2021-04-19, 23:12
Medlem
Ruttet-apples avatar
Jamen nu tror jag att jag fattar varför det är så jävla svårt att skaffa en svensk flickvän. Det är för att alla tjejer är upptagna med att ligga med Soran Ismail. Och trots att han legat med hundratals tjejer (nästan alla etniskt svenska vilket han var noga med att kommentera) så måste han ändå köpa sex. Fy fan vilket jävla äckel.

Och om jag lyckas träffa en tjej, efter ett decennium av sexuell frustration och slit för att göra något av mig själv här i livet så är oddsen ganska höga att hon redan blivit straffknullad och förnedrard av Soran eller någon annan äcklig kändis. Kanske dags att emigrera ändå???
Citera
2021-04-20, 13:32
Medlem
Asmodeusvults avatar
Någon som har lite tips på olika poddar som nyligen talat om Soran i något avsnitt?
Citera
2021-04-20, 15:35
Medlem
Ruttet-apples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Någon som har lite tips på olika poddar som nyligen talat om Soran i något avsnitt?

God ton har tagit upp det:
https://soundcloud.com/godton/128-federley-ateruppstanden-och-adhd-i-fororten#t=20:59
Citera
2021-04-20, 15:39
Medlem
skotthål i pnnan på sora vor en befrielse
Citera
2021-04-25, 15:01
Medlem
Att så många unga kvinnor velat hoppa i säng med den här hårige beta-tomten bara för att han är känd är det riktigt sorgliga i hela den här historien. Människor säljer ut sin värdighet och integritet lite väl enkelt... ugh

Har han inte till och med barn med två olika kvinnor?

Tänk att föra Soran Ismails gener vidare... blä, blä, blääää...
Citera
2021-04-27, 21:49
Medlem
Asmodeusvults avatar
Blev det tyst om karln nu?

Trodde debatt och samtal skulle hålla i sig betydligt längre.
Citera
2021-04-29, 11:22
Medlem
akutaccents avatar
Citat:

Han är inte längre lika intressant, varken som komiker eller våldtäktsman. Han är snart ett minne blott och vi får hoppas att han resten av livet förblir bitter av att han:
1. Inte längre kommer bli hyllad och älskad av pk-publiken
2. Numer lever under lupp och inte kan svina sig mot kvinnor.

Han har berövats sina två favoritsysslor, jag hade också blivit deprimerad och tyckt synd om mig själv.
Citera
2021-04-29, 11:44
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:

Som många innan spekulerat, han trodde väl att det här skulle vara hans väg tillbaka till någon slags scen. Han glömde dock bort att han nu bland folk blivit helt ointressant som människa, komiker, samhällsdebattör, eller vilken hatt han än vill sätta på sig. Han har spelat ut sin roll, fått sina "15 minuter", och kan väl inte riktigt hacka i sig att han nu är uttjänt.

Hans andra "förehavanden" ligger honom såklart i fatet när han ska försöka ta sig vidare till något annat än offentlighetens finrum, t ex. psykolog, men som man bäddar...
Citera
2021-04-29, 12:15
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:

Underskatta inte gammelmedias, och i synnerhet inte skattefinansierade SVTs, förmåga att återlansera sina gamla favoriter. Har man en gång varit inne i medievärmen med "rätt" åsikter så kommer man alltid tillbaka. Förr eller senare.

SVT kanske inte fick till det med den här återlanseringen av deras favoritmuslim. Det gick inte riktigt som de hoppats på.

Men de kommer att försöka igen, var så säker. Nu ska bara det här misslyckade lanseringsförsöket glömmas bort lite av pöbeln sen provar man på nytt.

Om ett år eller två sitter han och tävlar i "Alla mot alla" eller "På spåret" eller något liknande samtidigt som han "av en händelse" ska ut på någon föreläsningsturné där han "på ett lågmält, befriat, avväpnande och humoristiskt sätt berättar om den svåra tiden".
Citera
2021-04-29, 13:30
Medlem
Ska han börja på närmaste Pizzeria som bagare får han nog ansa både hår och skägg...
Citera
2021-04-29, 13:45
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:

Jorden går under pratade om Soran 6:e april om det räkans som nyligen.
Citera
2021-04-29, 14:59
Medlem
JamesFs avatar
Hur försörjer sig den håriga gollumrepliken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in