2021-05-06, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Tycker ni verkligen det är okej vad Adrian gör här? Han är trippelt starkare o större än henne.

https://imgur.com/a/nJNP2yD

Nej, som kvinna vet jag hur obehagligt det är när en man sliter, drar och håller fast. Fråga Big brother som har kvar idioten.
2021-05-06, 18:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Såklart en kvinna får gå och torka upp efter Adrian!! Han bara stirrade på stolarna och gör fan inget och kan dom sluta upp med skådespelet. Uppdraget är slut nu och skäll ut han förfan ni kommer ej få ngt pris

Det är skrattretande att Nardos och Maddes fans som säkert är feminister sitter och röstar kvar en sådan j-a vidrig mansgris som Adrian är. Kvinnorna därinne blir behandlade som skit av honom och får städa upp efter honom ständigt
2021-05-06, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag fattar det bara inte... För mig är det solklart att han utnyttjar henne OCH är hemsk emot henne.
Men han har väl lyckats manipulera instatjejerna också för att han ser ut som Danny Saucedo... Det räcker tydligen Själv kan jag inte släppa att någon i tråden sade att han ser ut som Stefan Löfven hahaha.. det är den enda jag ser när jag ser Adrian nuförtiden
Nej det är helt ofattbart men är ens fans fjortisflickor så säger ju det rätt mkt, att dom inte vet hur en vuxen människa ska bete sig och bara går på utseendet och han är ju förfan inte ens så snygg men med hans beteende blir han absolut inte attraktiv. Den stora frågan är hur Madde kan tycka han är sååå sexig med hans vidriga och omogna beteende, finns inget osexigare!! Så det är ju nästan farligt för henne att hon blir så blind och inte ser en människas beteende utan bara dökär ändå.
2021-05-06, 18:50
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det mest upprörande i detta är att de andra är riktiga ynkryggar. Nardos ska stå upp för andra men inte en jävel står upp för henne. De kan inte förstå henne då hon fick ta den största smällen och blev kränkt pga en fattig konsekvens, detta gör att jag kommer att avgöra hur jag röstar efter denna händelsen. Pedram som påstår sig vara Nardos storebror går inte ens in och kollar hur hon mår. Fucked up! Lojalitet, kärlek och respekt my ass!

De är så jävla konflikträdda så det luktar om de alla, blir så förbannad av att se sånt här. Likadant var det när Pedram och Dompa mobbade ut Nardos förra veckan och ingen stod upp för henne då heller. Usch!!! Hade de haft vett så hade de reagerat så jävla starkt på detta men, men så här ser det ut även i samhället där folk kan stå och se på när någon behandlas illa för att de är så rädda om sitt eget skinn.

Det största riset av mig får de som kallar henne för sin närmaste, för denna likgiltighet för Nardos känslor säger mer än ord! Man kan ju föreställa sig vad som hänt om Pedram fick den här behandlingen?

Hoppas att Nardos fans nu inser att AD inte är någon genuin vän till henne för vad som än väntas i priser eller straff för honom mot det han gjorde mot henne är inte värt det! Bekräftar bara ytterligare hur självisk AD är.
Nardos har höjts mycket i mina ögon senaste tiden. Spyr på dem där inne jävla fegisar som utnyttjar henne.
2021-05-06, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Du glömmer ett väldigt stort men där hon är helt oförmögen att ta till andras perspektiv, kan inte se sina egna fel och ältar andras i flera timmar. Det är väldigt jobbigt att bo med.

Jag kan hålla med om att hon är trög mellan varven rätt ska vara rätt😉

Men hon har inte svårt att se andras perspektiv däremot så har hon oftast en annan syn på saken och står alltid upp för den.
2021-05-06, 18:52
Avstängd
iratsprud HAHAHAHAA
simon alltså.
2021-05-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hoppas fan på det men hennes fans verkar ju bara se på avsnitten och detta kommer inte komma med och de tror att han är så snäll mot henne och att de är bästisar

Valid point! Vi får se hur de klipper avsnittet då! Vet iaf att här på fb o på grupperna i facebook är många upprörda o trötta på mössan! Detta var sista droppen! Han sjönk oavsett i populäritet o chansen att ta ut honom är större nu än för 2 tim sen! Värt att firas! Sen får vi hoppas att instagram vaknar o lägger upp klipp o vänder sig emot honom också!
2021-05-06, 18:53
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Tycker ni verkligen det är okej vad Adrian gör här? Han är trippelt starkare o större än henne.

https://imgur.com/a/nJNP2yD

D e 1 lek.

Sluta gnäll.

undvik avslöja dig som söndercurlad.
Medlem
Chockerande att Nardos är den ända med balls i huset? Nope.

Chockernade att alla säkert tycker som henne men inte vågar stå upp för det? Nope.

Chockerande att folk fof anser emelie som den mest ärliga? Japp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det mest upprörande i detta är att de andra är riktiga ynkryggar. Nardos ska stå upp för andra men inte en jävel står upp för henne. De kan inte förstå henne då hon fick ta den största smällen och blev kränkt pga en fattig konsekvens, detta gör att jag kommer att avgöra hur jag röstar efter denna händelsen. Pedram som påstår sig vara Nardos storebror går inte ens in och kollar hur hon mår. Fucked up! Lojalitet, kärlek och respekt my ass!

De är så jävla konflikträdda så det luktar om de alla, blir så förbannad av att se sånt här. Likadant var det när Pedram och Dompa mobbade ut Nardos förra veckan och ingen stod upp för henne då heller. Usch!!! Hade de haft vett så hade de reagerat så jävla starkt på detta men, men så här ser det ut även i samhället där folk kan stå och se på när någon behandlas illa för att de är så rädda om sitt eget skinn.

Det största riset av mig får de som kallar henne för sin närmaste, för denna likgiltighet för Nardos känslor säger mer än ord! Man kan ju föreställa sig vad som hänt om Pedram fick den här behandlingen?

Hoppas att Nardos fans nu inser att AD inte är någon genuin vän till henne för vad som än väntas i priser eller straff för honom mot det han gjorde mot henne är inte värt det! Bekräftar bara ytterligare hur självisk AD är.

Så sant👏👏👏
2021-05-06, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jag kan hålla med om att hon är trög mellan varven rätt ska vara rätt😉

Men hon har inte svårt att se andras perspektiv däremot så har hon oftast en annan syn på saken och står alltid upp för den.

Har man alltid en annan syn på saker än alla andra så tyder väl det om något på att man kan se andras perspektiv. Det är anledningen till att hon sitter och ältar med någon i flera timmar om det skett något, hon kan inte köpa att den andra helt enkelt inte tycker som hon
2021-05-06, 18:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad är Nardos sur på? Tydligen inte idioten som sprayade henne så att hon spydde

Såklart inte. Hon är dökär i Adrian så han kommer undan med all skit han gör mot henne. Hon är lika manipulerad av honom som hennes fans är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in