Citat:
Är du helt störd eller. 90% av Sveriges befolkning bor i storstäder!
Det är långt i från sant. 13% av Sveriges befolkning bor inte ens i en tätort. En tätort är en plats med med bebyggelse med mer en 200 invånare. Inte alla tätorter kan kallas stad och inte många av dem storstäder,
63% bor i en tätort med mer en 10 000 invånare. Inte ens alla av de tätorterna kan kallas storstad.
Vad är det med dig. kan du inte bara hålla dig till san fakta. Och sluta tolka andras innersta tankar.
https://www.scb.se/hitta-statistik/statistik-efter-amne/miljo/markanvandning/tatorter/pong/statistiknyhet/tatorter-2018-arealer-och-befolkning/
Alvarligt talat, Vad kan man få ut av att diskutera med dig, du bara hittar ju på saker. Samtidigt som du beskyller andra på at vrida och vända på saker, samt vara rädda och önska att covid är mer dödligt eller tro att sjukdomen är mystiskt som 0m du vore en liten Giesecke bandspelare.
Det är långt i från sant. 13% av Sveriges befolkning bor inte ens i en tätort. En tätort är en plats med med bebyggelse med mer en 200 invånare. Inte alla tätorter kan kallas stad och inte många av dem storstäder,
63% bor i en tätort med mer en 10 000 invånare. Inte ens alla av de tätorterna kan kallas storstad.
Vad är det med dig. kan du inte bara hålla dig till san fakta. Och sluta tolka andras innersta tankar.
https://www.scb.se/hitta-statistik/statistik-efter-amne/miljo/markanvandning/tatorter/pong/statistiknyhet/tatorter-2018-arealer-och-befolkning/
Alvarligt talat, Vad kan man få ut av att diskutera med dig, du bara hittar ju på saker. Samtidigt som du beskyller andra på at vrida och vända på saker, samt vara rädda och önska att covid är mer dödligt eller tro att sjukdomen är mystiskt som 0m du vore en liten Giesecke bandspelare.
Nej ok 90% bor o tätorter.
Men allvarligt talat vad ljuger jag om?
22% av blodgivare och 21% i öppenvården hade antikroppar i mätningen eller hur?
Det är du som påstår att dessa mätningar på något vis inte skulle vara representativt för Sverige. Varför?
" Prover insamlades från Jönköping, Kalmar, Skåne,
Stockholm, Uppsala, Västerbotten, Västra Götaland och Örebro. Insamlingen av
prover i åldrarna 20-95 år i Västra Götaland sker i Trollhättan."
Så förklara nu för mig vad som är fel med detta, varför kan man inte anta att detta speglar snittet i Sverige?
I dessa regioner bor över 7 miljoner människor.
Du blir bara sur för att jag försöker att se något positivt för det är faktiskt positivt att så många hade antikroppar.
Jag skummade igenom dina inlägg och dom består endast av fohm-hat, tegnell-hat och att ständigt försöka motbevisa alla former av positiva nyheter.
Skriver någon däremot om missade dödsfall eller någon "nu är det kört-mutation" då är du intesserad värre.
Även temporärt....