2021-05-06, 09:44
  #4765
Medlem
Wilma nämner att hon varit i Gränslandet i flera veckor!

Någon som vet hur många dagar hon varit där?
2021-05-06, 09:55
  #4766
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Wilma nämner att hon varit i Gränslandet i flera veckor!

Någon som vet hur många dagar hon varit där?

Wilma är keff. Ingen överlevare. Bara ett stycke kött liksom. En timme är för henne en dag. Hon ärminst värdig att vinna.
2021-05-06, 10:11
  #4767
Medlem
Någon ställde frågan häromdan till Joanna på instagram om hon gick ner mycket i vikt under robinson, varpå hennes svar var att hon inte kan säga för det avslöjar hur länge hon var kvar i tävligen.
Vilket får mig att fundera att hon kanske kan vara årets vinnare?
Hoppas verkligen att hon är det. Så sjukt hur mycket man kan tycka om en person via rutan! Och hur stolt man kan vara över nån man inte känner. Vill i stort sett high fivea med henne hela tiden.
2021-05-06, 10:15
  #4768
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av averylovelyday
Någon ställde frågan häromdan till Joanna på instagram om hon gick ner mycket i vikt under robinson, varpå hennes svar var att hon inte kan säga för det avslöjar hur länge hon var kvar i tävligen.
Vilket får mig att fundera att hon kanske kan vara årets vinnare?
Hoppas verkligen att hon är det. Så sjukt hur mycket man kan tycka om en person via rutan! Och hur stolt man kan vara över nån man inte känner. Vill i stort sett high fivea med henne hela tiden.

Nice. Hon är min nya kärlek oxå. Small tits Joanna är big time, liksom. Hon har balls & vågar gå mot strömmen.

2021-05-06, 10:17
  #4769
Medlem
Hur har Wilma klarat sig så länge i Robinson jo hon har käkat mat från Elias Alexander och Sofia ändå är hon kvar. Dom kunde lagt ned Gränslandet.
2021-05-06, 10:18
  #4770
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av averylovelyday
Någon ställde frågan häromdan till Joanna på instagram om hon gick ner mycket i vikt under robinson, varpå hennes svar var att hon inte kan säga för det avslöjar hur länge hon var kvar i tävligen.
Vilket får mig att fundera att hon kanske kan vara årets vinnare?
Hoppas verkligen att hon är det. Så sjukt hur mycket man kan tycka om en person via rutan! Och hur stolt man kan vara över nån man inte känner. Vill i stort sett high fivea med henne hela tiden.

Enig. Hon har växt och gör riktigt bra tv. Har kollat in hennes IG och det hon tidigare har medverkat i och hon är fan riktigt skön! Dessutom är hon snygg.
2021-05-06, 10:18
  #4771
Medlem
Wrenkler ska vara med i podd casten Gott Snack idag där han enligt egen utsago ska vara 'saveage'
han sa det i en händelse på instagram.
2021-05-06, 10:23
  #4772
Medlem
Scalpings avatar
Jag är helt säker på att även Robinson Cruse hade åkt och köpt korv på ICA Maxi om det funnits möjlighet till det.
2021-05-06, 10:27
  #4773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Först tänkte jag har folk arberges?, eller är dom bara jävligt blåsta men jag tror jag börjar fatta lite hur vissa här fungerar, och vad det här går ut på (för vissa). Allt handlar om att peka ut fel och misstag och medvetet förstora dom med gånger en miljon, så att man kan sparka på dom här människorna och bränna dom på bål, för att kunna gå och lägga sig sen och känna sig som en lite bättre människa än sånadär jävla elaka feminist häxa eller äckliga jävla fuskare. "för nån jävla elak jävla fuskare är åtminstone inte man själv" (trots att man har brännmärken på fingrarna från kvällens bränning) , "det är såna som gör att mitt bidrag från försäkringskassan blir svårare att få vetdu" tänker man och somnar

Ja jag vet inte. Jag håller med dig. Det blev ju en jävla hysteri med min mås för att många i tråden varken förstår logik eller kan läsa tråden innan man ställer samma fråga som redan besvarats. Man gör sig lustig när man inte förstår. Det är inte lätt när det är svårt
2021-05-06, 11:08
  #4774
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Jag är helt säker på att även Robinson Cruse hade åkt och köpt korv på ICA Maxi om det funnits möjlighet till det.
Ja och han hade inte förtjänat att bli bränd på bål för det.
Att fuska är fel. Ja absolut
Förtjänar Alex att bli diskat . Ja absolut
Den enda frågan jag ställer är HUR fel är det? Personer har gått från att ha honom som favorit till att tycka att han är världens vidrigaste människa och att hans barn borde skämmas för pappa när dom går till skolan WTF
Sen tycker man från ingenstans att det är rätt att kasa ur sig pedofil anklagelser för att jag ställer den frågan. Vad fan är det som händer?
Det här är ingen diskussions forum iallafall, den saken är klar
__________________
Senast redigerad av ola-hammastrom 2021-05-06 kl. 11:20.
2021-05-06, 11:39
  #4775
Medlem
dwgs avatar
Underbart att transan åkte ut, synd bara på Alex (men regler är regler)
Varför fick Ludde en ny chans? Wilma borde ta platsen, hon skulle ha röstat ut på stört ändå.

Men vi hoppas at hon tar sig in och slänger ut Ludde för gott.
2021-05-06, 11:49
  #4776
Medlem
Att TS hänger ut joana i sin story? Gnäller över att hon sa ifrån om de facto att de fuskade?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in