2021-05-06, 18:43
Medlem
wolfiess avatar
Tycker ni verkligen det är okej vad Adrian gör? Han är trippelt starkare o större än henne.
Senast redigerad av wolfies 2021-05-06 kl. 18:55.
2021-05-06, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Nej.

den kommer nog snart nu efter maten.

kan det vara så att det som dyker upp i spegeln är..........en familjemedlem eller vän......

OJ, gjorde jag det igen, producerade BB åt dom.

Haha aa förmodligen, tack för svar 🤗
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Ni förstår väl att detta är det bästa som kunde ha hänt? Nu kommer han aldrig få alla stöd-röster från Nardos fans o det är bye-bye på måndag!!
Hoppas fan på det men hennes fans verkar ju bara se på avsnitten och detta kommer inte komma med och de tror att han är så snäll mot henne och att de är bästisar
Medlem
Haha, Emelie tycker att Ojudith ser ut som en riktig atlet, en kulkastare och Simon stämmer in men att hon ser ut som en diskuskastare. Kulkastare låter lite roligare än kulstötare.

Vet ni vad mina vänner och hatobjekt? Jag sitter och avnjuter en bricka full med UST till min dagliga vinranson. Bra med pruttein. Wow!
2021-05-06, 18:45
Medlem
Citat:
Nej.

kan det vara så att det som dyker upp i spegeln är..........en familjemedlem eller vän......

Det kommer väl komma upp en text att tittarna tkr det här osv osv av det vi fått röstat om på insta
2021-05-06, 18:45
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja folk skriver ju Nardos och Adrian med massa hjärtan. Hur fan kan dom inte se hur han utnyttjar henne

Jag fattar det bara inte... För mig är det solklart att han utnyttjar henne OCH är hemsk emot henne.
Men han har väl lyckats manipulera instatjejerna också för att han ser ut som Danny Saucedo... Det räcker tydligen Själv kan jag inte släppa att någon i tråden sade att han ser ut som Stefan Löfven hahaha.. det är den enda jag ser när jag ser Adrian nuförtiden
2021-05-06, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billabell
Har spegelgrejen varit? Inte haft tid att kolla liven förrän nu😂
Nej, och det kommer nog dröja lite till då de just nu sitter bakom kulisserna och konfererar kring eventuella påföljder till ADs beteende under uppdraget (han sprutade bland annat rejält med hårspray i ansiktet på Nardos).

Spegelgrejen kommer för övrigt reta gallfeber på oss då den innebär att deltagarna kommer få ”sanningar” av tittarna som typ bara handlar om Nardos eller trycker ner Pedram (sanningarna ligger i BBs story).
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Hur lång tid tog det efter Steph lämnade tills du var glad igen?'' Emelie till Simon

Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Emelie till Simon ”hur lång tid efter att Steph lämna tog det för dig att bli glad?”

Hon tänker nog galet på Dennis..
Det var riktigt gulligt och mildrade det plötsligt uppbyggda hatet, lite. 🙄
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Nej.

Man har fått svara på frågor på BB story på instagram om deltagarna. Så antar att det ska på något sätt avslöjas för dom.
2021-05-06, 18:47
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Nardos kommer gå långt den ända som säger ifrån framför fegisarna

Det mest upprörande i detta är att de andra är riktiga ynkryggar. Nardos ska stå upp för andra men inte en jävel står upp för henne. De kan inte förstå henne då hon fick ta den största smällen och blev kränkt pga en fattig konsekvens, detta gör att jag kommer att avgöra hur jag röstar efter denna händelsen. Pedram som påstår sig vara Nardos storebror går inte ens in och kollar hur hon mår. Fucked up! Lojalitet, kärlek och respekt my ass!

De är så jävla konflikträdda så det luktar om de alla, blir så förbannad av att se sånt här. Likadant var det när Pedram och Dompa mobbade ut Nardos förra veckan och ingen stod upp för henne då heller. Usch!!! Hade de haft vett så hade de reagerat så jävla starkt på detta men, men så här ser det ut även i samhället där folk kan stå och se på när någon behandlas illa för att de är så rädda om sitt eget skinn.

Det största riset av mig får de som kallar henne för sin närmaste, för denna likgiltighet för Nardos känslor säger mer än ord! Man kan ju föreställa sig vad som hänt om Pedram fick den här behandlingen?

Hoppas att Nardos fans nu inser att AD inte är någon genuin vän till henne för vad som än väntas i priser eller straff för honom mot det han gjorde mot henne är inte värt det! Bekräftar bara ytterligare hur självisk AD är.
2021-05-06, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Var så tydligt att oavsett vad de båda sa om att de inte hade känslor, hade de faktiskt det.

Känslor instängda i ett hus är nog inte så svårt att få, kommer aldrig bli något utanför huset
2021-05-06, 18:48
Medlem
Anonym396s avatar
Sjukt att man får se de andra deltagarna i DC.

Man är så van efter hela säsongen att man bara får se dem max 3 minuter och sedan är DC och följer Nardos igen kanske 20-30 minuter tills det kommer ett brev eller om de käkar. Så ser dagarna ut om man följer DC vilket majoriteten gör.

Så jävla nice när Nardos sover.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in