2021-05-08, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Han höll på lite på samma sätt i går, att hon härmade honom.

Det kom in brev om BB Honesty, att Tanja och Nardos ska vara programledare. Då började Simon säga att hon tar över allt, först hans roll som magiker som styr elen och sen programledarskapet. Han läste formel och inget hände, då sa Tanja ”såhär gör man” och viftade lite med händerna och då blinkade ljuset. 😁

Tror han blev sur för det också.

2021-05-08, 12:07
Medlem
Madde är ju för rolig. "Det är säkert en sån där tiktok ungdomsgrej"

Alla tjejer har väl döpt sina bröst? Typ i tonåren. Och alla killar har väl döpt sin penis?

Jag är äldre än Madde och känner igen att döpa sina kroppsdelar.
2021-05-08, 12:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja. Och han bör ta efter hennes sätt att hantera prövningar. Jag är väldigt många år äldre än Tanja men jag kan absolut säga att jag har saker att lära av hennes sätt att vara och tänka.

Jag visste inte vem hon var när hon klev in men när jag fick veta tänkte jag ”ännu en wannabe-kändis, en som ramlar runt i realityvärlden och vill bli influensa”. Hos mig hade hon en nackdel av att vara ”känd” men hennes vackra personlighet skiner igenom i allt hon gör och säger så det tog inte många dagar innan hon blev en favorit.

Samma här! Det är en välsignelse för henne att hon har den styrkan att faktiskt göra de aktiva livsvalen. Igår blev hon både ledsen och irriterad på Simon tror jag, men var ändå den större människan. Helt otroligt. Jag hade nog bett honom dra åt helvete.
Skulle bara önska att hon inte drack sig så berusad, det är lite väl mycket.
2021-05-08, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ok tack 😊 är det en dagsrutin dom ska följa sen också eller skulle det vara roligt? Det skulle efterlikna deras dagsrutiner så mycket som möjligt? Vad satte dom flesta som deras rutiner?

Om nån orkar svara alltså, jag vet att det kan vara drygt att återberätta så det är lugnt 😁

Bara tävling om vem som ska få fördel i nästa tävling idag. Alla skulle göra allt som stod på en ganska lång lista som stod i brevet, men det var bara under 30 min. Alla fick springa och kolla på brevet hela tiden och sen göra det som stod där.
Det var sånt som oftast händer i huset under dagarna. Prata pakt, äta, bada, läsa brev, bråka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Undrar om Simon (och många här på Flashback) nån gång stannat upp och tänkt efter vad Tanja faktiskt har varit med om, och tagit sig igenom helskinnad med intakt psyke?

Nu är väl inte det enbart en anledning till att hon ska vinna hela skiten, men det går ju helt enkelt inte att inte bli imponerad av den tjejen.
Hade aldrig hört talas om henne innan, och skiter fullständigt i hur många följare hon har!
Hon är den enda värdiga vinnaren i årets katastrof, än hur man vrider och vänder på saken.

Har jag skygglappar på eller? Tanja är nog den enda deltagaren jag bara läst positiva kommentarer om här inne.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Klart jag inte glömmer, har sett svårt brännskadade på nära håll så jag vet vad hon gått igenom.
Simon ska inte ens sitta i någon båt, han ska lära sig simma på egen hand och bygga sin egen båt. Precis som folk i allmänhet får göra för att komma någonstans.

Exakt! Det är hög tid för det, han är 26 år!
2021-05-08, 12:10
Medlem
Hahaha!! Madde kommer få nackspärr om hon inte flyttar sin solstol... Och hon har inget ordförråd stackarn... Asså såhär, såhär, ty såhär, asså såhär 😂
Medlem
Adrian låtsas som att han inte vet vad som pågår mellan folk när de tjafsar i huset. Han är ju fan den som är FÖRST på plats i varje jävla rum när nått händer.

Nä nu jävlar ska idioten först grillas med frågor och sen ska han fan ut på måndag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur lyder tatueringen på Tanjas ena ben? Hon kanske har berättat det tidigare?

”Cash flows all around me”
En sittning på 17 timmar tydligen
2021-05-08, 12:11
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian låtsas som att han inte vet vad som pågår mellan folk när de tjafsar i huset. Han är ju fan den som är FÖRST på plats i varje jävla rum när nått händer.

Nä nu jävlar ska idiotien först grillas med frågor och sen ska han fan ut på måndag.

Ja han försökte slingra sig nyss men det gick inte så bra!
2021-05-08, 12:12
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja det och även att acceptera att brännskadorna är och kommer förbli en del av henne.
Fan kan inte vara lätt att komma till acceptans så ung. Hon har ju pratat om att folk verkligen stirrar om hon har urringat och då av en annan anledning än att kolla in hennes bröst.
Jag hade förstått henne om någon skulle jämfört sig med andra även fast jag tycker hon inte behöver det. Ändå är det hon som sitter och försöker få en bortskämd förvuxen bebis att sluta jämföra sig.
Jag är glad att han inte tog upp vad han sagt tidigare om att hennes olycka är en fördel.
Jag tror att han egentligen känner sig hotad av hur livsglad hon är trots allt hon gått igenom för han själv mår piss i sig själv för mycket mindre.
Nu menar jag inte att förminska hans problem för alla har vi våra problem. Han bör sluta jämföra sig med henne för det gör honom bara bitter. Istället kanske han ska lära av henne

Ja, vi lever alla i vår verklighet. Jag kikade lite på hans facebook och han mår definitivt inte bra och borde nog inte gått in i huset alls. Det här kan göra situationen värre för honom och han bör lämna, om inte på måndag så nästa.
Det är nyttigt att få en käftsmäll att det finns de som har det värre och framför allt tagit sig igenom jobbiga saker för att de VÄLJER att göra det. Simon måste också välja att ta tag i saker, inte gotta in sig i offerkoftan för han kommer hamna på gatan snart om han inte skärper till sig men han behöver hjälp, professionell hjälp.
2021-05-08, 12:12
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
”Cash flows all around me”
En sittning på 17 timmar tydligen

Tack!

Ja kan tänka mig att det tog tid att göra den där tatueringen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in