Citat:
Ursprungligen postat av
Magaretards
Jag är varken från eller till. Så jag följer knappt denna utveckling, annat än att skumma igenom denna tråd
Dels så förstår jag inte vad "valfusk" defineras som enligt Cyber Ninjas.
Men jag är även skeptisk till att deras patenterade teknik verkligen kan leverera som utlovat.
Till sist undrar jag hur klokt det är att ge ett privatföretag ifrån florida tillgång till 2 milj. Arizonaröstpapper utan att ha backups eller custody chains med loggar som talar om exakt vem som håller i vad?
jag förmodar att lagen om valhemligheter även gäller i USA ?
Du vet att alla audits utförs av privata företag i USA, myndigheten i USA, EAC lejer ut sina audits på två privata bolag, du finner detaljer i mina inlägg för ca 1 månad sedan. Ett av bolagen har en person som jobbat på Dominion i 10-år. Ingen audit som de genomfört har tittat på äktheten i röstsedeln, eller hur maskinerna hanterat denna (läs hamnat i slaskfilen). Skillnaden nu är att denna audit ser på hela processen, från röstsedeln, till maskinen, till hur man sparat ned rösterna till att man åter tittar på röstsedeln.
Auditen i Maricopa är den nya Gold Standard för Audits. Man kommer runt om i västvärlden inte kunna genomföra en trovärdig audit om inte metodiken kan jämföras med det man nu genomför i Arizona. Med litet tur kommer röstfusk bli svårare att genomföra. Folk (vissa) har öppnat ögonen!
Här i tråden har du nu ett större antal vänstermänniskor som bara grötar ned tråden med flams, detta då de vet att de inte har några goda argument. Vi väntar nog alla på avslöjanden som kommer gå till historien. Det ser just nu att komma från följande tre städer och stater:
1. Maricopa, AZ.
2. Anterim, MI.
3. Wyndham, NH.
Men totalt är det idag 12-13 stater som ligger i startgroparna att starta Audits efter Arizona.