Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-05-08, 19:25
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Det är nog ingen som tvekar på att Peg skulle vara bortskämd. Som andra skrivit så håller jag med om att det är rätt konstigt att hon bara inte låter Filip ha sin stund i rampljuset ifred. Minst sagt neurotiskt att hålla på att snyfta ut på Instagram och dylikt om det.
Jag tror att en hel del av hennes dåliga självförtroende och knepiga beteende
grundar sig i hennes priviligerade uppväxt där hon aldrig har behövt prestera eller öva upp en skicklighet på något. Hon är inte speciellt skicklig, smart eller talangfull på något överhuvudtaget utan hon har en halvseg karriär som "artist" för att hennes pappa har betalat för allt, annars skulle hon inte ens ha släppt sina singlar. För talang och driv att på egen hand ta sig dit saknar hon.
Jag förstår om hon tycker det är jobbigt att hon ställs mot Filips danspartner Linn. Inte för att jag tycker att Linn är särskilt speciell, men hon är iaf en skicklig dansare och duktigt på något.
Jag känner någonstans en sorts sympati för Peg, för det känns lite som att hon är lite av ett offer för sitt eget öde.
Men, hon är en vuxen kvinna och kan själv välja om hon vill påverka sitt öde. Skaffa dig en utbildning eller öva upp dina färdigheter på något du är naturligt lagd för så kan du göra något åt det.
Familjen Parnevik är rika materiellt men är fattiga intellektuellt.
Citera
2021-05-08, 19:31
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Skönhet är väldigt subjektivt. Du kan ju lägga upp en bild på dig så får vi se hur fager du är

Nej då outar jag mig hon är offentlig person o får betalt för o ta skit
Citera
2021-05-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Nej då outar jag mig hon är offentlig person o får betalt för o ta skit

Varför måste man skriva skit då?
Citera
2021-05-08, 19:59
Medlem
Liberationfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Varför måste man skriva skit då?

Uttrycker min åsikt
Det är du som blir illa berörd
Citera
2021-05-08, 20:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Konstigt nog har Linns karl inte bölat i medierna som Peg och krävt att hon ska komma hem och berätta om hon har varit otrogen. Han kanske är van med sådana här spekulationer kring Linn vilket Peg inte är?
Citera
2021-05-08, 21:26
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberationfront
Hon är så jävla ful ser ut som en häst

Jovars men det är väl inte relevant. Jag är inte heller speciellt snygg.
Citera
2021-05-08, 21:35
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jovars men det är väl inte relevant. Jag är inte heller speciellt snygg.

Skillnaden är väl att Peg tror hon är snygg.
Citera
2021-05-08, 21:44
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Skillnaden är väl att Peg tror hon är snygg.

Vad fan! Det kan hon väl inte tycka?
Citera
2021-05-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Vad fan! Det kan hon väl inte tycka?

Med det bekräftelsebehovet och dåliga självkänslan Peg har skulle jag säga att hon är väldigt osäker på sitt utseende men Fake it till you make it
Citera
2021-05-08, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag tror helt ärligt att det är slut mellan henne och Filip eller är nära att bli. Om man nu är ett par varför uppmärksammar man inte eller gillar varandras inlägg? Om min pojkvän tävlade i Lets dance i semifinal hade jag lagt upp ett inlägg om att rösta på min pojkvän. Vad gör hon? Verkar mest bitter och gnällig på annat och nämner inte ens lets dance vid ett ord.Hon verkar otroligt svartsjuk.

Håller med. Älskar man någon på riktigt så gläds man självklart åt sin andra hälfts framgång. Det är liksom en självklarhet. Kan man inte glädjas åt att sin pojkvän deltar i en upplevelse för livet, så är det nått fel. Och det har inget att göra med dåligt självförtroende.
Citera
2021-05-08, 22:17
Medlem
Som sagt det är otroligt skumt att de inte gillat varandras inlägg på evigheter och att Peg inte verkar ens heja på Filip till final. Oavsett vad hon tycker om progrmet. Är man riktigt kär vill man lycka åt ens partner. Det måste vara slut mellan dem.
Citera
2021-05-09, 10:30
Medlem
tigerrakets avatar
Nu skämtar tydligen Let's Dance på hennes bekostnad. Då de säger vilket fint par Filip och dansaren är.

Hörde någon säga på stan hur vacker Filip är, så de drev ju också med Peg. Förstår att hon går i terapi och gråter på nätterna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in