Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-05-07, 23:56
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoseTheHat
Kristin måste vara ärkekränkt nu när Peg dissar hennes älskade Let's Dance så hårt.

Är det någon som har blivit ärekränkt är det väl killen som har blivit beskylld för att vara otrogen. Speciellt besvärande är detta nu i MeeToo-tider oavsett om det hela är sant eller inte. Troligen kommer den där Linn att anmäla honom för våldtäkt annars blir det problem för henne att komma hem efter tävlingen för troligen är hennes karl också arg och tror att hon har varit otrogen eftersom medierna har skrivit det. Enda sättet för henne att komma ur det är att ljuga på killen och säga att hon våldtogs på toan innan tävlingen.
Citera
2021-05-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Det övergår mitt förstånd hur någon kan tycka att Peg är den sköna i det förhållandet.
Hon fortsätter att gnälla över Lets dance-produktionen i sin podd

"– Jag tycker inte om ”Let’s dance”. Det har mer eller mindre… det är inte direkt mot dansarna eller produktionen eller tv-kanalen men hela cirkusen och all media. Och även produktionen, de har skämtat på min bekostnad, alla är en del av det. Det har förstört så mycket, jag vill inte säga förstört mitt liv, men det har påverkat mig så mycket så jag vet inte hur jag ska förklara för er hur dåligt jag mår. Mitt självförtroende, min psykiska hälsa, jag går i terapi igen "
Tycker synd om Filip som inte kan få fokusera på sin resa i lets dance utan ska behlva lägga energi på pegs beteende ich bölande över hennes problem. Kan hon inte bara hålla käften stängd i sociala medier och fixa sina terapibesök privat. Jävla bortskämda egoistiska kärring. Hon bölade ju när hennes syster skulle ha barn också. Var väl jobbigt för henne att systern fick uppmärksamhet som hon ville ha.
Citera
2021-05-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Tycker synd om Filip som inte kan få fokusera på sin resa i lets dance utan ska behlva lägga energi på pegs beteende ich bölande över hennes problem. Kan hon inte bara hålla käften stängd i sociala medier och fixa sina terapibesök privat. Jävla bortskämda egoistiska kärring. Hon bölade ju när hennes syster skulle ha barn också. Var väl jobbigt för henne att systern fick uppmärksamhet som hon ville ha.

Ja håller med. Helt sjukt irriterande person och saknar självinsikt.allt handlar tydligen om hennes ångest och dåliga självförtroende och hon unnar inte sin pojkvän denna framgång. Varningsklockorna ringer.
Citera
2021-05-08, 17:45
Medlem
Någon som vet vad som fattas Peg? Var inne på hennes insta och hon är oerhört labil. Detta går långt utom vanlig svartsjuka. Hoppas Filip är stabil och orkar med allt drama för verkar balansera på en skör tråd
Citera
2021-05-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
Ja håller med. Helt sjukt irriterande person och saknar självinsikt.allt handlar tydligen om hennes ångest och dåliga självförtroende och hon unnar inte sin pojkvän denna framgång. Varningsklockorna ringer.
Ja varningsklockorna ringer var verkligen en bra sammanfattning.
Citera
2021-05-08, 18:27
Medlem
Hon är en vandrande reklampelare för varför blondin-vitsar aldrig kommer dö ut.
Citera
2021-05-08, 18:36
Medlem
TröttSvensks avatar
Typisk tjej som aldrig fått höra ordet nej.
Hon är säkert typen som klipper sönder exets kläder eller repar hans bil.
Hennes syster verkar ju också vara lite speciell med sin äldre karl som hon blev gravid med efter två dejter typ.
Citera
2021-05-08, 19:07
Medlem
Jag tror helt ärligt att det är slut mellan henne och Filip eller är nära att bli. Om man nu är ett par varför uppmärksammar man inte eller gillar varandras inlägg? Om min pojkvän tävlade i Lets dance i semifinal hade jag lagt upp ett inlägg om att rösta på min pojkvän. Vad gör hon? Verkar mest bitter och gnällig på annat och nämner inte ens lets dance vid ett ord.Hon verkar otroligt svartsjuk.
Citera
2021-05-08, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Typisk tjej som aldrig fått höra ordet nej.
Hon är säkert typen som klipper sönder exets kläder eller repar hans bil.
Hennes syster verkar ju också vara lite speciell med sin äldre karl som hon blev gravid med efter två dejter typ.
De hade känt varandra i många år. Douglas har varit vän till familjen.
Citera
2021-05-08, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Exakt hur ska han kunna ge allt och visa någon slags passion i dansen när hans flickvän inte tål det? Det är också ett dåligt tecken när de inte gillar varandras inlägg på Instagram. Jag har inte sett ett inlägg på länge som de gillat hos varandra.
Senast redigerad av susanlynette 2021-05-08 kl. 19:15.
Citera
2021-05-08, 19:11
Medlem
Liberationfronts avatar
Hon är så jävla ful ser ut som en häst
Citera
2021-05-08, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Hon är så jävla ful ser ut som en häst

Skönhet är väldigt subjektivt. Du kan ju lägga upp en bild på dig så får vi se hur fager du är
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in