Citat:
Ursprungligen postat av
Conny63
Nardos kommer gå långt den ända som säger ifrån framför fegisarna
Det mest upprörande i detta är att de andra är riktiga ynkryggar. Nardos ska stå upp för andra men inte en jävel står upp för henne. De kan inte förstå henne då hon fick ta den största smällen och blev kränkt pga en fattig konsekvens, detta gör att jag kommer att avgöra hur jag röstar efter denna händelsen. Pedram som påstår sig vara Nardos storebror går inte ens in och kollar hur hon mår. Fucked up! Lojalitet, kärlek och respekt my ass!
De är så jävla konflikträdda så det luktar om de alla, blir så förbannad av att se sånt här. Likadant var det när Pedram och Dompa mobbade ut Nardos förra veckan och ingen stod upp för henne då heller. Usch!!! Hade de haft vett så hade de reagerat så jävla starkt på detta men, men så här ser det ut även i samhället där folk kan stå och se på när någon behandlas illa för att de är så rädda om sitt eget skinn.
Det största riset av mig får de som kallar henne för sin närmaste, för denna likgiltighet för Nardos känslor säger mer än ord! Man kan ju föreställa sig vad som hänt om Pedram fick den här behandlingen?
Hoppas att Nardos fans nu inser att AD inte är någon genuin vän till henne för vad som än väntas i priser eller straff för honom mot det han gjorde mot henne är inte värt det! Bekräftar bara ytterligare hur självisk AD är.