2021-05-10, 01:01
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Inte fan menar ni väl att Adrian får stanna imorgon? Det kan INTE VARA SANT. Inte en jävla vecka till!

Tänk på att det känns jävligare att åka ju närmare man kommer millen. Så skulle han vara kvar veckan ut kommer det att kännas sämre för honom att åka då. Se det från den ljusa sidan.
2021-05-10, 01:01
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Madde- Madde-licious..!
Tassarna borta.
Mmmmm Madde
2021-05-10, 01:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Antagligen har de gjort honom utan kön oxå. Därför han alltid ligger med en kudde över skrevet. Han saknar dessutom sexuella lustar och dras inte till mänskligheten varken känslomässigt eller sexuellt. Öronen är formade på ett mycket märkligt sätt, de ser dessutom exakt likadana ut på båda hållen, mkt ovanligt. Kan öronen kanske tala om för oss vilken art han härstammar ifrån? De hade bråttom att kasta in honom halvfärdig, utan hår, snopp, fransar, läppar mm. Han fick också bara med sig endast en vit T Shirt och ett par svarta byxor i all hast! Han tvingas stjäla ur de andras garderober, i förvirringen vet han inte vad han ska ta, tanjas lila byxor eller Simons svarta uttvättade. Kan inte va lätt för honom att urskilja vad som passar en sådan art.

Haha ja det är inte bara hans kön som är ett mysterium utan hela han är ogreppbar. Hans enda mål verkar vara att vinna tävlingar och trycka i sig så mycket föda som hans androidhydda klarar av.

De där tabletterna han smusslar med om kvällarna kanske är rengöringstabletter i stil med sådana man kan köra i diskmaskiner för att rengöra systemet..? Det behövs nog en daglig cleaning så mycket ust som han trycker i sig. Blir stopp i ledningarna!
2021-05-10, 01:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagaVestenBoots
Sannerligen! Nej, vad folket ser i en tröttmössa som Adrian kommer förbli en gåta för mig. Dompas medverkan gav minnen av det Biggan en gång var. Hade gärna sett honom i final.

Tanja, Simon Dompa och Jaqi var mina fyra favoriter... De är mest som BB var förr. Sköna glada personligheter med humor och festsugna!
2021-05-10, 01:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Haha ja det är inte bara hans kön som är ett mysterium utan hela han är ogreppbar. Hans enda mål verkar vara att vinna tävlingar och trycka i sig så mycket föda som hans androidhydda klarar av.

De där tabletterna han smusslar med om kvällarna kanske är rengöringstabletter i stil med sådana man kan köra i diskmaskiner för att rengöra systemet..? Det behövs nog en daglig cleaning så mycket ust som han trycker i sig. Blir stopp i ledningarna!
Hahaha!
Finish Dishwasher Cleaner.
2021-05-10, 01:07
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Han sprang till dörren när hon skrek, antagligen precis innan hon somnade så hade hon en mardröm. De har ju snackat om massa övernaturliga saker när de låg i rummet allihopa.

Intressant nog har jag råkat ut för detta.
Satte mig upp skrikandes rakt ut mitt i natten. Min dåvarande blev livrädd. 😂
Minns de inte själv, tror jag fortfarande drömde.

Var det därför Nardos skrek? Jag trodde det var för Juddan la en bedrövlig brakare. Men jag har inte hängt med jättebra...
2021-05-10, 01:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Tassarna borta.
Mmmmm Madde
2021-05-10, 01:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja, Simon Dompa och Jaqi var mina fyra favoriter... De är mest som BB var förr. Sköna glada personligheter med humor och festsugna!
Tänk dig Tanja och Dompa utan Odjurith och Emelie?
Vilket radarpar det skulle varit.
2021-05-10, 01:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Vad är det för fel på Nardos?

Skriker rakt ut 2 ggr, de andra försöker sova så Simon säger att ska hon fortsätta skrika får hon gå därifrån.

Oj oj oj.. Hur VÅGAR han? Nu kommer instagram storma om rasism och utfrysning och mobbning av Nardos igen. Klart gooomman ska få skrika sig igenom nätterna om hon vill <3
2021-05-10, 01:11
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Antagligen har de gjort honom utan kön oxå. Därför han alltid ligger med en kudde över skrevet. Han saknar dessutom sexuella lustar och dras inte till mänskligheten varken känslomässigt eller sexuellt. Öronen är formade på ett mycket märkligt sätt, de ser dessutom exakt likadana ut på båda hållen, mkt ovanligt. Kan öronen kanske tala om för oss vilken art han härstammar ifrån? De hade bråttom att kasta in honom halvfärdig, utan hår, snopp, fransar, läppar mm. Han fick också bara med sig endast en vit T Shirt och ett par svarta byxor i all hast! Han tvingas stjäla ur de andras garderober, i förvirringen vet han inte vad han ska ta, tanjas lila byxor eller Simons svarta uttvättade. Kan inte va lätt för honom att urskilja vad som passar en sådan art.

Jag skrattar ihjäl mig allt är så på pricken
2021-05-10, 01:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hahaha!
Finish Dishwasher Cleaner.

Hihi något i den stilen ja
2021-05-10, 01:14
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Har aldrig sett nåt "hemma hos" reportage hos Tanja i avsnitten, men har iofs inte sett alla?
Var det på nån måndagsfinal?
Nej, det var nog när hon hade kommit in i huset . Dom visade var och en när dom fick besök i omgångar. Jag är säker till 99% att hon var hemma hos Tanja men då ingen annan verkar ha sett det börjar jag tänka att den där 1% visar att jag har fel? Nej, jag vet att dom var där eller också har jag drömt. Någon mer här borde veta speciellt som hon har många "fans" här?
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-10 kl. 01:16.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in