2021-05-07, 21:50
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Vad är det för konstigt beteende som gör att man dansar m sin egen spegelbild i tid o otid?

Vad har hon för bild av sig själv!!????

Ser pinsamt, löjligt o patetiskt ut.

Ler tom mot sig själv 🤮
Narccissist!
2021-05-07, 21:51
Medlem
VEM dansar framför sin egen spegelbild? Jo, en trettonåring..
Hur kan folk tycka om Nardos? Hur kan folk tycka att hon är värd miljonen?
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Adrian!? 😂

Du var mig en riktig rolig jävel! Kör du ofta stand-up!

Han har inte många moves men hade du haft taktkänsla och någon slags rörelse på dina höfter så ser du att Adrian har rörelsen i sig.

Du kan uppenbarligen inte dansa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
mayday mayday estonia akutlarm på bbipoläravdelningen simon håller på att tappa det
vart är big berta när man behöver na spruta och spännband dirr
Medlem
hittanemoos avatar
Fast ändå bra att han tar upp det med Tanja istället för bara bakom hennes rygg...

Han har rätt - hon är en fin människa. Men bjuder inte riktigt på alla sidor. Hon tjänar miljonen på samarbeten på någon månad. Det gör inte de andra.

Kul att vara i ett hus, äta ärtsoppa osv och stanna i 100 dagar och veta att man ändå inte kan vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
Jag håller faktiskt också med Simon.

BB ska vara att lära känna nya karaktärer. Inte kul att de tar in folk som redan folk "känner".

Alla program gör ju så. Ex on the beach har ju haft lika många celeberty-säsongen som vanliga. PH är minst 1/3 gamla. Allt för att gå tittare.

Jag vet att många inte hade en aning om vem Tanja är när hon kom in. Jag är en av dem. Jag gillar Tanja för den hon är.
2021-05-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Tanja är väl ändå inte kändis. Simon skjuter sig själv i foten nu när han säger att hon och andra influensers runkar av folk för views. Anledningen till att han inte vinner är för att han beter sig så här.
Verkligen inte. Både Madde och Narcos hade många följare på Instagram innan.

Så sjukt otrevligt att säga så som han gör till Tanja. Han har ältat det här i sjuttio dagar eller hur länge nu Tanja varit inne. Han borde fatta att folk gillar Tanja för hon har en härlig personlighet.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos har ju 40k följare...

Madde har också följare...
Vet inte Simon det?
Patetiskt!
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
+1

Jag har själv skrivit de frågorna i lite andra formuleringar.

Jag har även skrivit frågor till både Madde och Simon, där Adriens elakheter kommer fram. Typ "Varför tror du att Adrian alltid nominerar dig?" till Simon.
Till Madde: "Ser du inte att Adrian använder dig som en bricka i spelet för att vinna miljonen?"

Bra! De norpar jag med tillägg:
Simon
1. Är det inte jobbigt när Judith och Adrian driver med dig hela tiden?
2. Kommer du söka för din sömnapné?
3. Kommer du söka hjälp för ditt dåliga humör?
4. Tycker du att det är rimligt att få agera som du gör när du förlorar eller blir missnöjd?

Madde
1. Varför släpper du inte bara Adrian när han är så uppenbart ointresserad av dig som mer än vän?
2 Varför låter du alla utnyttja din vänlighet
3. Märker du att Nardos blänger surt på dig så snart du närmar dig Adrian?

Fyfaan för dig Simon! Nu får du INGEN röst av mig! De går till Juddan allihop!
Nardos är känd i vissa kretsar, Madde är känd i vissa kretsar och Tanja är också känd i vissa kretsar! Missunsamhet är inte klädsamt!
2021-05-07, 21:53
Medlem
hittanemoos avatar
Om vi ska vara ärliga. Tanja är positiv hela tiden men hur skoj skulle det vara att bara titta på personer som hon är? Får aldrig utanför ramarna.
Medlem
Håller faktiskt med Simon om det han säger, så tråkigt att ta med personer som varit med i andra program innan, men sedan kanske han inte måste sitta och gnälla över det dock
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Tanja är väl ändå inte kändis. Simon skjuter sig själv i foten nu när han säger att hon och andra influensers runkar av folk för views. Anledningen till att han inte vinner är för att han beter sig så här.
Jag hade inte en aning om vem hon va innan hon kom in i huset. Jag fastnade för henne för hennes härliga personlighet. Håller med när du säger att lipsillen skjuter sig själv i foten!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in