2021-05-08, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror jag definitivt inte och tycker jag inte. Kan verkligen inte se hur hon skulle kunna kära ner sig i den osjälvständighet och det mindervärdeskomplex Simon besitter som dessutom drabbar henne hårdast i huset. Nä. Tanja är snäll och försöker se det bästa i människor. Men därifrån till förälskelse? Med Simon av alla? I just can't see it.

Jag tänker på hur Simon är mot Tanja när han är nykter och på att Tanja blev så synbart ledsen igår. Det är mänskligt att reagera så men jag har inte sett henne göra det tidigare, hon brukar inte reagera eller iaf inte visa det så öppet som igår.

Det kan naturligtvis bottna i andra saker och hon borde absolut inte behöva ta sån skit från honom men hon fokuserar på det goda hos honom.

Med tanke på att hon var den enda som hoppade ner i poolen till honom, höll sig nära och besvarade hans puss/kyss så tror jag inte hon är likgiltig och inte han heller.

Kemi behöver inte betyda förälskelse, det är bara feromoner. 😊
Senast redigerad av Teerix65 2021-05-08 kl. 10:29.
2021-05-08, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
+1
Beundransvärt att hon inte tappat det. Det är samma diskussion som kryper fram i olika former när han riskerar att hänga löst.
Ta tex militärveckan där han inte bad utan sa åt henne att lägga sig och var på riktigt arg för att enligt honom behövde hon inte immuniteten. Han beter sig som en riktig rövhatt och vad gör Tanja? Tröstar honom.

Så kort tid efter att ha blivit kallad smuts skulle jag fan skallat honom. Men Tanja vinner mycket på att hon tar det som hon gör även om hon inte ska behöva det.
Egentligen borde hon inte ens titta åt honom! Hon är väldigt stor i det här, och han förtjänar det inte! Vissa saker ska man inte komma undan med, bara för det kommer en ursäkt dagen efter. Löjligt att han ber om ursäkt dessutom, detta är ju vad han tycker och känner, det är ett återkommande ämne Hos honom, som kommer upp till ytan titt som tätt, så en ursäkt känns knappast ärlig
2021-05-08, 10:28
Medlem
Thequeenofthehouses avatar
Dags att odjuret o simon lämnar på måndag!!Odjuret som springer efter tanja för att hålla sej väl till final...Simon som borde åka hem o träffa en psykolog,,,han har problem lill pojken!
2021-05-08, 10:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej. Hon sade uttryckligen att hon är trött på det pratet. Simon har fått ur sig det ett antal gånger till henne. När skall det räcka? Simon är enbart "ärlig" och "rak" när han är dyngfull. Den ärligheten ger jag inte mycket för personligen.

Resten av tiden ägnade Simon åt att fortsätta spy ur sig floskler och jämföra Tanja med Usain Bolt, Zlatan och Obama medans hon tröstade honom.

Skev situation.

Ja det sa hon men jag tror inte att hon dömer Simon efter det då hon vet hur han funkar efter så här lång tid och att hon har just de egenskaperna att kunna lägga det åt sidan. Det definierar endast en liten del av deras relation men att de pratade om det igår var nog bra. Full eller nykter men oftast är det förstärkta känslor som kommer fram när man är berusad och sanningen behöver inte vara sämre för att man är onykter (om man inte är förvirrad) och det är väl då folk verkligen vågar visa vem de är.
2021-05-08, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag är helt säker på att det finns kemi dem emellan iaf. Det sprakar. 😁
Åh fyfan
2021-05-08, 10:30
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag är helt säker på att det finns kemi dem emellan iaf. Det sprakar. 😁

Det är kul hur olika vi upplever saker.
Jag ser det verkligen inte.
Dem är på så olika våglängd så hon hade nog stannat upp och tona ner sig själv för att låta honom växa. Sedan för att fortsätta försvara sig själv när hans osäkerhet kryper fram och efter det trösta honom.
Nej jag ser destruktivt. Jävligt bra när det är bra men ett helvete när det är dåligt.

Vänner absolut men tror både Simon och Tanja skulle må bättre att leva med någon som har mer struktur.
2021-05-08, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Det är kul hur olika vi upplever saker.
Jag ser det verkligen inte.
Dem är på så olika våglängd så hon hade nog stannat upp och tona ner sig själv för att låta honom växa. Sedan för att fortsätta försvara sig själv när hans osäkerhet kryper fram och efter det trösta honom.
Nej jag ser destruktivt. Jävligt bra när det är bra men ett helvete när det är dåligt.

Vänner absolut men tror både Simon och Tanja skulle må bättre att leva med någon som har mer struktur.

Javisst, och jag pratar inte om att de ska leva ihop. Det jag skrev var att jag tror det finns en kemi och att deras goda egenskaper skulle kunna samverka på ett sätt som gynnar dem båda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Vilken hemsk tanke, ska stackars Tanja leva med en 26-årig fyllegubbe som hon dessutom ska försörja?

Tvi vale! Otacksam jävel att försörja dessutom, "influcencerpengar" kommer hon få höra dagarna i ända.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Skillnaden varför hatet inte blir detsamma är för Madde är dödskär och fattar inte att Adrian spelar ett spel och vill enbart ha henne på kroken. Han har bevisat det om och om igen, men hon inbillar sig alla "blickar" som han ger alla i huset (mestadels Nardos) som att han raggar sönder på henne

Han vill inte ha henne på kroken han har sagt att hon kommer göra någon lycklig
2021-05-08, 10:34
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Med reservation för eventuella fel men detta var vad någon postade i tråden igår. Det mest intressanta tycker jag var Pedrams 2:a på Simon samt Nardos och Adrians ”pakttvåor” på Judith som fick henne nominerad.

Nardos: 2p Tanja, 1+1p Judith
Emelie: 2p Adrian, 1p Pedram
Simon: 2p Madde, 1p Adrian
Judith: 2p Adrian, 1p Madde
Tanja: 2p Adrian, 1p Madde
Adrian: 2p Judith, 1p Simon
Madde: 2p Pedram, 1p Simon
Pedram: 2p Simon, 1p Madde

Nice!

Tack så mycket!
2021-05-08, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
”Ikväll: djurfest”

Alltså snälla 😆
Farsta Fritids levererar

Sitter redo att ringa både polis och Djurskyddet.
2021-05-08, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Du fattar då ingenting lille Adrian skulle stolt ta oskulden Nardos . Han är så sugen men hon har friendzonat han .

Är du 4år?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in