2021-05-07, 22:00
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Anty fick inte sina följare från andra dokusåpor...

Det fick hon väl? Hon har också varit med i pH
Medlem
Simon är ju fan sorglig vidrig personlighet. Ett öga på kameran innan vi klämmer fram några krokodilögon.
Medlem
Tanja är extremt känd i Sverige
Men Simon är en tiggare som gör allt för miljonen
Hans föräldrar är rika så vete fan vad han grinar över
Medlem
codemeds avatar
Är det obligatoriska "hänga löst" tårarna nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Simon&Emelie har ju helt rätt
Tanja kom in som känd favorit från annat prog
Tanja sitter och ljuger jag kom in på lika villkor
Emelie sa redan för 2 månader sedan att Tanja vinner BB
Simon vet det också så självklart så får man vara sur

Hon fick förfrågan att vara med, så verkligen inte samma villkor..
Medlem
Anonym396s avatar
''På utsidan har jag ingenting''
''Du har en youtube kanal''

Simon
2021-05-07, 22:01
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Hon har en bakgrund som gör att hon bara vill se positivt på livet . Varför älta i gammal skit

Många har en bakgrund som är sån, men man vill ändå se känslor hos folk. Det kommer inte ens en tår när hon berättar om sin olycka.

Jag gillar Tanja, men hon är inte så rolig deltagare så att jag vill att hon vinner. Lite som när norksna Britt Goodwin vann (lämpligt namn).

Jag vill ha Jessica Lindgren.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Om vi ska vara ärliga. Tanja är positiv hela tiden men hur skoj skulle det vara att bara titta på personer som hon är? Får aldrig utanför ramarna.
håller med. Hon tillför faktiskt inte så mycket till programmet. Aldrig drama, aldrig att hon tar ställning i frågor, aldrig några djupare samtal med någon.

Tror inte att hon vinner. Hennes stöd har sjunkit markant. Kolla BBs instagram. Knappt någon som hejar på henne längre. Det är bara Nardos, Emelie och Adrian som gäller.

Är helt säker på att Simon skulle vinna över Tanja i en final. Men ingen vinner över Nardos. Tyvärr.
Medlem
upptagetvardets avatar
Simon har sjunkit så jävla hårt nu. Han får inte vinna han kan inte hantera en krona extra.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Alltså tror Tanja själv på sitt skitsnack just nu?
Klart hon har en STOR fördel.

"En liiiiten liiiten procent av mina följare röstar"
Ja juste... juste.

För det stämmer också ditt jävla pantskaft. Varför låter du så säker på din grej det är bara komiskt.

Tror du Paradise Hotelse STORA målgrupp med ungdommar följer ett såhär sketet piss program som Big Brother med 60+ åringar?

Alla här inne vet mycket väl vilken målgrupp som följer Big Brother. Det är människor som majoriteten här inne, som Katti, som spyr på Paradise Hotel och är livrädda för hångel - som följer Big Brother.

Med det sagt: Big Brothers målgrupp är en helt annan målgrupp än 90% av Tanjas följare. Därmed röstar man på henne för hon är underbar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Adrian slutade vara intresserad av Madde då hon började visa röven och hånglar runt inte så kristet gjort

Vadå kristet?
Medlem
Jag förstår Simons känsla, jag blev också less som fan när de i år igen skulle plocka in en influencer/realityperson. Jag hade inte heller velat sitta i en final med Tanja.

MEN jag hade aldrig sagt det där inne. Aldrig på det sättet som Simon gör. Sen är det ju ”synd” för han och alla andra där inne att Tanja är så fantastisk som hon är så hon faktiskt är en av de som är värd att vinna.
Senast redigerad av Hurtbullen10 2021-05-07 kl. 22:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in