2021-05-08, 09:28
Avstängd
Fram med schemat BÖG BROTHER
2021-05-08, 09:32
Avstängd
Förmiddag:
- Det blir en individuell tävling vid namn - dagsrutinen. Den som vinner denna tävling får en fördel till eftermiddagens tävlingen.
- Luncha med BB

Eftermiddag/Kväll:
- Big Brother Honesty
- Lagtävling
- Middag med BB
- Det kommer bli fest inne i huset och temat för festen är Djurfest!
2021-05-08, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Förmiddag:
- Det blir en individuell tävling vid namn - dagsrutinen. Den som vinner denna tävling får en fördel till eftermiddagens tävlingen.
- Luncha med BB

Eftermiddag/Kväll:
- Big Brother Honesty
- Lagtävling
- Middag med BB

👍

(De kan väl inte ta in riktiga djur i huset?)
2021-05-08, 09:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Ja. Och han bör ta efter hennes sätt att hantera prövningar. Jag är väldigt många år äldre än Tanja men jag kan absolut säga att jag har saker att lära av hennes sätt att vara och tänka.

Jag visste inte vem hon var när hon klev in men när jag fick veta tänkte jag ”ännu en wannabe-kändis, en som ramlar runt i realityvärlden och vill bli influensa”. Hos mig hade hon en nackdel av att vara ”känd” men hennes vackra personlighet skiner igenom i allt hon gör och säger så det tog inte många dagar innan hon blev en favorit.

Godmorgon i vårsolen!

Jag hade ingen aning vem Tanja var när hon kom in i huset och jag är en av alla som inte kollar på PH. Ja att hon varit med i en reality såpa avgör ju inte vem hon är som person utan det är alla vedermödor och prövningar som format Tanja på ett positivt sätt. Det har nog krävs oerhört hårt arbete att komma tillbaka så ja, hon förtjänar om någon att vara med i BB!
2021-05-08, 09:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Förmiddag:
- Luncha med BB

Eftermiddag/Kväll:
- Big Brother Honesty
- Lagtävling
- Middag med BB

Tack för uppdatering!
2021-05-08, 09:39
Medlem
esetts avatar
Kommer vi få se AD utklädd som en pappegoja ikväll med tanke på kvällens festtema "Djurfest"
2021-05-08, 09:39
Medlem
Citat:
Förmiddag:
- Luncha med BB

Eftermiddag/Kväll:
- Big Brother Honesty
- Lagtävling
- Middag med BB

När har de inte "fest" i huset? 🤦
2021-05-08, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Godmorgon i vårsolen!

Jag hade ingen aning vem Tanja var när hon kom in i huset och jag är en av alla som inte kollar på PH. Ja att hon varit med i en reality såpa avgör ju inte vem hon är som person utan det är alla vedermödor och prövningar som format Tanja på ett positivt sätt. Det har nog krävs oerhört hårt arbete att komma tillbaka så ja, hon förtjänar om någon att vara med i BB!

God morgon på dig med! ☀️😊
2021-05-08, 09:41
Medlem
Mouchinos avatar
Finns det någon som vill ta av sin tid och plita ner hur alla röstade, orkar inte kolla igenom på appen?

Skulle vara så tacksam!
2021-05-08, 09:42
Avstängd
Stäng av peddot
2021-05-08, 09:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Yess45
När har de inte "fest" i huset? 🤦
Söndagar o tisdagar! resten är fest
2021-05-08, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Glöm inte överjävlig smärta pga brännskadorna. Simon ska bara sitta i båten och hålla käften!
Klart jag inte glömmer, har sett svårt brännskadade på nära håll så jag vet vad hon gått igenom.
Simon ska inte ens sitta i någon båt, han ska lära sig simma på egen hand och bygga sin egen båt. Precis som folk i allmänhet får göra för att komma någonstans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in