2021-05-14, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duckyyy
Hahah klippet man hör simon pratar med produktionen i bikten, allt hördes i sovrum 2 kameran https://www.instagram.com/tv/CO0soRIFKFF/?igshid=t3p4wwu7v6r9

Oj det här var spännande. I vilket sammanhang är det här och varför känner sig Simon utanför?
2021-05-14, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Big Brother Sverige 2021 supportergrupp på Facebook
Där leder Emelie omröstningen rätt klart sedan är det jämnare mellan Madde och Peddo

Stanna eller åka?
2021-05-14, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Vem har alkoholförbud och varför isf?
Simon hade det igår. Varför framgick inte av röstklippet,men har visst kladdat på madde
2021-05-14, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
Nardos är helt säker på att hon tar hem miljonen efter hennes vänner var inne. Storhetsvansinnet lyser igenom

Hennes vänner tjatade ju om pengarna också. -Nardos, du ska bli min inneboende och betala allt! Visst ska du betala allt!? Nardos svarade inte ens. Klart Nardos ljugit för sina vänner om att dom kommer få en del av vinsten! Hon är riktigt smutsig, precis som hennes vänner är!
2021-05-14, 09:48
Medlem
Då övergår vi från Särskapsresan till Slowroller.
2021-05-14, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Glömmer du (och många andra) att det är ett tv-program som ska skapa underhållning och reaktioner? BB behöver och ska inte spegla en rimlig verklighet, med människor som beter sig perfekt och efter normens alla sociala regler (utåt).

Vi ser dessa människor 24fucking7, i en pressad miljö och i deras mest utsatta och känsliga situationer. YTTERST få skulle agera rimligt i 100 dagar under dessa förutsättningar – och det är inte det som är tanken heller. Folk älskar Simon för att han ger sig hän åt alla känslor, är rolig och samtidigt sårbar. Är hans beteende okej utanför huset? Nej. Men BB är inte verkligheten, det kan vara bra att komma ihåg.

Tillägg: deltagarna är ingenting annat än produktionens marionettdockor.

Tänkvärt!
2021-05-14, 09:49
Medlem
Sjukt synd att TV4 tog med en tjej som Nardos! Jag lider när jag ser hennes äckliga face och hör hennes vidriga röst! Största narcissist jag någonsin sett! Så vidrig människa på alla sätt! Smuts!
2021-05-14, 09:54
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Herregud ! Så dom framförde häslning från han alltså.Jävlar så sjukt.Exakt.Dom från förra säsongen undviker ju han som om han vore pesten(vilket han oxå är).En parasit.

Har han inga egna vänner där han bor osv ??
Sen hoppas jag att Nardos fattar att hade låt oss säga Stephanie(när hon var med )verkat vara tittarfavorit så hade han smörat som fan för henne istället.

Obehaglig människa...parasit.Fruktansvärt enerverande .
En riktigt falsk människa en orm
En person som ofta baktalar personer bakom ryggen
Att han sedan inte kan vara ärlig och komma ut från Garderoben utan gå runt och säga Nääää ja e straight det är riktigt skrattretande
2021-05-14, 09:54
Medlem
undra om stakmaskinen gör comeback detta året?
2021-05-14, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esthlm
Sjukt synd att TV4 tog med en tjej som Nardos! Jag lider när jag ser hennes äckliga face och hör hennes vidriga röst! Största narcissist jag någonsin sett! Så vidrig människa på alla sätt! Smuts!
Lider? 😂😂😂😂😂
2021-05-14, 10:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Kommer nog besök till Tanja och Emelie imorgon!
En fråga, varför kokar de kaffe och rostar bröd i rosa? Funkar inte elen i köket?

Tydligen är det något med vägguttaget i köket, det funkar inte därför kör de i rosa.
2021-05-14, 10:01
Medlem
När jag ser Madde och Emelie förstår jag inte hur tjejer orkar sminka sig så mycket

förstår att de kanske sminkar sig delvis pga tristess också, men de lägger ju SÅ mycket tid på det... huuuur orkar man?

jag sminkar mig i 30 min en gång i månaden typ och det är ansträngande nog för mig (jag ser ju visserligen ut som ett träsktroll så kanske skulle BEHÖVA göra det mer och oftare men ähh som att försöka måla över svart med vit penna D INGEN IDÉ ATT ENS FÖRSÖKA för det svarta (fula) kommer lysa igenom ändå EYYYY dagens självhatsrant ✔ vsg)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in