2021-05-09, 18:52
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Städdag idag. Har någon sett Adrian eller Pedram deltagit?

Adrian startade diskmaskinen och skalade potatis innan. Pedram sov under sin keps.

Men jag har inte följt alla deras steg, så möjligt att de har gjort något mer. Men tvek på den.
2021-05-09, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vem hatar Madde vilket är ett starkt ord från dig? Nej, vi konstaterar bara att människan är besatt av en knäppgök och kommer förmodligen stalka honom resten av sitt liv.

WORD!
2021-05-09, 18:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Vad tänker du om distansen då ? Tror du Emelie skulle flytta till storstan? För att Dompa skulle flytta tror jag KNAPPAST 😂
Man kan ju sitta och tro hur mycket man vill. Ingen vet hur dom tänker. Om jag var tillräckligt kär skulle jag kunna flytta nästan vart som helst . Att flytta som ung kan knappast vara ett hinder utan tvärtom.
2021-05-09, 18:57
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kan du visa bevis för ditt påstående tack? Länk eller dylikt.

Undrar också var de siffrorna skulle komma ifrån. Känns som det är gripet ur luften och det säger ju dessutom nada utan att veta hur många röster det var totalt och hur många de andra fick.
2021-05-09, 18:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Undrar också var de siffrorna skulle komma ifrån. Känns som det är gripet ur luften och det säger ju dessutom nada utan att veta hur många röster det var totalt och hur många de andra fick.

Ja precis... Jag tänker att de flesta av de som röstade på honom förra veckan är Maddes och Nardos fans. För inte kan väl robotmössan ha EGNA fans? Eller finns det så tokiga människor därute?
2021-05-09, 19:02
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vem hatar Madde vilket är ett starkt ord från dig? Nej, vi konstaterar bara att människan är besatt av en knäppgök och kommer förmodligen stalka honom resten av sitt liv.
Nämen nu måste jag rent skratta lite 😂. Klart som fan att Madde inte kommer klänga efter Adrian ute ifall han inte är intresserad av något mer då. Hon är inte dum alls. Han har inte alls sagt att han inte vill ha henne! Hon gillar han, dom är inlåsta ihop, han är gullig mot henne och har berättat en massa för henne. Men han vill inte ha ett förhållande med någon där inne då han hamnade så djupt ner efter förra som jag fattat det. Madde är fullt normal! Punkt.
2021-05-09, 19:04
Medlem
ziggarillens avatar
Madde har i alla fall lyckats med en sak, Hon har fått Mössan att tro att hela svenska folket sitter hemma i soffan och avgudar honom. Att han är så sensuell och bildskön att vi inte kan motstå papegojaknullaren. Klart som korvspad att han fått den förhoppningen i sin arma skalle att så är fallet. Av den anledningen önskar jag att han åker ut med dunder och brak trots att jag inte står ut med elefantkvinnan. Monsterkvinnan fick mig att säga upp provprenumerationen på C-more då jag inte stod ut. Hon har förstört hela säsongen med sitt gapande och dessutom är hon pervers med sitt kladdande på kvinnliga deltagare. Hon fick Julia att lämna omedelbart efter pullandet. Vidrig kärring som måste ut och helst både hen och den andra hen. Hon är i alla fall mer karl än Mössan . Två hen.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-09 kl. 19:15.
2021-05-09, 19:04
Medlem
smoker27s avatar
De jag kan se i final är Tanja Madde å Emelie vad tycker ni

Mvh
Smoker
2021-05-09, 19:05
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja precis... Jag tänker att de flesta av de som röstade på honom förra veckan är Maddes och Nardos fans. För inte kan väl robotmössan ha EGNA fans? Eller finns det så tokiga människor därute?

Att döma av omröstningarna om olika saker i appen hamnar han ju alltid långt ner, så han verkar inte ha något stöd att prata om i jämförelse med andra.

Men uppenbarligen finns det ju vissa som tycker att han är en charmig, rolig, hjälpsam kille som aldrig sätter sig själv i första rummet, men vi får hoppas det är försvinnande liten del och att han åker ut med mössan före imorgon. Bra att han inte kommer kunna få så många Madde-fans med sig iaf, för de måste väl rösta på henne.
2021-05-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27

Mvh
Smoker

Simon Tanja och Nardos tror jag. Tanja vinner
2021-05-09, 19:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27

Mvh
Smoker
Vi är nog många som tror annorlunda och förhoppningsvis har Madde flyttat hem till Adrian när det är dax för final. Tanja och Simon kommer sitta där medan Emelie (bronsmedaljör) fick sin prins istället. Kom ihåg vem som skrev det.
2021-05-09, 19:10
Medlem
När man trodde man hade läst allt så skriver Victoria nu på sin instastory att man är dum om man inte förstår att hon blev utkastad pga att hon är en blattebrud och inte pga händelsen.

Jag känner bara herrejävlagud. Hon är fan inte klok hon heller.

Edit: tvåa på bollen ser jag
Senast redigerad av Hurtbullen10 2021-05-09 kl. 19:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in