2021-05-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
”Cash flows all around me”
En sittning på 17 timmar tydligen

EN sittning? Stackars tatuerare att behöva jobba så länge i ett kör.
2021-05-08, 12:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Samma här! Det är en välsignelse för henne att hon har den styrkan att faktiskt göra de aktiva livsvalen. Igår blev hon både ledsen och irriterad på Simon tror jag, men var ändå den större människan. Helt otroligt. Jag hade nog bett honom dra åt helvete.
Skulle bara önska att hon inte drack sig så berusad, det är lite väl mycket.
Bra skrivet som vanligt, och om Simon (eller övriga deltagare) hade råkat ut för en tiondel av vad Tanja varit med om skulle han (tål att upprepas) nu bara varit ett dreglande kolli på någon psykiatrisk institution!

Visst blir Tanja kanske något för full ibland, men tror att det bara är för att hon nu bara vill leva livet fullt ut?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-08 kl. 12:23.
2021-05-08, 12:15
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Har jag skygglappar på eller? Tanja är nog den enda deltagaren jag bara läst positiva kommentarer om här inne.
Och?
Vad kan det bero på då, tror du?
2021-05-08, 12:18
Medlem
Hej på er.
Har de fått sina frågor än? Tyckte jag hörde Adrian och Madde prata om att tittarna vill skapa drama, så därför jag funderade
Edit: never mind, såg att det blir bb honestly istället!
Senast redigerad av Sanglampa 2021-05-08 kl. 12:22.
2021-05-08, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, vi lever alla i vår verklighet. Jag kikade lite på hans facebook och han mår definitivt inte bra och borde nog inte gått in i huset alls. Det här kan göra situationen värre för honom och han bör lämna, om inte på måndag så nästa.
Det är nyttigt att få en käftsmäll att det finns de som har det värre och framför allt tagit sig igenom jobbiga saker för att de VÄLJER att göra det. Simon måste också välja att ta tag i saker, inte gotta in sig i offerkoftan för han kommer hamna på gatan snart om han inte skärper till sig men han behöver hjälp, professionell hjälp.

Ja, Simon verkar inte alls må bra. Lägger in ett inlägg få fler kan läsa...
” Ibland känner jag att livet inte är till för mig.
Att släcka bränderna omkring mig, när det är jag som brinner upp.
Att tackla problem efter problem och motgång efter motgång, samtidigt som du mår psykiskt dåligt är helt omöjligt.
”Det är livet, vänj dig, gå vidare”, hör jag - detta stärker bara min inledningsfras. Det är som att sätta in klaustrofobisk människa i det absolut trängsta utrymmet, låsa, kasta bort nyckeln och be personen i fråga att anpassa sig.

Du kan ha fullt med vänner och familj runt om dig, men du är ändå ensammast i hela världen.
Ingen förstår dig, ingen hör dig, ingen ser dig, ingen känner hur otroligt ont du har.
Sociala medier förgiftar ditt sinne, alla har det så fantastisk bra. Samtidigt sitter du där, ihopkrupen i ett hörn och försöker visualisera hur bra du kommer att må om du klarar dig igenom det här, men är det värt det, gör du verkligen det?
Jag lever inte, jag överlever.”

Som sagt, han behöver hjälp inte big brother..
2021-05-08, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Madde behöver kliva ut...och ska jag tillägga..jag behöver inte se mer av henne heller. Hon är astrolog och läskig i sin stalker persona... Jag kommer rösta för att Madde åker

Håller med!
Hon tror hon kan gömma sig bakom sitt leende och se snäll ut men är verkligen en psykopat stalker som vägrar acceptera att en person inte är intresserad av henne.
2021-05-08, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Och?
Vad kan det bero på då, tror du?

Att hon enbart förtjänar positiva kommentarer såklart!

Jag syftade på att du i ditt inlägg riktade dig mot vissa flashbackare, att dom skulle tänka till. Och jag undrade då om jag haft skygglappar eftersom jag bara sett positiva kommentarer om henne.
2021-05-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Varför är emelie så populär i alla omröstningar? Hon är så jävla tråkiiiiiiig.

Jag förstår inte heller...
2021-05-08, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ok tack 😊 är det en dagsrutin dom ska följa sen också eller skulle det vara roligt? Det skulle efterlikna deras dagsrutiner så mycket som möjligt? Vad satte dom flesta som deras rutiner?

Om nån orkar svara alltså, jag vet att det kan vara drygt att återberätta så det är lugnt 😁
Det är BB som driver med deltagarna att de inte har några rutiner utan segar och struntar i allt. Denna tävling skulle ha varit med sedan dag ett i min mening.
2021-05-08, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Madde är ju för rolig. "Det är säkert en sån där tiktok ungdomsgrej"

Alla tjejer har väl döpt sina bröst? Typ i tonåren. Och alla killar har väl döpt sin penis?

Jag är äldre än Madde och känner igen att döpa sina kroppsdelar.
Är inte helt osäker på om Madde är oskuld eller inte. Hon är av typen som tycker att allt sex- och könsrelaterat är pinsamt.
2021-05-08, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Ja, Simon verkar inte alls må bra. Lägger in ett inlägg få fler kan läsa...
” Ibland känner jag att livet inte är till för mig.
Att släcka bränderna omkring mig, när det är jag som brinner upp.
Att tackla problem efter problem och motgång efter motgång, samtidigt som du mår psykiskt dåligt är helt omöjligt.
”Det är livet, vänj dig, gå vidare”, hör jag - detta stärker bara min inledningsfras. Det är som att sätta in klaustrofobisk människa i det absolut trängsta utrymmet, låsa, kasta bort nyckeln och be personen i fråga att anpassa sig.

Du kan ha fullt med vänner och familj runt om dig, men du är ändå ensammast i hela världen.
Ingen förstår dig, ingen hör dig, ingen ser dig, ingen känner hur otroligt ont du har.
Sociala medier förgiftar ditt sinne, alla har det så fantastisk bra. Samtidigt sitter du där, ihopkrupen i ett hörn och försöker visualisera hur bra du kommer att må om du klarar dig igenom det här, men är det värt det, gör du verkligen det?
Jag lever inte, jag överlever.”

Som sagt, han behöver hjälp inte big brother..

Han behöver hjälp och han behöver sluta titta på sociala medier.

Kanske kan en bra sak med bb för honom vara att han får se att alla andra inte mår bra hela tiden. Att andra också har problem och motgångar. Kanske kan det hjälpa honom att se att han inte är ensam och att ingens liv är perfekt.
2021-05-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Madde gapflabbar varje gång Idiotmössan säger något.
Motbjudande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in