Citat:
Annki är hilarious, hon har ingen som helst självinsikt. Hon sitter och och resonerar om att det är helt sjukt att Annica propagerar för röstning för att det gynnar henne, men att det är givet att det är OK för henne att propagera för lottning för att det skulle gynna henne själv. Alltså man blir helt mållös, och vad var det för snack om att Annica som kvinna & 50-plussare inte skulle få vara för demokrati? xD
"Men om vi kör röstning har ju jag ingen chans att bli vald". Snacka om entitled. Ändå kul att de hade en omröstning om huruvida de skulle rösta eller lotta. Lite meta. Satt och resonerade i samma banor när jag så den föranledande diskussionen, om de skulle lotta eller rösta om vad de skulle göra; lotta eller rösta.
Att Obbola är en ryggradslös opportunisttoffel har vi alla vetat om. Typisk fånglägersväktare.
Haha dito om annki som sagt. Men Swica lurar ju Dennis, hon vill få in Baldwin i Maktens Bonad. Hennes bullshit om att "nu röstade vi ju för att man bara får vara i maktens boning en gång blabla" är ju rent skitsnack. För att det ens skulle bli relevant hänger det på att:
0. Vem fan bryr sig om en informell röstning?
1. Hon vinner mot Seth Wenzel och blir befälhavare.
2. Hon vinner nästa Robinsontävling och tvingar således fram en omröstning om utmanare igen.
3. Dennis är kvar efter Ö-rådet.
4. Dennis blir framröstad att utmana Swica.
Vad är oddsen för att det ska hända? Swica played Dennis for a fool. Synd att han är så lättlurad.
"Men om vi kör röstning har ju jag ingen chans att bli vald". Snacka om entitled. Ändå kul att de hade en omröstning om huruvida de skulle rösta eller lotta. Lite meta. Satt och resonerade i samma banor när jag så den föranledande diskussionen, om de skulle lotta eller rösta om vad de skulle göra; lotta eller rösta.
Att Obbola är en ryggradslös opportunisttoffel har vi alla vetat om. Typisk fånglägersväktare.
Haha dito om annki som sagt. Men Swica lurar ju Dennis, hon vill få in Baldwin i Maktens Bonad. Hennes bullshit om att "nu röstade vi ju för att man bara får vara i maktens boning en gång blabla" är ju rent skitsnack. För att det ens skulle bli relevant hänger det på att:
0. Vem fan bryr sig om en informell röstning?
1. Hon vinner mot Seth Wenzel och blir befälhavare.
2. Hon vinner nästa Robinsontävling och tvingar således fram en omröstning om utmanare igen.
3. Dennis är kvar efter Ö-rådet.
4. Dennis blir framröstad att utmana Swica.
Vad är oddsen för att det ska hända? Swica played Dennis for a fool. Synd att han är så lättlurad.
fast tänkte hon verkligen fel? De satt ju och sa vid lägerelden att de som har varit i maktensboning inte får va där igen. Även följeslagaren. Vilket betyder att OM en ny person skulle röstas fram att utmana henne, då kan ju deennis röstas fram? Men om han är följeslagare så missar han nu chansen? Tror hon tänkte så. Fast å andra sidan så sa ju hon själv att hon är ganska trög efter ett par veckor på ön. 🤣 men tror hon resonerade så.