Men asså... Dompa! Han är då fan ingen douche <3
Blir nästan lite avis.. Emelie hade tur där. Han är en riktig man och det finns det då sannerligen inte många av idag!
Jag saaa ju att han inte var en douche! Han är troligen mer pålitlig än de flesta. Han utstrålade manlighet och självkänsla.
Jag saaa ju att han inte var en douche! Han är troligen mer pålitlig än de flesta. Han utstrålade manlighet och självkänsla.
Och han skulle stå i final! Fuck you, BB!!! 🖕🏻🖕🏻
Inget fel på Dennis.
Men de två sista veckorna låg han i sängen med Emelie 80% av tiden.
Det funkar inte. Skulle han kommit in tidigare och bollat med två flickor hade han haft en chans.
Jaa.. det håller jag med om. Dompa skulle ha en rolig tjej som inte drar ner honom, men kärleken är blind tydligen.. :S Tror inte det kommer funka på utsidan. Hon verkade svartsjuk till och med i huset på Tanja så tänk alla tjejer som flockas runt honom utanför.. Emelie kommer explodera. Lättare att fly undan också när de inte är fast i ett hus tillsammans.
OCH hon skulle aldrig flytta från Ystad. Eller offra något, för omogen och osäker.
Hahaha ja till och med stel när han sover... sen lägger han mössfan över ögonen om han råkar få syntax error under natten och ögonlocken börjar flimra och flippra sig
Detta är en mycket sällsynt art, sällan skådat något sådant här, måste va en döende utrotningshotad varelse. Leva bland oss människor fungerar icke iaf