan borde sätta upp en betaltjänst där tittarna får betala för varje inskickat mejl istället för att tigga swish
Citera
2021-02-12, 23:31
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:

Han känner sig sliten av alla mails, röjdykaren.

Haha...är inte lätt att ha konspirationsteoretiker och rättshaverister som målgrupp inte.
Hörs han suttit och blivit förbannad på iallafall några utvalda....men han "nämner inga namn" iallafall.
Citera
2021-02-13, 20:33
Moderator
"LIVE" från Fittja:

Live från verklighetensa Sverige
https://rumble.com/vdta6t-live-frn-verklighetensa-sverige.html
Citera
2021-02-13, 23:00
Avslutad
Citat:
"LIVE" från Fittja:

Live från verklighetensa Sverige
https://rumble.com/vdta6t-live-frn-verklighetensa-sverige.html
Undrar om han har rullen med femhundringar i fickan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in