2021-05-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså... är det inte lite genomskinligt av Tanja att helt plötsligt sitta och ha det så förträffligt roligt tillsammans med Nardos? Eller är jag lite för misstänksam nu? Tänker att de inte pratat så här innan, men jag kan ha fel, för jag missar jävligt mycket.

Det skulle ju kunna vara så att Tanja försöker muntra upp Nardos eftersom Nardos igår fick veta att Emelie och Madde som hon betraktat som sina närmaste kanske inte är så nära och så pålitliga som hon trott. (Alltså utifrån den information hon har därinne just nu - vi vet ju mer). Dessutom distanserar sig Nardos och Adrian från varandra.

Jag förstår absolut tanken med den magiska spegeln men det finns flera sidor av detta. Tanja var ju också den som tröstade Madde igår (men det vet jag inte om nån såg).

Jag tror Tanja bara vill försöka sitt bästa så att alla mår bra därinne.
Senast redigerad av Teerix65 2021-05-09 kl. 20:05.
2021-05-09, 20:03
Medlem
Shtre1s avatar
Adrians syster sänder nu live ihop med Nardos konto

Nu snackar vi stela konversationer
2021-05-09, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det skulle ju kunna vara så att Tanja försöker muntra upp Nardos eftersom Nardos igår fick veta att Emelie och Madde som hon betraktat som sina närmaste kanske inte är så nära och så pålitliga som hon trott. Dessutom distanserar sig Nardos och Adrian från varandra.

Jag förstår absolut tanken med den magiska spegeln men det finns flera sidor av detta. Tanja var ju också den som tröstade Madde igår (men det vet jag inte om nån såg).

Jag tror Tanja bara vill försöka sitt bästa så att alla mår bra därinne.
Det tror jag också, hon är alltid mån om att alla ska må bra.
2021-05-09, 20:05
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag tror att Tanja är något så fruktansvärt uttråkad av folket som är kvar att hon gärna går in i första bästa dialog som har lite energi i sig.

Sjukt synd för Tanja att Dompa och Ponne åkt ut, hon hade behövt dem båda där inne nu på lite olika vis. Även Julia hade hon mått gott av att ha i huset nu.

Sicket mys det hade varit med Tanja, Dompa, Simon, Ponne och Julia.
Tänk dig:

Dennis
Simon
Pontus
Luis
Tanja
Jackie
Julia
Emelie

Det hade varit en sådan mycket bättre åtta. Tyvärr, måste TV4 mygla fram Nardos och hennes hundar som vinnare. Och dessa jävla studioavsitt, jag spyyyr.
2021-05-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Alltså... är det inte lite genomskinligt av Tanja att helt plötsligt sitta och ha det så förträffligt roligt tillsammans med Nardos? Eller är jag lite för misstänksam nu? Tänker att de inte pratat så här innan, men jag kan ha fel, för jag missar jävligt mycket.
De bestämde på morgonmötet att spendera mer tid ihop. Ska göra frukosten i morgonbitti. De fick in brev om att att minska grupperingarna bl.a...
2021-05-09, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Adrians syster sa att Adrian gick in i huset som tjänstledig, men nu är han arbetslös, har nån nåt jobb så hör av er 😂😂😂😂🦜🦜🦜🦜
Låter ju jättekonstigt? Man tar väl tjänstledigt och får godkänt eller inte. Hur kan man bli arbetslös under den tiden?
2021-05-09, 20:07
Bannlyst
Nu livar Adrian syster tsm med dom som sköter Nardos insta 🦜👮🏽‍♀️
2021-05-09, 20:07
Bannlyst
Dkulle vilja ta nardos i den där chockladrumpan.. Hur dom helst, viktigt att Simon vinner BB...
2021-05-09, 20:08
Medlem
1337crews avatar
Mössnörden är så otroligt jävla dryg. Åker han inte narcissisten på måndag, är det en skandal.
2021-05-09, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27
De jag kan se i final är Tanja Madde å Emelie vad tycker ni

Mvh
Smoker
Madde kan du glömma. hon är ett jobbigt as
2021-05-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag ger mig fan på att han dessutom smusslat undan käk som han slafsar i sig i smyg den snåle, girige jäveln. Vem vet, han kanske har gömt ett helt lager med ust på toaletten? Därför tar han sån tid på sig att skita.

MVH/Gnomegirl.
Ja Simon öppnade hans låda igår tror jag det var och då sa han ojoj och emelie vadå? Så sa Simon Adrian har smugit eller ngt sånt. Så han har nog ngt ätbart i sin låda vid kris haha
2021-05-09, 20:09
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nu livar Adrian syster tsm med dom som sköter Nardos insta 🦜👮🏽‍♀️

Hur vet du sånt. Länk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem