2021-05-10, 01:15
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tänk dig Tanja och Dompa utan Odjurith och Emelie?
Vilket radarpar det skulle varit.

Ja!! Och sen Simon på ett hörn.. vilken trio alltså!
Synd att de castat så förbannat fel.. Tanja, Simon Dompa och Jaqi var bra, men två har redan blivit utröstade till förmån för riktigt grå och trista karaktärer. Plus att de haft bromsklossar som Oljudith, Adrian osv därinne som lagt en skugga över glädjen som kunde infunnit sig.
2021-05-10, 01:19
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja, Simon Dompa och Jaqi var mina fyra favoriter... De är mest som BB var förr. Sköna glada personligheter med humor och festsugna!
Ridne! Då har vi något gemensamt. Exakt samma favoriter som jag har/haft. Gillar Emelie stundstals, ibland slänger hon ur sig jävligt roliga grejer o skit och ibland är hon rätt jobbig. .

Simon var en klar favorit direkt eftersom jag vet vem killen är litegrann. Tanja blev snabbt en favorit, otroligt härlig tjej. Sen Dompa och Jaqi, väldigt olika människor men väldigt specilla båda två på varsitt sätt
Gillade Katti och Luis också... känns som det var längesen bara.
2021-05-10, 01:20
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
mindre än 24h tills någon/några lämnar huset 😃
Känns som julafton. Kommer inte kunna sova inatt.
2021-05-10, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Intressant nog har jag råkat ut för detta.
Satte mig upp skrikandes rakt ut mitt i natten. Min dåvarande blev livrädd. 😂
Minns de inte själv, tror jag fortfarande drömde.

Var det därför Nardos skrek? Jag trodde det var för Juddan la en bedrövlig brakare. Men jag har inte hängt med jättebra...
Jag kan skrika när jag drömmer men tvivlar på att så var fallet här eftersom de pratade med varandra ett par minuter innan. Så tror inte att hon lyckats somna.
2021-05-10, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Tänk på att det känns jävligare att åka ju närmare man kommer millen. Så skulle han vara kvar veckan ut kommer det att kännas sämre för honom att åka då. Se det från den ljusa sidan.

Ja tack, nu kanske man kan sova gott inatt iallafall. Med tanken på att han tror han ska vinna miljonen och använda pengarna till könskorrigering, men sen åker ut med mössan före i finalveckan. Vilken jävla dröm.
2021-05-10, 01:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tror faktiskt han är ganska galen i henne
Dompalöv, sen får väl tiden utvisa om han pallar med hennes "sarkasm" på utsidan
Han borde väl känna henne bättre än dig. Emelie är den jag gillar mest inklusive Simon. Har inget emot Tanja heller. Resten är katastrofer och ska ut omedelbart. Helst igår.
2021-05-10, 01:31
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag kan skrika när jag drömmer men tvivlar på att så var fallet här eftersom de pratade med varandra ett par minuter innan. Så tror inte att hon lyckats somna.

Jaha, nej det låter nog som det var ett av hennes vanliga dagliga random skrik då kanske
2021-05-10, 01:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Man lever i någon sorts förnekelse om man ärligt tror att Dennis kommer att gå vidare med Emelie.
Tess ligger bättre till, det märkte man igår
SKÄRP DIG!! Dom är jättefina ihop och hon har redan vunnit.
2021-05-10, 01:38
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Vadå berätta mer !!
Det är bara gamla bittra ruggugglor som fabulerar. Dom har inte fått nåt på länge och suktar efter Dennis.
2021-05-10, 01:42
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nardos, oskuld my ass

https://imgur.com/a/8dDP1fr
Det ligger ett par röda kalsonger där bredvid henne. Kanske är papsens eftersom hon aldrig sett en kuk, Den där bruden tror jag vad som helst om och ingen jag skulle bjuda hem i min lägenhet. Lömsk.
2021-05-10, 01:48
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Antagligen har de gjort honom utan kön oxå. Därför han alltid ligger med en kudde över skrevet. Han saknar dessutom sexuella lustar och dras inte till mänskligheten varken känslomässigt eller sexuellt. Öronen är formade på ett mycket märkligt sätt, de ser dessutom exakt likadana ut på båda hållen, mkt ovanligt. Kan öronen kanske tala om för oss vilken art han härstammar ifrån? De hade bråttom att kasta in honom halvfärdig, utan hår, snopp, fransar, läppar mm. Han fick också bara med sig endast en vit T Shirt och ett par svarta byxor i all hast! Han tvingas stjäla ur de andras garderober, i förvirringen vet han inte vad han ska ta, tanjas lila byxor eller Simons svarta uttvättade. Kan inte va lätt för honom att urskilja vad som passar en sådan art.
Madde måste ha sett alla egenskaper och föll pladask.
2021-05-10, 01:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Va inne på Maddes instagram igår. Hennes vänner taggar att rösta kvar hon o även Adrian?! fattar inte riktigt, ser inte hennes vänner vad vi ser om Adrian? Att han bara är dum mot Madde o allt det.
Hur kan de vilja ha kvar den självgode idioten. ?

Tog inte folk till sig (läs Maddes vänner) Filips Domstol i måndags, ang att Adrian inte är intresserad o dissat henne gång på gång....
Tror såna människor på instagram ser henne som sin prinsessa och att hon äntligen mött prinsen. Turturduvorna blir nog kvar då följarna tydligen är många. 40.000 var det nån som skrev.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in