2021-05-07, 12:01
Medlem
Kommer ihåg på tv nån gång på 90-talet när Dan Hylander tog av hatten från Peter Lemarc.
Stor humor och en kränkt Peter.
Citera
2021-05-07, 12:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burkmeister99
Kommer ihåg på tv nån gång på 90-talet när Dan Hylander tog av hatten från Peter Lemarc.
Stor humor och en kränkt Peter.
Legendariskt!

Marc Levengood brukar dölja sin biljardboll med lustiga hattar. Även Boy George.
Citera
2021-05-07, 12:07
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Mannen, myten och legenden Michael Jackson!
Citera
2021-05-07, 12:08
Medlem
YouTubern och journalisten Tim Pool.

https://www.google.se/search?q=tim+p...h=948&biw=1920

Han har alltid sin beanie på sig.
Citera
2021-05-07, 12:29
Medlem
Barshageudds avatar
Frej Larsson och kollegan Simon Gärdenfors!

Dessa herrar klamrar sig krampaktigt fast vid illusionen om att dom är 20 fortfarande. Har ju lust att fråga deras ligg huruvida kepsen åker av i sängen eller om den stannar på även där?
Citera
2021-05-07, 12:38
Medlem
Hur är det med Tom Jones? Har han peruk eller inte?
Citera
2021-05-07, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barshageudd

Dessa herrar klamrar sig krampaktigt fast vid illusionen om att dom är 20 fortfarande. Har ju lust att fråga deras ligg huruvida kepsen åker av i sängen eller om den stannar på även där?

Gärdenfors har väl gjort en hårtransplantation?
Citera
2021-05-07, 13:54
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barshageudd

Var tvungen att googla namnet Frej Larsson då jag inte har den blekaste om vem det är. Är det en kändis? Men det måste stämma att han är flint, för jag kunde inte hitta en enda bild av honom utan något på skallen.
Citera
2021-05-07, 14:10
Medlem
Politiska kommentatorn Tim Pool är väl det mest utmärkta exemplet, han har ju till ovh med kunna göra intäkter på att sälja sin "dölja flintskallighetsmössa".
Citera
2021-05-07, 15:08
Medlem
Scapulas avatar
Sen kan det ju vara värt ett tillägga att personer utan hår bör skydda sin skalle i direkt solsken, vilket kanske leder till att man tror att de försöker dölja sin skallighet med diverse huvudbonader.

Med det sagt är det såklart många som döljer det pga skam också.
Citera
2021-05-07, 15:44
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Peter LeMarc om någon nu minns honom?
Jag minns nog inte ens hur han stavar sitt efternamn.

Och så Oscin Cantvell (stavning) med sin desperata combover förstås!
Det är också mitt minne av lemarc, att han visat sitt kalhygge sedan 80-talet, men varvat med hatt för det är snyggare.

Är förvånad att någon ens vet vem nicke ström är. Ja, hans djävla luva gör flinten rätt uppenbar. Och han är ju en pionjär. Tror han haft den sedan tottas bluesband. Edge är också alldeles för kär i sin mössa.

Men hur kan ni nämna Dregen utan att nämna Nicke Andersson (hellacopters). Han måste ju vara både flint och ha asperger (jag har mött nån aspergare som vägrar gå utan keps...eller träskor i halv meter snö).
Citera
2021-05-07, 15:47
Medlem
Klas-Vegass avatar
Yngwie malmsteen ser ju sjuk ut i sin peruk. men det är ok. Han härmar bara sin idol Rickie Blackmoore som hade hatt på 70-talet innan han skaffade peruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in