2021-05-08, 11:40
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja hon ligger högt i alla omröstningar också så det skulle inte förvåna mig!
Väldigt tråkigt. Vill se Tanja Simon och Nardos i final.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Drömmen
Det kommer bli så!! Jag ser verkligen det framför mig
Medlem
Emelie får ytterligare en fördel, folk måste älska sura, avundsjuka, bortskämda, skitsnackare som sminkar sig 5 timmar om dagen.
2021-05-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Haha OK! Ja efter en sån prestation är det klart att hon ska vinna! 😂

Funderar på hur Simon tänker... det är Emelie som hela tiden blir framröstad. Varför uppfattar han inte henne som ett stort hot?
Supit och knarkat bort alltför många hjärnceller?
2021-05-08, 11:42
Medlem
Madde gapflabbar varje gång Idiotmössan säger något.
2021-05-08, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Supit och knarkat bort alltför många hjärnceller?

Alltså, var det inte Simon som fick från magiska spegeln att Emelie ses som ett stort hot?
2021-05-08, 11:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Så här önskar jag det på måndag:Ad och Madde går in i annexet och Madde kommer ut
Så satans trött på Ad

Det får vi verkligen hoppas på för Madde är 100% mer content än AD och då förstår man hur illa det är!

Jag fattar ju varför han hänger på Nardos hela tiden men det är tragiskt att hennes fans inte fattar varför, han utnyttjar ju bara henne för egen vinning!
2021-05-08, 11:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
100%
Håller helt med. Det finns en gräns med när det räcker. Det sade även Tanja till honom igår. Att hon hört detta sju gånger nu och det räcker. Det är hans behov av att säga det hela tiden som styr och det beteendet ligger helt hos honom. Alla vet vad han tänker/känner kring detta. Att upprepa sig som en trasig skiva blir bara destruktivt och... ja. Elakt.
Ja nu spelar det längre ingen roll att Simon är den som oftast får mig att dra på smilbanden, han jävla patetiska beteende igår var sista droppen!

Fattar ju förstås att det finns "förmildrande" omständigheter när det gäller Simon med hans adhd eller vad det nu är, men tycker han mest framstår som en söndercurlad, maniskt avundsjuk snorunge med ingen som helst impulskontroll.

Och hans patetiska ful-bölande när han samtidigt kollar vart han har kameran må vara äkta (eller inte), men det skiter jag faktiskt i nu! Är så jävla bedrövligt pinsamt och jag fattar inte att han inte förstår hur oerhört mycket han skämmer ut sig!??

MEN, det är ju så jävla synd! Hade han bara kunnat kontrollera sitt svaga psyke hade han ju kunnat vinna hela skiten!
För han är ju trots allt jävligt lustig ibland, typ den enda i årets upplaga men tyvärr har han ju grävt sin egen grav nu.
2021-05-08, 11:45
Medlem
Dags för tävling i tråden. Finn ett fel: https://imgur.com/pFoBf5z
2021-05-08, 11:46
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Väldigt tråkigt. Vill se Tanja Simon och Nardos i final.

Ja Tanja och Simon vore en bra matchning och den sista spurten innan finalen kommer ändå bli uthärdlig att se på då det är just de två!

Haja om AD och Madde satt i finalen................zzzzzzzzzz zzzzzzzzzzz
2021-05-08, 11:47
Medlem
Emelie har nog med hybris, kan inte dom som röstar låta någon annan vinna någon gång? 😂
2021-05-08, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Emelie får ytterligare en fördel, folk måste älska sura, avundsjuka, bortskämda, skitsnackare som sminkar sig 5 timmar om dagen.
Vi börjar nå punkten när Emelie och Tanja är de enda värdiga vinnarna. Emelie är den enda som klarar av BB-spelet. Tanja är en värdig vinnare för att hon helt skiter i spelet. Simon håller på att tappa det helt för han är för pengakåt och då är han inte rolig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in