Citat:
Ursprungligen postat av
Scalping
Jag är helt säker på att även Robinson Cruse hade åkt och köpt korv på ICA Maxi om det funnits möjlighet till det.

Ja och han hade inte förtjänat att bli bränd på bål för det.
Att fuska är fel. Ja absolut
Förtjänar Alex att bli diskat . Ja absolut
Den enda frågan jag ställer är HUR fel är det? Personer har gått från att ha honom som favorit till att tycka att han är världens vidrigaste människa och att hans barn borde skämmas för pappa när dom går till skolan WTF
Sen tycker man från ingenstans att det är rätt att kasa ur sig pedofil anklagelser för att jag ställer den frågan. Vad fan är det som händer?
Det här är ingen diskussions forum iallafall, den saken är klar