2021-05-07, 21:55
Medlem
Såklart att kändisar får större chans att vinna/stanna kvar längre.

Hur kan man inte tro det? Det är fakta. Vi visste inget om någon annan deltagare innan dem klev in. Det tar ett tag för oss att hitta favoriter pga vi vet ingenting. Men däremot om det kliver in någon med 100k följare och är älskad av väldigt många. Så blir hon lätt en tittarfavorit.

Och när Tanja bah ”min största rädsla var att någon ska TRO att jag har större chans”
Men vad fan ska man tro??? Det är sant, helt ologiskt att det inte skulle vara så.

Nu tror jag dock inte Tanja kommer vinna, hon är för tråkig. Men till en början när hon klev in var hon älskad av många och stannade förmodligen kvar pga det. Ingen i huset nominerade henne för att folk ”visste” hur hon var + de har ingen chans mot henne i en nominering.

Så ja, det lönar sig att vara offentlig och kliva in. INGEN SNACK OM SAKEN
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag vet att många inte hade en aning om vem Tanja är när hon kom in. Jag är en av dem. Jag gillar Tanja för den hon är.
Samma här, hade inte en susning om vem hon var. Men jäklar vilken härlig tjeja!
Medlem
Nu pratar han för andra också, ”förstår du VÅRAN skräck”?

Jävla mobbare! Försöker han psyka henne att gå ut frivilligt?
2021-05-07, 21:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag tror inte att majoriteten som tittar vet vem Tanja är. Jag har inte tittat på ph, så jagchae aldrig sett henne . Jag älskar Tanja
Samma här.

Skulle vilja ge Simon en fet dagsedel!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu konfronterar Simon Tanja.

Han säger till henne nu att hon ej förtjänar det och kan ej släppa att produktionen har släppt in henne.
Simon&Emelie har ju helt rätt
Tanja kom in som känd favorit från annat prog
Tanja sitter och ljuger jag kom in på lika villkor
Emelie sa redan för 2 månader sedan att Tanja vinner BB
Simon vet det också så självklart så får man vara sur
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Att hon ska behöva sitta och försvara sig ens, Simon sjunker - igen.
Röstar nog hellre på Tanja nu och hoppas få se hans besvikna min i finalen.
Galenskap! Fatta hur det måste kännas för henne när en av hennes bästa polaren säger till henne efter 12 veckor att han inte tycker att hon är en värdig vinnare. Han skiter verkligen i det blå skåpet!
Medlem
Adrian slutade vara intresserad av Madde då hon började visa röven och hånglar runt inte så kristet gjort
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
+100000
Dock hejar jag på Emelie mer för Simon har tappat lite hos mig då han betett sig illa. Man älskar Emelie just för exakt det du beskriver. Hon är relaterbar. Hon är bitter, glad, ledsen, arg etc. Jag kan inte relatera till Tanja, även om hon är härlig.

Tycker exakt som dig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
+1
storm gillar Tanja men de går in på olika villkor. Hon har redan över 100 tusen följare på IG.
Nu tror jag inte alla dom tittar och röstar på BB men ändå.
Anty från förra säsongen har många följare på insta...Hon åkte ut tidigt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Håller faktiskt med Simon om det han säger, så tråkigt att ta med personer som varit med i andra program innan, men sedan kanske han inte måste sitta och gnälla över det dock
Jesper och Kattis hade också varit med i annat program förut men där gnälldes det minsann inte. Bara för att man har varit med i andra program så betyder det inte att man har större chans. Som sagt, kolla hur det gick för Jesper och Kattis. Bara för den där lipsillen att lägga ner sitt bölande!
2021-05-07, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag vet att många inte hade en aning om vem Tanja är när hon kom in. Jag är en av dem. Jag gillar Tanja för den hon är.

Men väldigt många, däribland jag visste vem hon var.
2021-05-07, 21:57
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejt
Såklart att kändisar får större chans att vinna/stanna kvar längre.

Hur kan man inte tro det? Det är fakta. Vi visste inget om någon annan deltagare innan dem klev in. Det tar ett tag för oss att hitta favoriter pga vi vet ingenting. Men däremot om det kliver in någon med 100k följare och är älskad av väldigt många. Så blir hon lätt en tittarfavorit.

Och när Tanja bah ”min största rädsla var att någon ska TRO att jag har större chans”
Men vad fan ska man tro??? Det är sant, helt ologiskt att det inte skulle vara så.

Nu tror jag dock inte Tanja kommer vinna, hon är för tråkig. Men till en början när hon klev in var hon älskad av många och stannade förmodligen kvar pga det. Ingen i huset nominerade henne för att folk ”visste” hur hon var + de har ingen chans mot henne i en nominering.

Så ja, det lönar sig att vara offentlig och kliva in. INGEN SNACK OM SAKEN

Exakt! Speciellt om du är en trevlig människa (tillskillnad från Anty)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in