2021-05-06, 20:19
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Amir är inte online. Har däremot fått en drös med nya gubbar ikväll. Har väl någon helt annan kö än andra. Slipper gärna Janne-jäveln från Märsta med sin punktlista på kriterier. Gubbjävel.

Haha, Amir är ju skön att dryga med. Det har jag också lagt märke till att det är en del nya nu som har kommit upp. Det blir väl en mix av olika individer.

Jaså? Kåte-Janne är väl go att prata med, han är ju en liga för sig haha.
Senast redigerad av ThetingGoezWild 2021-05-06 kl. 21:05.
2021-05-06, 21:36
Bannlyst
Fyfan så bra kö hela kvällen alltså!

Jag har plockat så sjukt många meddelanden ikväll.

Imorse/förmiddag lyckades jag dra ihop 300 på fem FUCKING timmar det var så segt.

Loggar in ikväll, ÖSER IN meddelanden, ser till att trycka dit 500 så har jag några "sparade" in för morgondagen.

JH folk, om det inte var mycket för er ikväll så är det helt klart något fuffens med kön för, personligen hade jag det asbra!
2021-05-06, 22:14
Medlem
Jag har kommit på mig själv med att tycka att de roligaste att chatta med är snubbar som vill bli förnedrade. Jag kan komma på hur mycket fula saker som helst att säga, det finns inga gränser.

Däremot är jag jävligt trött på allt jävla fittslickande. För att inte tala om kukbilder. Dessa människor blir alltså kåta på deras egna fula kukar. Nu har jag börjat logga "liten kuk", "sned kuk" och lite mer detaljerat hur jävla äckliga de är. Jag bara inväntar en åthutning från coachen.
2021-05-06, 23:17
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Vill annars utge "kallep" för att vara veckans bubblare.

Konspirationsteoretiker som snackar om vaccin, 5g och boken 1984. Love it.
Säg att du har foliehatten på dig när du skriver. Ända sättet att skydda sig mot strålning,
2021-05-06, 23:25
Medlem
frekkinheads avatar
"Jag vill var din hund jag gillar var hund till kvinnor det är häligt tycker jag att var hund. nu när jag är van vi att var hund o bli fostrad o tränad som hund aport och lära sej gå fot mm och få hund godis när man är duktigt. sova i hundbädd.
jag hade namnet fido hos dom andra tjej . vad vill du hund har för namn hos dej ?? hunden finns i nyköping. jag har även åkt i hundbur i bil."

Vad fan svarar man på ett sånt här mess? Blivit bannad en gång tidigare pga. tidelag, är detta gränsfall?
2021-05-07, 00:35
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
"Jag vill var din hund jag gillar var hund till kvinnor det är häligt tycker jag att var hund. nu när jag är van vi att var hund o bli fostrad o tränad som hund aport och lära sej gå fot mm och få hund godis när man är duktigt. sova i hundbädd.
jag hade namnet fido hos dom andra tjej . vad vill du hund har för namn hos dej ?? hunden finns i nyköping. jag har även åkt i hundbur i bil."

Vad fan svarar man på ett sånt här mess? Blivit bannad en gång tidigare pga. tidelag, är detta gränsfall?
Logga rollspel. Döp hundfan till Lassie
2021-05-07, 01:07
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ploc
vänta.. har ja fattat rätt nu.. ni sitter å får betalt för att låtsas att vara kvinnor på datingsidor..?.. eller har ja missförstått de hela..? .. hehe..

Mvh
Ursäkta.... Jag och Slynan Britt är kvinnor och nu ska vi inte hålla på och låssas här. Amir och Smulle är fantastiska män. Blodigt allvar från min sida.
2021-05-07, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Fyfan så bra kö hela kvällen alltså!

Jag har plockat så sjukt många meddelanden ikväll.

Imorse/förmiddag lyckades jag dra ihop 300 på fem FUCKING timmar det var så segt.

Loggar in ikväll, ÖSER IN meddelanden, ser till att trycka dit 500 så har jag några "sparade" in för morgondagen.

JH folk, om det inte var mycket för er ikväll så är det helt klart något fuffens med kön för, personligen hade jag det asbra!

Mannen om du på riktigt löser 120 i timmen utan snabbcentralen så är du tamefan ett fenomen alltså
2021-05-07, 01:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Mannen om du på riktigt löser 120 i timmen utan snabbcentralen så är du tamefan ett fenomen alltså

Ibland 150 dude, ibland 150.

Vill testa snabbcentralen, kanske fixar det i helgen.
2021-05-07, 01:58
Bannlyst
Kuksaker, tänkte logga in nu och chatta lite, as segt, va i helvete.

Börjar bli beroende av det här.
2021-05-07, 02:09
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead

Det är väl samma snubbe som vill bli nedgrävd i ett växthus tror jag och vill vara i en hundbur som player ska ta runt med och mata honom med vatten och hundmat.
2021-05-07, 03:10
Medlem
dANiis avatar
Vad förväntar sig dessa vidriga män som är gifta? Tror man vill åka till dom att knulla utan att dom ens har en bild och vägrar skicka, vilka smuts.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in