2021-05-08, 09:50
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Klart jag inte glömmer, har sett svårt brännskadade på nära håll så jag vet vad hon gått igenom.
Simon ska inte ens sitta i någon båt, han ska lära sig simma på egen hand och bygga sin egen båt. Precis som folk i allmänhet får göra för att komma någonstans.
2021-05-08, 09:50
Medlem
Chandler Bings avatar
Kollade precis på klippet med Simon, ähhh det var väl inget speciellt . Han sa till Tanja direkt om vad han tyckte. Det var väl ok än om han skulle snacka med nån annan i smyg om det istället om det. Simon är fortfarande min favorit, så det så
2021-05-08, 09:51
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Glöm inte överjävlig smärta pga brännskadorna. Simon ska bara sitta i båten och hålla käften!

Ja det och även att acceptera att brännskadorna är och kommer förbli en del av henne.
Fan kan inte vara lätt att komma till acceptans så ung. Hon har ju pratat om att folk verkligen stirrar om hon har urringat och då av en annan anledning än att kolla in hennes bröst.
Jag hade förstått henne om någon skulle jämfört sig med andra även fast jag tycker hon inte behöver det. Ändå är det hon som sitter och försöker få en bortskämd förvuxen bebis att sluta jämföra sig.
Jag är glad att han inte tog upp vad han sagt tidigare om att hennes olycka är en fördel.
Jag tror att han egentligen känner sig hotad av hur livsglad hon är trots allt hon gått igenom för han själv mår piss i sig själv för mycket mindre.
Nu menar jag inte att förminska hans problem för alla har vi våra problem. Han bör sluta jämföra sig med henne för det gör honom bara bitter. Istället kanske han ska lära av henne
2021-05-08, 09:51
Medlem
Va e det för fel på dem?! Så trött på att höra dem säga champagne om proseco/cava
2021-05-08, 09:52
Medlem
Nu sitter lillgrisen å skrattar, kommer med sina ”balla” kommentarer som om ingenting har hänt. Han har ju bett om ursäkt.
Hoppas han grillas likt en helstekt gris vid tittarfrågorna, ska bli en fröjd att se.

Å jävlar vad det ska halsas öl, hulkgråtas, snörvlandes sjunga sorgliga sånger, titta i kameran och älska mamma, snacka skit om Tanja för att sedan försöka trycka ned henne ikväll.
Späckat schema för gossen som helt på egen hand förlorat 1 miljon.
2021-05-08, 09:53
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Kollade precis på klippet med Simon, ähhh det var väl inget speciellt . Han sa till Tanja direkt om vad han tyckte. Det var väl ok än om han skulle snacka med nån annan i smyg om det istället om det. Simon är fortfarande min favorit, så det så
#vigillarolika
2021-05-08, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Va e det för fel på dem?! Så trött på att höra dem säga champagne om proseco/cava
Än värre är deras detaljrika drömmar.
2021-05-08, 09:55
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing

Jag tror att Tanja uppskattade att han sa vad han tyckte och det är många som uppskattar just ärliga och raka människor. Även om jag inte håller med Simon då jag tycker Tanja med all rätt ska vara där hon är just nu så var det jävligt bra att han fick ur sig det där till Tanja och efter hade de ju ännu mer skoj!
2021-05-08, 09:58
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tror att Tanja uppskattade att han sa vad han tyckte och det är många som uppskattar just ärliga och raka människor. Även om jag inte håller med Simon då jag tycker Tanja med all rätt ska vara där hon är just nu så var det jävligt bra att han fick ur sig det där till Tanja och efter hade de ju ännu mer skoj!
Nej. Hon sade uttryckligen att hon är trött på det pratet. Simon har fått ur sig det ett antal gånger till henne. När skall det räcka? Simon är enbart "ärlig" och "rak" när han är dyngfull. Den ärligheten ger jag inte mycket för personligen.

Resten av tiden ägnade Simon åt att fortsätta spy ur sig floskler och jämföra Tanja med Usain Bolt, Zlatan och Obama medans hon tröstade honom.

Skev situation.
2021-05-08, 10:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja!
Och så säger han med böööl i rösten "-Tanja. Du har fått en jutjube kanal, du har följare, du har allt." Vadå fått? Vadå har?? Till skillnad från dig Simpan, din mammagris slacker, har hon gjort något med sitt 22 åriga liv och arbetat för dessa saker. Det handlar inte om att få eller att ha hon har skapat sin verklighet. Varsågod att göra samma sak. Ta dig i kragen, nyktra till, och lyft upp dig själv istället för att tro att du skall vinna genom att trycka ner andra.

Ja, efter igår tappade han mig helt. Han behöver professionell hjälp!
2021-05-08, 10:01
Medlem
”Ikväll: djurfest”

Alltså snälla 😆
Farsta Fritids levererar
2021-05-08, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Än värre är deras detaljrika drömmar.
Mm.. sen har vi Adrians morgon mys med Pedram, och vi har blåvalen på rygg på golvet, allt bara väller ut! Två saker till att må illa över på morgon kvisten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in