2021-05-07, 20:55
Medlem
Hur länge kan man egentligen bruka kratom varje dag utan att få ångest eller biverkningar när man slutar med de? Har tagit kratom varje dag nu i 1 vecka exakt och hade gärna fortsatt 1 månad till men vill inte ha några biverkningar av de. Så min fråga är alltså kan man bruka kratom i 1 månad varje dag, ungefär 5-6gram max varje dag utan att de ska va jobbigt att sluta med de?
Väger 64kg och är 174cm lång
Citera
2021-05-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663
Hur länge kan man egentligen bruka kratom varje dag utan att få ångest eller biverkningar när man slutar med de? Har tagit kratom varje dag nu i 1 vecka exakt och hade gärna fortsatt 1 månad till men vill inte ha några biverkningar av de. Så min fråga är alltså kan man bruka kratom i 1 månad varje dag, ungefär 5-6gram max varje dag utan att de ska va jobbigt att sluta med de?
Väger 64kg och är 174cm lång

Glöm din dröm gosse. Du får avtändning om du så bara tar 2g morgon och 2g till middag/kväll. Förvänta dig nedstämdhet, myrkrypningar i benen/rastlöshet men samtidigt totalt orkeslös, fysisk apati.
Vid 6g per dag kommer nog även näsan rinna och du kommer få ledvärk skulle jag tippa.

Jag är rutinerad brukare av kratom och gick på säljarsnacket I början att det är harmlöst och helt omöjligt att utveckla beroende på och blablabla, fan och hans moster. Kratom ÄR inte på något sätt befriat från en avtändning med obehagliga symptom.

Trappa ner. Från 6g per dag till 5 sen 4 sen 3 sen 2 sen 1 sen 0.5. Ta det veckovis, det är snällast mot både kropp och knopp.

Nu kommer någon djävulens advokat hoppa in och säga att det inte stämmer. Nähe, vad skönt för er då. Grattis!

Jag har helt enkelt gett upp tanken att sluta amvända kratom och accepterar det faktum att det är nåt jag kommer bruka varje dag på samma sättsom att folk dricker kaffe livet ut. Skönare så än att hålla på och jiddra med sig själv, skuldbelägga etc.

Kolla nåt inlägg upp så ser du hur jag inkluderar kratom i min vardag. En tinktur som är en riktig bomb och ger en sjuhelvetes kickstart på morgonen. Om man vill kan man skippa thc't men det övriga ingredienserna tycker jag inte bör ändras på.

Ha det gott!
Citera
2021-05-07, 21:33
Medlem
Hur länge sitter ruset av kratom i? alltså, vad är normalt på "din dagliga dos" ett intag?
Citera
2021-05-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maffianos
Nu när SS har typ slut på allting vart kan man köpa bra Kratom? Tyckte att SS kvalite också vart sämre än första gångerna man beställde, har ni någon annan sida ni kan rekommendera?

TT, googla "kratom botanika sverige"

Min goto när det gäller att göra kratomtvål. Blivit ett gäng beställningar nu, går alltid perfekt.

Någon som provat nya gröna Budi därifrån?
Citera
2021-05-07, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finta48
Hur länge sitter ruset av kratom i? alltså, vad är normalt på "din dagliga dos" ett intag?

10-14h på en höft. Rätt hög dos.
Citera
2021-05-07, 23:41
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadHombres
10-14h på en höft. Rätt hög dos.
Shit. Håller max 4-5h på mig. Med peaken kanske 1-1.5h.
Citera
2021-05-08, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadHombres
TT, googla "kratom botanika sverige"

Min goto när det gäller att göra kratomtvål. Blivit ett gäng beställningar nu, går alltid perfekt.

Någon som provat nya gröna Budi därifrån?

Yes jag har testat, tyckte den va riktigt bra
Citera
2021-05-08, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Glöm din dröm gosse. Du får avtändning om du så bara tar 2g morgon och 2g till middag/kväll. Förvänta dig nedstämdhet, myrkrypningar i benen/rastlöshet men samtidigt totalt orkeslös, fysisk apati.
Vid 6g per dag kommer nog även näsan rinna och du kommer få ledvärk skulle jag tippa.

Jag är rutinerad brukare av kratom och gick på säljarsnacket I början att det är harmlöst och helt omöjligt att utveckla beroende på och blablabla, fan och hans moster. Kratom ÄR inte på något sätt befriat från en avtändning med obehagliga symptom.

Trappa ner. Från 6g per dag till 5 sen 4 sen 3 sen 2 sen 1 sen 0.5. Ta det veckovis, det är snällast mot både kropp och knopp.

Nu kommer någon djävulens advokat hoppa in och säga att det inte stämmer. Nähe, vad skönt för er då. Grattis!

Jag har helt enkelt gett upp tanken att sluta amvända kratom och accepterar det faktum att det är nåt jag kommer bruka varje dag på samma sättsom att folk dricker kaffe livet ut. Skönare så än att hålla på och jiddra med sig själv, skuldbelägga etc.

Kolla nåt inlägg upp så ser du hur jag inkluderar kratom i min vardag. En tinktur som är en riktig bomb och ger en sjuhelvetes kickstart på morgonen. Om man vill kan man skippa thc't men det övriga ingredienserna tycker jag inte bör ändras på.

Ha det gott!

Japp, at från kratom är på riktigt. Tog rätt hög dos under några månaders tid och jag har haft sån sjuk ångest, känner mig helt rastlös men samtidigt orkar jag inte göra något. Och magen är helvete. Har dämpat de med ikto och gabapentin vilket har hjälpt mycket men inte helt.
Ta de försiktigt mannar!
Citera
2021-05-08, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Japp, at från kratom är på riktigt. Tog rätt hög dos under några månaders tid och jag har haft sån sjuk ångest, känner mig helt rastlös men samtidigt orkar jag inte göra något. Och magen är helvete. Har dämpat de med ikto och gabapentin vilket har hjälpt mycket men inte helt.
Ta de försiktigt mannar!

I feel you, brother.
Det är sån jobbig känsla att inte ha orken att göra ett skit. Skulle spela basket under pågående kratom at, jag svimmade bokstavligt talat.
Hoppas du börjar må bättre snart!
Citera
2021-05-08, 12:33
Medlem
Citat:

Ha det gott!

Wow.... Är jätte tacksam för ditt svar. Allt man hört här på fs om att man kan ta de i några månader utan att få någon ångest eller liknande.
Så man kan inte ens bruka kratom i 2-4 veckor varje dag med dosering på 4-6g utan att få några bieffekter? Vill inte bruka kratom i flera månader som andra gör hade bara tänkt mig göra de i 1 månad max, Tacksam för alla svar!
Citera
2021-05-08, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymGrabb663
Wow.... Är jätte tacksam för ditt svar. Allt man hört här på fs om att man kan ta de i några månader utan att få någon ångest eller liknande.
Så man kan inte ens bruka kratom i 2-4 veckor varje dag med dosering på 4-6g utan att få några bieffekter? Vill inte bruka kratom i flera månader som andra gör hade bara tänkt mig göra de i 1 månad max, Tacksam för alla svar!

Du kommer med all garanti uppleva utsättningssymptom.
Därför bäst att trappa ned successivt
Citera
2021-05-08, 12:47
Medlem
Citat:
Du kommer med all garanti uppleva utsättningssymptom.
Därför bäst att trappa ned successivt
Wow är jätte förvånad?? Hur länge kan man bruka Kratom utan att få några utsättningssymptom då?
Eftersom de verkar som att alla som får grova bieffekter har brukat de minst några månader va jag förstått, Jag klarar av 1-2dar med lite nedstämdhet om de skulle va så efter ja brukat det i 1 månad.
Vill inte ha dom här grova bieffekterna som folk verkar förklara här så som grov ångest, nedstämdhet osv osv..

Vill bara veta hur många veckor du kan bruka 4-6gram kratom utan att man ska få några utsättningssymptom, Räcker verkligen 1 veckas dagligt bruk för att få utsättningssympton?
Senast redigerad av AnonymGrabb663 2021-05-08 kl. 12:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in