Citat:
Ursprungligen postat av
Paladin
100%
Håller helt med. Det finns en gräns med när det räcker. Det sade även Tanja till honom igår. Att hon hört detta sju gånger nu och det räcker. Det är hans behov av att säga det hela tiden som styr och det beteendet ligger helt hos honom. Alla vet vad han tänker/känner kring detta. Att upprepa sig som en trasig skiva blir bara destruktivt och... ja. Elakt.
Ja nu spelar det längre ingen roll att Simon är den som oftast får mig att dra på smilbanden, han jävla patetiska beteende igår var sista droppen!
Fattar ju förstås att det finns "förmildrande" omständigheter när det gäller Simon med hans adhd eller vad det nu är, men tycker han mest framstår som en söndercurlad, maniskt avundsjuk snorunge med ingen som helst impulskontroll.
Och hans patetiska ful-bölande när han samtidigt kollar vart han har kameran må vara äkta (eller inte), men det skiter jag faktiskt i nu! Är så jävla bedrövligt pinsamt och jag fattar inte att han inte förstår hur oerhört mycket han skämmer ut sig!??
MEN, det är ju så jävla synd! Hade han bara kunnat kontrollera sitt svaga psyke hade han ju kunnat vinna hela skiten!
För han är ju trots allt jävligt lustig ibland, typ den enda i årets upplaga men tyvärr har han ju grävt sin egen grav nu.