2021-05-07, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Tycker de båda gjort sig förtjänta mer skit än vad de fått. Alla har trippat på tå för dessa två så bra att de tar ut varandra.
Nardos är så naiv. Tror gott om alla.
2021-05-07, 00:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nu är ju inte nardos skorpion men hon har säkert läst i expressen att en skorpion aldrig glömmer en oförrätt

Det är ju det hon är!
2021-05-07, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrians råd till Nardos: Ord mer än handlingar, ta det dag för dag

Poeten
2021-05-07, 00:41
Medlem
Och Adrian fortsätter sitt agg mot Emelie.
2021-05-07, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är ju det hon är!
nope skytt fast hon ligger precis på gränsen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Du är har ingen flickvän/gift va ? Gör inte det isf, du kommer att ångra dig!
Flickvän?!? Jag är heterosexuell och senaste partner är man, sist jag kollade innanför kallsingarna!!! Jag kan lova dig att män kan lida av exakt samma beteende. Jävla tjat och malande! Huvva!!!🤣🤣🤣
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Och Adrian fortsätter sitt agg mot Emelie.
Adrian blev kränkt idag när Emelie sa att han faktiskt är curlad och bortskämd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja när hon ska försöka ge ord och formuleringar så låter det hetsigt och därav missförstås det hon försöker säga och efter så lång tid i huset så borde de veta detta. Ja det kan vara bra att hon håller tillbaka för det tjänar ingenting till när ingen tar henne på allvar.

Förra veckan fick hon så mycket skit och påhopp för att de hade temavecka och Pedram behandlade henne vedervärdigt och att hon var som under Militärveckan, diktator och grejer. Ändå stod hon där och försökte förklara sig varför hon inte ville de skulle håna och trycka ner henne och menade att hon är sig själv. De ifrågasätter och går på Nardos för den personen hon är.

Edit:

Jo jag tror Judith är en bra person men hon måste också tänka innan hon slänger ur sig vassa sarkastiska kommentarer då man inte vet hur det tar.

Jag håller med dig helt gällande all skit och påhopp Nardos får ta. De flesta teman och instruktioner gäller resten av BB-gänget, men när Nardos ska göra sin del i det hela ska alla hoppa på henne och tycka hon tar i. Tycker dessutom att Pedram är en svinig besserwisser. Under skolveckan (långt innan militärveckan) när Pedram & co fick rollen som lärare och Nardos hamnade på andra sidan som elev, så behandlade de henne som skit men hon gjorde sitt och knep igen då temat gick ut på elev/lärar-roller.

Måste ändå säga att jag inte klarade av Nardos för 5 öre i början, men idag är hon min absoluta favorit, trots hennes brister.

Edit:
Ja, Judith borde tänka mer på att alla inte går i samma banor som hon själv. Alla har inte samma energi och tycker inte det är lika kul att pissa i poolen
Senast redigerad av asiktomallt 2021-05-07 kl. 00:45.
2021-05-07, 00:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jävla tjat-Narcos!!!! Lär sig ta kritik och SLUTA bjäbba emot hela tiden! Narcos fattar inte svenska. Juddan sa exakt lika då de rök ihop tidigare i kväll som nu. Narcos borde fokusera på att straffa snorkråksmösshelvete efter hans behandling av henne. Inte försvara honom och bråka med Juddan!!!🤯🤯🤯🤢🤮

Det är helt orimligt! Hur svårt är det att äga sin negativitet? "Ja, jag har varit en surfitta bitvis men den här veckan är ingen bra vecka" Hon har tappat det, helt! Hon rage:ar på Judith när hon borde rage:a på Adrian och Pedram. Sjukt!
2021-05-07, 00:45
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är ju det hon är!

Nej honr född 23 november och tror att hon är skorpion. Men då är man skytt.
2021-05-07, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Adrians råd till Nardos: Ord mer än handlingar, ta det dag för dag
Ord betyder mer än handlingar...Ja, narcos och snorkråksmössan ingår i samma sekt. Ordbajseri-sekten! 🧟‍♂️🧟‍♂️ 👀
2021-05-07, 00:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hur länge har nardos suttit och ruvat på den här häxbrygden då

Sen i tisdags iaf.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem