2021-05-06, 12:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magaretards
Nej. jag delar inte alls denna syn. Nu gör du samma sak som andra och introducerar konspirationer och piskar upp stämningen. Där efter kan en demagogisk politiker peka på stämningen och kräva reformer eftersom förtroendet för valprocessen är så låg.

...bias är ingen konspiration utan vanligt förekommande, i alla möjliga sammanhang.
2021-05-06, 12:14
Medlem
Citat:
Nej. jag delar inte alls denna syn. Nu gör du samma sak som andra och introducerar konspirationer och piskar upp stämningen. Där efter kan en demagogisk politiker peka på stämningen och kräva reformer eftersom förtroendet för valprocessen är så låg.
Exakt.

Och även om det där svenska mandatet hade gått till SD så hade det inte i sig hindrat att utfallet blev en JÖK-regering. L var inte överdrivet pigga på att sitta i regering med stöd av SD den gången för 2½ år sedan, de följde i längden C.
2021-05-06, 12:15
Avslutad
Citat:
De skannar papper, kontrollerar signaturer, letar efter bambuskott?
Vad mer för något letar de efter i denna audit?

Man letar även efter DNA från Hugo Chavez på röstsedlarna Hittar man detta så är det naturligtvis sönerna som ligger bakom detta även om Sidney Powell fortfarande tror Hugo lever
Senast redigerad av thegaming 2021-05-06 kl. 12:18.
2021-05-06, 12:15
Medlem
Citat:

Kinesiska och colombianska fingeravtryck på valsedlarna, antar jag.
2021-05-06, 12:57
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Den här ”auditen” lär skapa mer frågetecken än ge några svar. https://www.washingtonpost.com/politics/arizona-recount-observers/2021/05/05/b807c990-adc3-11eb-b476-c3b287e52a01_story.html

Den som vill se en olåst dator kan kolla på kamera 8

https://azaudit.org/
2021-05-06, 13:11
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Viktigaste Arizona nyheten igår

Valansvariga i Maricopa har förhörts av revisorerna och berättat att de inte har eller haft kontroll eller inloggning till röstmaskinerna i Maricopa county. Om statens utsedda inte haft inloggning till sina egna röstmaskiner ställer ju det frågan vem har haft inloggning ?

Slår vad om att detta är likadant i alla counties i Swingstates där man behöver rösterna för Biden.

Detta är mycket stort ett första genombrott som presenteras för allmänheten.

Detta visar även att detta är uppbyggt på ett sätt för att kunna ske systematiskt.

Senaten vill ha lösenord, men ansvariga i Maricopa County säger att senaten redan har alla lösenord

https://www.documentcloud.org/documents/20697579-routers-la-rue-to-bennett-re-routers-final
2021-05-06, 13:20
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Viktigaste Arizona nyheten igår

Valansvariga i Maricopa har förhörts av revisorerna och berättat att de inte har eller haft kontroll eller inloggning till röstmaskinerna i Maricopa county. Om statens utsedda inte haft inloggning till sina egna röstmaskiner ställer ju det frågan vem har haft inloggning ?

Slår vad om att detta är likadant i alla counties i Swingstates där man behöver rösterna för Biden.

Detta är mycket stort ett första genombrott som presenteras för allmänheten.

Nej, det första egentliga genombrottet är att man inte hittat något av värde hittills. Det är därför man har börjat leta efter spår av bambu. Så går det alltid till när man söker, hittar man inget så utökar man sökområdet.

Stop The Valfusket

Mike Pensé
2021-05-06, 13:37
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Gissar på Fried Rice.
2021-05-06, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Gissar på Fried Rice.
Det var ju Trump som poserade med en middag från Kentucky Fried Chicken på en bild ombord på sitt privatplan, under kampanen 2016.
2021-05-06, 14:51
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Ja det kan bli som Nixter trodde från början, alla röster på Biden är falska och bara dom på DJT är äkta. 1000000 på DJT mot 0 på Biden, en rejäl vändning. Går snabbt i domstolen att vända valet på den bevisningen. Go Rudy Go.

Shop The Valfusket.

Mike Pensé

Är det inte lite synd att man talade om att det inte finns något vattenmärke i papperet. Då hade ninjorna stått där med 2,1 miljoner falska valsedlar, inklusive de med röster på Trump. Hur skulle man gått vidare då?
2021-05-06, 18:14
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Är det inte lite synd att man talade om att det inte finns något vattenmärke i papperet. Då hade ninjorna stått där med 2,1 miljoner falska valsedlar, inklusive de med röster på Trump. Hur skulle man gått vidare då?

Egentligen visar det bara hur trötta vi mössor är i huvudet. Om jag gör en kopia av SDs valsedel och röstar med den i valet 2022 så förstår nog inte många vad problemet skulle vara. En falsk röstsedel på Jimmie, ja det kastar ju om allt. Eller Inte?

Stop The Valfusket

Mike Sabuni
2021-05-06, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Egentligen visar det bara hur trötta vi mössor är i huvudet. Om jag gör en kopia av SDs valsedel och röstar med den i valet 2022 så förstår nog inte många vad problemet skulle vara. En falsk röstsedel på Jimmie, ja det kastar ju om allt. Eller Inte?

Stop The Valfusket

Mike Sabuni

Jag är varken från eller till. Så jag följer knappt denna utveckling, annat än att skumma igenom denna tråd
Dels så förstår jag inte vad "valfusk" defineras som enligt Cyber Ninjas.
Men jag är även skeptisk till att deras patenterade teknik verkligen kan leverera som utlovat.

Till sist undrar jag hur klokt det är att ge ett privatföretag ifrån florida tillgång till 2 milj. Arizonaröstpapper utan att ha backups eller custody chains med loggar som talar om exakt vem som håller i vad?

jag förmodar att lagen om valhemligheter även gäller i USA ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in