2021-04-29, 15:02
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Hur försörjer sig den håriga gollumrepliken?

Han har garanterat några miljoner undanstoppade sen glansdagarna.

Det går nog ingen nöd på honom.

Ännu.
Citera
2021-05-07, 10:14
Medlem
Granne med en viss just nu mycket känd kvinnlig journalist. Tänka sig.
Citera
2021-05-07, 10:43
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
Hur försörjer sig den håriga gollumrepliken?
Smorda husinvandrare blir ofta ekonomiskt oberoende tidigt i sin karriär.
Citera
2021-05-08, 05:43
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Granne med en viss just nu mycket känd kvinnlig journalist. Tänka sig.
Intressant spaning - sanna mina ord.
Citera
2021-05-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orsa
Intressant spaning - sanna mina ord.

Nja. Alla journalister sägs ju bo på Södermalm så.
Citera
2021-05-09, 12:01
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Har Soran begått några nya våldtäkter sen skandalen briserade?
Han är ju tydlig i dokumentären att han gillar sånt här och så är det bara. Har svårt att tänka mig att han skulle slutat med sina övergrepp.
Citera
2021-05-09, 15:52
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Har Soran begått några nya våldtäkter sen skandalen briserade?
Han är ju tydlig i dokumentären att han gillar sånt här och så är det bara. Har svårt att tänka mig att han skulle slutat med sina övergrepp.

Inget som blivit offentligt ännu vad jag vet.

Men som du skriver, han har ju gått ut med att "det är så här jag är" så vem vet vad som skett i det fördolda?

Skulle inte förvåna mig det minsta om han kommer dyka upp som horkund i någon framtida polisrazzia. Tagen på bar gärning med att örfila och urinera på flickan han köpt.

Jävligt obehaglig människa.

Att skattefinansierade SVT försökte återlansera honom med sin suspekta dokumentär visar att det här landet är djupt rötskadat, i synnerhet när det gäller gammelmedia och våra värdelösa s.k "journalister".

En av dessa s.k "journalister" bor han för övrigt i samma trappuppgång som, hon som gjorde snyftreportage om en islamist i SR samtidigt som hon hade (och fortfarande har) ett kärleksförhållande med personen.

Man kan nog säga att den trappuppgången är ett litet koncentrat av allt som är fel i Sverige i dagsläget
Citera
2021-05-09, 19:22
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Inget som blivit offentligt ännu vad jag vet.

Men som du skriver, han har ju gått ut med att "det är så här jag är" så vem vet vad som skett i det fördolda?

Skulle inte förvåna mig det minsta om han kommer dyka upp som horkund i någon framtida polisrazzia. Tagen på bar gärning med att örfila och urinera på flickan han köpt.

Jävligt obehaglig människa.

Att skattefinansierade SVT försökte återlansera honom med sin suspekta dokumentär visar att det här landet är djupt rötskadat, i synnerhet när det gäller gammelmedia och våra värdelösa s.k "journalister".

En av dessa s.k "journalister" bor han för övrigt i samma trappuppgång som, hon som gjorde snyftreportage om en islamist i SR samtidigt som hon hade (och fortfarande har) ett kärleksförhållande med personen.

Man kan nog säga att den trappuppgången är ett litet koncentrat av allt som är fel i Sverige i dagsläget
Ja att han skulle fastna i någon razzia när han köpt sex är det låga odds på. Han ska ge fan i att hålla på att örfila och spotta på kvinnor. Han borde bli utsatt för det själv, att han på knä får örfilar och blir spottad på av en stor viking.
Citera
2021-05-10, 14:48
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Smorda husinvandrare blir ofta ekonomiskt oberoende tidigt i sin karriär.

Svartingar är dom allihopa. Likt en zulukaffer i ett bananträd, slingrar sig Soran Ismail bort från sexanklagelserna. Han fastnade så att säga med "skägget i brevlådan".
Citera
2021-05-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av williamsparon
Att så många unga kvinnor velat hoppa i säng med den här hårige beta-tomten bara för att han är känd är det riktigt sorgliga i hela den här historien. Människor säljer ut sin värdighet och integritet lite väl enkelt... ugh

Har han inte till och med barn med två olika kvinnor?

Tänk att föra Soran Ismails gener vidare... blä, blä, blääää...

Ja det är förvånande att någon kan vilja knulla med denna extremt fula håriga apa.
Bara bra att apan spottade på ludren så de fick veta hur vidriga dem är.
Citera
2021-05-16, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varglig
Kan han ha väntat på utgången av Virtanenmålet?
I och med Virtanens "vinst" kände han segervittring och trädde efter inrådan från sin PR-konsult (det nämns om en sådan i SvD-artikeln) slutligen fram. Tiden är den rätta helt enkelt.

Smart drag oavsett om han är skyldig eller inte.
Riktigt hal djävel denne Soran. Om Arnault var en grisig pomös kulturfjant som passade på att ha sex så fort tillfälle gavs och Virtanen mer var en snortande kåt tidningsgris som var full och hög i tio år så tror jag denne Soran är av ett mycket mer kallhamrat slag. En falsk trevlighetsminister som man nog skall passa sig djävligt noga för när kamerorna slås av.
Exakt dom vibbarna jag med. Ett riktigt kallt beräknande as..
Citera
2021-05-17, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Exakt. Det märktes ju en jublande förväntan hos journalister och gammelmedia i början av metoo. De hade hoppats på att det skulle bli en kavalkad av högerpolitiker, företagsledare och andra "medelålders vita män" som skulle åka dit och exponeras för ofredanden och kladd.

Men så blev det i stället personer som Virtanen, Alexander Bengtsson, Eshan Fadakar och Soran som visade sig vara våldtäktsmännen och snuskjävlarna. Då tryckte såklart media snabbt på bromsen. "Vi kanske har förhastat oss lite, det har kanske gått lite för fort". Inte lika kul när de egna åker dit på löpande band. Vem fan vet vilka fler som stod på kö att åka dit innan media drog i handbromsen?

Och nu ska alltså våra värdelösa journalistjävlar försöka hjälpa tillbaka Soran tillbaka ut i rampljuset med ett skattefinansierat program i två delar där han får snyfta ut. Det är så satans vidrigt.

Arnault kan också räknas till samlingen. Upphöjd kulturman som ingen på allvar kritiserat.
Till dess plötsligt alla vittnade om att han var en gris.
Varför inte tidigare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in