2021-05-06, 19:00
Medlem
SömnPILLER???
2021-05-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
D e 1 lek.

Sluta gnäll.

undvik avslöja dig som söndercurlad.
Han gjorde henne illa, man sliter inte och drar. Hon fick märken och påtalade det då de åt. Idiotmössans ända reaktion: Du får lätt märken, brukar du få det? Vilken jävla fråga! Man "får" inte märken. Man tillfogas av någon/något. Söndercurlad är du som sitter och yrar om någon jävla lek.
2021-05-06, 19:01
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Inget big fan av Emelie, men jobbigt 😞

Vad svarade Simon då?
1-2 veckor.
2021-05-06, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Adrians bikt, han la sina röster på Simon och Judith. Halvintressant, men ändå.

Så klart, han går ju runt och hånar Simon hela tiden
2021-05-06, 19:04
Medlem
Araben är förvånansvärt allmänbildad👌
Trodde inte jag skulle erkänna det faktiskt
2021-05-06, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur kan man ens komma på tanken att ta hjälp av starka rengöringsprodukter och ta sig friheten att dessutom spraya det i ANSIKTET? Han kommer inte ens få någon varning för AD är BB:s egna lilla gullegris!
Jag har sagt sedan vecka ett att han är en jävla mobbare och att hans rätta sidor kommer visas. Vet att jag skrev tidigt att han kommer gå över lik för att vinna. Men ändå envisades så många i tråden med att han var så snäll och rolig samt helt normal. Nu missade jag det här spektaklet men utifrån vad som skrivits är han ju fan helt jävla sinnessjuk. En frisk människa skulle aldrig komma på tanken att spruta hårspray och rengöringsmedel på andra människor och absolut inte på människor man säger sig gilla. Hoppas att han skickas ut ur huset, det är fan inte ett ok beteende att slitavoch dra i folk, spraya giftiga saker mm. Hoppas att han är på bristningsgränsen efter han blev nominerad och inte kunde nominera Emelie. Men det är väl för mycket att önska, han får säkert en jävla bölinging för sitt uppträdande.
2021-05-06, 19:05
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Nej det är helt ofattbart men är ens fans fjortisflickor så säger ju det rätt mkt, att dom inte vet hur en vuxen människa ska bete sig och bara går på utseendet och han är ju förfan inte ens så snygg men med hans beteende blir han absolut inte attraktiv. Den stora frågan är hur Madde kan tycka han är sååå sexig med hans vidriga och omogna beteende, finns inget osexigare!! Så det är ju nästan farligt för henne att hon blir så blind och inte ser en människas beteende utan bara dökär ändå.

Ja eller hur?? Hur snygg en människa än är, så blir personen automatiskt motbjudande om han/hon har en vidrig personlighet vilket Adrian har. Har aldrig sett maken till lat och manipulerande tråkig sate i tv någonsin. Den som castade honom borde bli av med sitt jobb för evig tid.
2021-05-06, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, Emelie tycker att Ojudith ser ut som en riktig atlet, en kulkastare och Simon stämmer in men att hon ser ut som en diskuskastare. Kulkastare låter lite roligare än kulstötare.

Vet ni vad mina vänner och hatobjekt? Jag sitter och avnjuter en bricka full med UST till min dagliga vinranson. Bra med pruttein. Wow!
Waow helt syyykt! Gu va syyykt! Jag kommer och äter upp all din ust snart! Men snaella inget vin, jaug drickur baura ceeijder.
2021-05-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Chockerande att Nardos är den ända med balls i huset? Nope.

Chockernade att alla säkert tycker som henne men inte vågar stå upp för det? Nope.

Chockerande att folk fof anser emelie som den mest ärliga? Japp.

Emelie är rak och ärlig men hon har inte jättemycket empati
2021-05-06, 19:07
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Samma för mig och andra får tycka som de vill men Nardos är den enda som är rakryggad och som "vågar" säga vad hon tycker utan att spela över som vissa andra. Nardos är inte heller pjoskig och när hon nu ligger inne i rummet ensam så har hon ingen. Jag tänkte på när Judith blev så jävla lack över Nardos och Joels prank och det var så hemskt då det rev upp massa gammalt skit.

Okej, men detta som Nardos blev "tvungen" att uppleva som såg ut som ett övergrepp kan faktiskt också ha rivit upp något i henne, det vet vi inte! Hon verkar ju uppenbarligen må dåligt. Det är bara när det drabbar dem själva som det blir en stor grej. Att BB återigen låter någonting så här allvarligt som jag ändå tycker att det är gå förbi dem, så faller min respekt för Produktionen så hårt.
Hon har ju berättat tidigare att det är pga trauma hon inte är nära killar på det sättet. Som du säger det kanske väckte något i henne och under tiden fick hon inte säga något. Tycker så synd om henne, det såg obekvämt ut.
2021-05-06, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Precis. Hon står endast upp för det hon tycker är rätt hela tiden, tar inte in att andra kan ha en annan åsikt. Det är just det jag menar. Ingen person vill älta saker i flera timmar, förutom Nardos.

Om man nu har olika åsikter och den ena parten pratar för sin sak så kan jag inte se att det är något fel , det är mer fel på den andra parten som inte kan prata för sin sak. Enkelt förklarat.

Innebär det att man inte kan se den andras perspektiv? Nej man tänker och tycker olika bara. Nardos älskar diskussioner och vill oftast gå till botten med saker de andra därinne vill helst inte diskutera alls.
2021-05-06, 19:09
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Han gjorde henne illa, man sliter inte och drar. Hon fick märken och påtalade det då de åt. Idiotmössans ända reaktion: Du får lätt märken, brukar du få det? Vilken jävla fråga! Man "får" inte märken. Man tillfogas av någon/något. Söndercurlad är du som sitter och yrar om någon jävla lek.

Noterar i loggen att Miraquell inte vet innebörden av att vara curlad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in