2021-05-07, 16:09
Medlem
rokossovskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
(Har sett en tråd från 2008 under rubriken ”kändisar med begynnande flint”.).

Här vill jag belysa kändisar som försöker dölja sin flint medelst att sätta på sig någon huvudbonad.

Har själv sett IRL Nicke Ström i Nationalteatern, utan keps då ser du ett kalhygge.

Efterlyser således fler som är ”flintskallar” i lönndom såsom diskussion...

Ser inte riktigt frågeställningen.

Men anledningen är att det är skämmigt att visa flinten, liksom det är skämmigt att gå i bara shorts med kulmage - och det skämmiga måste döljas. Detta enligt den nya värdegrunden - som vi med den gamla värdergrunden skiter i.
Citera
2021-05-07, 16:14
Medlem
Vilka har helperuk då?

O hur mycket fake/icke fake är Trumps hår?
Citera
2021-05-07, 16:19
Medlem
Negresser har som regel tunt, strävt och spretigt hår så i stort sett alla kändisar som Beyoncé, Nicky Minaj, Mary J Blige, Janet Jackson, Alicia Keys mfl som jämnt har en Hollywood-svall har peruk eller åtminstone hårinlägg.
Citera
2021-05-07, 17:11
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Ivar Arpi lider inte bara brist på humanitära åsikter, utan ser att behöva allt större fantasi för att dölja sitt flyende hårfäste och månkratern.
Citera
2021-05-07, 17:39
Medlem
Borasare1980s avatar
Behöver ju inte vara så att man bär mössa just för att dölja flinten. Har man rakat fryser man lätt om huvudet när det är kallt. Är det varmt rinner svetten ner i ansiktet ohämmat. En mössa löser bägge problem. Jag tror håriga personer i allmänhet skulle bära mössor betydligt oftare om det inte vore för att de är fåfänga att sabba frissyren.
Citera
2021-05-07, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Ivar Arpi lider inte bara brist på humanitära åsikter, utan ser att behöva allt större fantasi för att dölja sitt flyende hårfäste och månkratern.

Är väl pga hans otroliga manlighet. Med så mkt testosteron flyger håret bort.
Citera
2021-05-07, 18:33
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Är väl pga hans otroliga manlighet. Med så mkt testosteron flyger håret bort.

Det är alltså därför riktigt gamla skinntorra män är skalliga? Testosteronet flödar på landets äldreboenden.
Citera
2021-05-07, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Vilka har helperuk då?

O hur mycket fake/icke fake är Trumps hår?

Trump har inget fake hår. Han har ganska mycket hår i jämförelse me andra 75 åringar
Citera
2021-05-07, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Trump har inget fake hår. Han har ganska mycket hår i jämförelse me andra 75 åringar

Ja, och framför allt långt (om än vikt fram och tillbaka).
Citera
2021-05-07, 19:23
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
The Edge måste ju bara vara flintis, med tanke på hur envis han är med sin luva...

Ryktet säger ju att han är hårtransplanterad, trotts detta ser han alltid ut som om han har en mössa på sig...

Edge är flintis, finns bilder på honom utan mössa i boken U2 by U2.
Citera
2021-05-07, 20:21
Medlem
Metrologen Per Holmberg tror jag han heter har jag misstänkt för att ha peruk.
Citera
2021-05-07, 20:54
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Behöver ju inte vara så att man bär mössa just för att dölja flinten. Har man rakat fryser man lätt om huvudet när det är kallt. Är det varmt rinner svetten ner i ansiktet ohämmat. En mössa löser bägge problem. Jag tror håriga personer i allmänhet skulle bära mössor betydligt oftare om det inte vore för att de är fåfänga att sabba frissyren.

Finns ju studier, 25% av hjärtats output går ju till knoppen, resten till kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in