2021-05-06, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Sjukt att man får se de andra deltagarna i DC.

Man är så van efter hela säsongen att man bara får se dem max 3 minuter och sedan är DC och följer Nardos igen kanske 20-30 minuter tills det kommer ett brev eller om de käkar. Så ser dagarna ut om man följer DC vilket majoriteten gör.

Så jävla nice när Nardos sover.

Det blir bättre stämning bland de andra då Nardos inte är där och måste höras och synas.
Medlem
Conny63s avatar
För mig är det solklart att Adrian åker på måndag om inte tidigare .Madde blir klart bättre utan han o Madde kommer bli kvar är solklart. Hoppas för första gg att 2 åker o att det blir judith o Adrian .
Medlem
Helt plötsligt landade det in massa Nardos anhängare från ingenstans i tråden en slump såklart.
2021-05-06, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Har man alltid en annan syn på saker än alla andra så tyder väl det om något på att man kan se andras perspektiv. Det är anledningen till att hon sitter och ältar med någon i flera timmar om det skett något, hon kan inte köpa att den andra helt enkelt inte tycker som hon

Absolut inte hon står upp för sig själv vilket verkar vara obekvämt för vissa. Hon visar en styrka som de andra därinne saknar helt.
2021-05-06, 18:57
Medlem
Adrians bikt, han la sina röster på Simon och Judith. Halvintressant, men ändå.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-05-06 kl. 19:00.
Medlem
Simon berättar hur mycket han spelar. Jag älskar Emelie som frågar " hur svårt måste det inte ha varit att komma in här när du är så van att spela.
De flesta reagerar på ett annat sätt., som om de som spelar är mindre värda, med ett fördömmande mot de som spelar....

Dom har nåt gemensamt Simon och Emelie, bl.a som dom sa här om veckan ( var nog Emelie som så det och Simon nickade) Vi är flashback.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och idiotmadde plockar disk.🤬

Skräll!

Men Vafan är det ja läser

Har Adrian sprayat hårspray i ansiktet på Nardos tills hon spydde?

Edit: ska läsa i tråden såklart. Men sjukt wtf
Senast redigerad av nudelfan 2021-05-06 kl. 19:01.
2021-05-06, 18:58
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Det blir bättre stämning bland de andra då Nardos inte är där och måste höras och synas.
Skönt att inte höra Nardologer.
2021-05-06, 18:59
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Nardos har höjts mycket i mina ögon senaste tiden. Spyr på dem där inne jävla fegisar som utnyttjar henne.

Samma för mig och andra får tycka som de vill men Nardos är den enda som är rakryggad och som "vågar" säga vad hon tycker utan att spela över som vissa andra. Nardos är inte heller pjoskig och när hon nu ligger inne i rummet ensam så har hon ingen. Jag tänkte på när Judith blev så jävla lack över Nardos och Joels prank och det var så hemskt då det rev upp massa gammalt skit.

Okej, men detta som Nardos blev "tvungen" att uppleva som såg ut som ett övergrepp kan faktiskt också ha rivit upp något i henne, det vet vi inte! Hon verkar ju uppenbarligen må dåligt. Det är bara när det drabbar dem själva som det blir en stor grej. Att BB återigen låter någonting så här allvarligt som jag ändå tycker att det är gå förbi dem, så faller min respekt för Produktionen så hårt.
2021-05-06, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Absolut inte hon står upp för sig själv vilket verkar vara obekvämt för vissa. Hon visar en styrka som de andra därinne saknar helt.

Precis. Hon står endast upp för det hon tycker är rätt hela tiden, tar inte in att andra kan ha en annan åsikt. Det är just det jag menar. Ingen person vill älta saker i flera timmar, förutom Nardos.
2021-05-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Helt plötsligt landade det in massa Nardos anhängare från ingenstans i tråden en slump såklart.
Har det ramlat in massa nytt folk i tråden? Inte lagt märke till. Tror mer det var en skev situation och att de flesta här inne bara skriver vad de tycker och tänker (förutom ett fåtal som försöker hetsa pga lagda spel på odds).
2021-05-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Hur lång tid tog det efter Steph lämnade tills du var glad igen?'' Emelie till Simon

Inget big fan av Emelie, men jobbigt 😞

Vad svarade Simon då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in