Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Ja när hon ska försöka ge ord och formuleringar så låter det hetsigt och därav missförstås det hon försöker säga och efter så lång tid i huset så borde de veta detta. Ja det kan vara bra att hon håller tillbaka för det tjänar ingenting till när ingen tar henne på allvar.
Förra veckan fick hon så mycket skit och påhopp för att de hade temavecka och Pedram behandlade henne vedervärdigt och att hon var som under Militärveckan, diktator och grejer. Ändå stod hon där och försökte förklara sig varför hon inte ville de skulle håna och trycka ner henne och menade att hon är sig själv. De ifrågasätter och går på Nardos för den personen hon är.
Edit:
Jo jag tror Judith är en bra person men hon måste också tänka innan hon slänger ur sig vassa sarkastiska kommentarer då man inte vet hur det tar.
Jag håller med dig helt gällande all skit och påhopp Nardos får ta. De flesta teman och instruktioner gäller resten av BB-gänget, men när Nardos ska göra sin del i det hela ska alla hoppa på henne och tycka hon tar i. Tycker dessutom att Pedram är en svinig besserwisser. Under skolveckan (långt innan militärveckan) när Pedram & co fick rollen som lärare och Nardos hamnade på andra sidan som elev, så behandlade de henne som skit men hon gjorde sitt och knep igen då temat gick ut på elev/lärar-roller.
Måste ändå säga att jag inte klarade av Nardos för 5 öre i början, men idag är hon min absoluta favorit, trots hennes brister.
Edit:
Ja, Judith borde tänka mer på att alla inte går i samma banor som hon själv. Alla har inte samma energi och tycker inte det är lika kul att pissa i poolen