Citat:
Ursprungligen postat av
AnonymGrabb663
Hur länge kan man egentligen bruka kratom varje dag utan att få ångest eller biverkningar när man slutar med de? Har tagit kratom varje dag nu i 1 vecka exakt och hade gärna fortsatt 1 månad till men vill inte ha några biverkningar av de. Så min fråga är alltså kan man bruka kratom i 1 månad varje dag, ungefär 5-6gram max varje dag utan att de ska va jobbigt att sluta med de?
Väger 64kg och är 174cm lång
Glöm din dröm gosse. Du får avtändning om du så bara tar 2g morgon och 2g till middag/kväll. Förvänta dig nedstämdhet, myrkrypningar i benen/rastlöshet men samtidigt totalt orkeslös, fysisk apati.
Vid 6g per dag kommer nog även näsan rinna och du kommer få ledvärk skulle jag tippa.
Jag är rutinerad brukare av kratom och gick på säljarsnacket I början att det är harmlöst och helt omöjligt att utveckla beroende på och blablabla, fan och hans moster. Kratom ÄR inte på något sätt befriat från en avtändning med obehagliga symptom.
Trappa ner. Från 6g per dag till 5 sen 4 sen 3 sen 2 sen 1 sen 0.5. Ta det veckovis, det är snällast mot både kropp och knopp.
Nu kommer någon djävulens advokat hoppa in och säga att det inte stämmer. Nähe, vad skönt för er då. Grattis!
Jag har helt enkelt gett upp tanken att sluta amvända kratom och accepterar det faktum att det är nåt jag kommer bruka varje dag på samma sättsom att folk dricker kaffe livet ut. Skönare så än att hålla på och jiddra med sig själv, skuldbelägga etc.
Kolla nåt inlägg upp så ser du hur jag inkluderar kratom i min vardag. En tinktur som är en riktig bomb och ger en sjuhelvetes kickstart på morgonen. Om man vill kan man skippa thc't men det övriga ingredienserna tycker jag inte bör ändras på.
Ha det gott!