2021-05-08, 02:03
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag läste igenom ditt inlägg även om jag inte håller med i allt men jag tycker dina åsikter är välkomna precis som alla andras. Däremot håller jag med dig om att tonen på vissa här är under all kritik och alla har rätt att yttra sig så länge man inte går över gränsen med att diskriminera eller kränka någon. Vi lever i Sverige som har yttrandefrihet och du är inget undantag så fortsätt att skriva och låt inte andra här tysta dig!
Tack Mouchino!
Kul att "träffa" dig igen i en helt annan tråd:-)
2021-05-08, 02:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Kolla då Ap-huset på Skansen, för du verkar inte fatta skillnaden ändå.
Vad är det för skillnad då? Judit beter sig exakt som dom och stoppar in muffen i det som finns. Javisst ja, dom kan prata och har kläder på sig.
2021-05-08, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nej, han är inte sugen utan känner sig trygg där då hon aldrig sett en kuk innan Simons. Tryggare kan inte Mössan vara än hos Nardos. Inget kladd där inte innanför långbyxan.

Du fattar då ingenting lille Adrian skulle stolt ta oskulden Nardos . Han är så sugen men hon har friendzonat han .
2021-05-08, 02:04
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Vänta nu så Nardos är född den 23 november och påstår att hon är skorpion? Antingen har hon fel födelsedata på pappret eller så vill hon bara vara cool. Är själv skorpion så vet exakt var de börjar och slutar. 🤣

Yes, hon påstår väl även att hon är född 98 (när hon är 97:a) och heter Alberto i efternamn.

Har en känsla av att hon farit med en och annan osanning om ditten och datten i det här huuset, hon är annan peschon på uttsidan, föschtåry?
2021-05-08, 02:05
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Vad är det för skillnad då? Judit beter sig exakt som dom och stoppar in muffen i det som finns. Javisst ja, dom kan prata och har kläder på sig.
Har inte ens pratat om den biten..?
2021-05-08, 02:06
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Tack Mouchino!
Kul att "träffa" dig igen i en helt annan tråd:-)

Inget att tacka för Popcorn! <3

Ja detsamma, FB världen är inte så stor ändå!
2021-05-08, 02:08
Medlem
Simon växte upp i villa med pool. Har även sagt att han hade en hoppborg? Jag förstår att han vill ge sina föräldrar tillbaka för de har försörjt honom nu när han varit arbetslös. Men snälla, gå ut och skaffa dig ett jobb nu istället för att supa upp pengarna på utsidan som han säger att han alltid gör.

Jag personligen, känner mig inte trygg med att ge han 1 miljon. Finns inte ens chans att han ger de till sina föräldrar som för det första redan har det bra ställt. Det är en snyfthistoria han drar då han tror han vinner tittarröster.

Vem fan har inte haft föräldrar som hjälp till när livet ibland går nedåt? Tror de flesta har de, och många i huset. Vem fan är han att jämföra sig med andra om det. Isåfall har nog Nardos haft det tuffare som INTE haft föräldrar som betalat för henne och hon börja försörja sig själv som 16 åring samt har läst någon annanstans att hon varit placerad i fosterhem innan det. Hon har isåfall föräldrar som INTE har råd att hjälpa henne, så han ska vara jävligt lyckligt lottad isåfall.

Så trött på den jävla lipsillen. Han var en favorit hos mig de första veckorna, sen dippade han med allt fejkgråt, tog sig upp igen men nu har han grävt ner sig så mycket så jag ALDRIG kommer att lägga min röst på honom igen. Synd, då han hade en chans att slå Tanja om han inte startade med sina bölfester och fiska efter sympatier så grovt som han gör.

Nej nu är Tanja och Emelie som enbart får mina röster till final!
2021-05-08, 02:10
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Du fattar då ingenting lille Adrian skulle stolt ta oskulden Nardos . Han är så sugen men hon har friendzonat han .
Jag har för mig att papegojan bet av den eller var det bara ett nafs? Nej du, mössan var kär i Joel och jag tror det var därför han drog. Samma med elefantkvinnan som fick Julia att lämna. Det är min teori och båda skyllde på familjeproblem. Mössan var på Joel så fort han fick en chans.
2021-05-08, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Yes, hon påstår väl även att hon är född 98 (när hon är 97:a) och heter Alberto i efternamn.

Har en känsla av att hon farit med en och annan osanning om ditten och datten i det här huuset, hon är annan peschon på uttsidan, föschtåry?

Kan så vara , vi vet ju att pappren är inte alltid de rätta.😉 Skäggbarn vill ju oftast vara yngre på pappret. Men i detta fall känns det faktiskt som hon är yngre än vad som står på pappret. Det är något som inte klickar i alla fall. Hon är liv rädd för närhet och sex visst det kan vara religösa dravel i bakgrunden som spökar men något är knas. Just saying😘
2021-05-08, 02:19
Medlem
Citat:
Jag har för mig att papegojan bet av den eller var det bara ett nafs? Nej du, mössan var kär i Joel och jag tror det var därför han drog. Samma med elefantkvinnan som fick Julia att lämna. Det är min teori och båda skyllde på familjeproblem. Mössan var

på Joel så fort han fick en chans.

Fel igen, Nardos är blocken Adrian hade klivit på utan problem om hon släppt till. Han dras till typen eldig och hetsig.Punkt! Det är inte bara trygghet han lägger alldeles för mycket energi på att det bara ska vara en trygghet.🤣😘
2021-05-08, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags
Jag är absolut ingen Madde och Adrian dyrkare, jag tror inte ett dugg på dom. Däremot tycker jag det är fel att lägga allt på Madde, för Adrian är inte så jävla oskyldig. Men som jag skrivit tidigare så hoppas jag att det blir omvända roller på utsidan.
Skillnaden varför hatet inte blir detsamma är för Madde är dödskär och fattar inte att Adrian spelar ett spel och vill enbart ha henne på kroken. Han har bevisat det om och om igen, men hon inbillar sig alla "blickar" som han ger alla i huset (mestadels Nardos) som att han raggar sönder på henne
2021-05-08, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Simon växte upp i villa med pool. Har även sagt att han hade en hoppborg? Jag förstår att han vill ge sina föräldrar tillbaka för de har försörjt honom nu när han varit arbetslös. Men snälla, gå ut och skaffa dig ett jobb nu istället för att supa upp pengarna på utsidan som han säger att han alltid gör.

Jag personligen, känner mig inte trygg med att ge han 1 miljon. Finns inte ens chans att han ger de till sina föräldrar som för det första redan har det bra ställt. Det är en snyfthistoria han drar då han tror han vinner tittarröster.

Vem fan har inte haft föräldrar som hjälp till när livet ibland går nedåt? Tror de flesta har de, och många i huset. Vem fan är han att jämföra sig med andra om det. Isåfall har nog Nardos haft det tuffare som INTE haft föräldrar som betalat för henne och hon börja försörja sig själv som 16 åring samt har läst någon annanstans att hon varit placerad i fosterhem innan det. Hon har isåfall föräldrar som INTE har råd att hjälpa henne, så han ska vara jävligt lyckligt lottad isåfall.

Så trött på den jävla lipsillen. Han var en favorit hos mig de första veckorna, sen dippade han med allt fejkgråt, tog sig upp igen men nu har han grävt ner sig så mycket så jag ALDRIG kommer att lägga min röst på honom igen. Synd, då han hade en chans att slå Tanja om han inte startade med sina bölfester och fiska efter sympatier så grovt som han gör.

Nej nu är Tanja och Emelie som enbart får mina röster till final!
Nardos har tydligen genomgått könsstympning. Är ej säker, men hon och Tanja snackade om det för någon vecka sedan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in