Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Det er ikke usannsynlig med medhjelpere når man har 1.7 milliarder til disposisjon, og man risikerer å miste halvparten av dem i en skilsmisse. Når TH har det nettverket han har, så er det ikke noe stort problem å få fatt i proff leiemorder som han betaler 10 millioner til. Han vil vel heller miste 10 millioner enn å miste 800. Og så er det det at han er psykopat, som vi ser en rekke tegn til. Anne var et psykopatoffer som han brukte til å herse og hundse med. Hun skulle ikke slippe ut av hans grep. Mange sånne drap i Norge, der konen blir herset og hundset med. Terror og mishandling. Når hun til slutt prøver å flykte, så blir hun drept.
Dette er din tro - spunnet frem med din fantasi.
Jeg har ingen tro på at AEH var et psykopatoffer, og jeg har ingen tro på at AEH ville fått 800 millioner ved en eventuell skilsmisse.
TH er selvsagt ikke den eneste med et motiv. Faktisk har han ikke et motiv, slik jeg ser det.
Hvis det er noe i ryktene om at AEH hadde begynnende demens, så kan det forklare hvorfor hun sa så mye motstridende til venner og bekjente.
Det er veldig vanlig at demente føler seg motarbeidet av sine nærmeste pga sykdommen. De kan også fremstå forvirret og redd, uten at det er slik hele tiden.
I en slik tilstand, samtidig at hun er gift med en milliardær, så kan en potensiell GM sett sitt snitt og utnyttet situasjonen. AEH ville i såfall vært et lett bytte.