Citat:
Ursprungligen postat av
Shtre1
Ja det och även att acceptera att brännskadorna är och kommer förbli en del av henne.
Fan kan inte vara lätt att komma till acceptans så ung. Hon har ju pratat om att folk verkligen stirrar om hon har urringat och då av en annan anledning än att kolla in hennes bröst.
Jag hade förstått henne om någon skulle jämfört sig med andra även fast jag tycker hon inte behöver det. Ändå är det hon som sitter och försöker få en bortskämd förvuxen bebis att sluta jämföra sig.
Jag är glad att han inte tog upp vad han sagt tidigare om att hennes olycka är en fördel.
Jag tror att han egentligen känner sig hotad av hur livsglad hon är trots allt hon gått igenom för han själv mår piss i sig själv för mycket mindre.
Nu menar jag inte att förminska hans problem för alla har vi våra problem. Han bör sluta jämföra sig med henne för det gör honom bara bitter. Istället kanske han ska lära av henne
Ja, vi lever alla i vår verklighet. Jag kikade lite på hans facebook och han mår definitivt inte bra och borde nog inte gått in i huset alls. Det här kan göra situationen värre för honom och han bör lämna, om inte på måndag så nästa.
Det är nyttigt att få en käftsmäll att det finns de som har det värre och framför allt tagit sig igenom jobbiga saker för att de VÄLJER att göra det. Simon måste också välja att ta tag i saker, inte gotta in sig i offerkoftan för han kommer hamna på gatan snart om han inte skärper till sig men han behöver hjälp, professionell hjälp.