Citat:
Ursprungligen postat av
crazybitch
Va fan, är det bara jag som tycker Ludde är den enda som är vettig? Han är helt ärlig med att han spelar ett stenhårt spel, tog inte illa upp och inget gnäll på andra när han själv åkte ut och verkar ändå vara schysst och hjälpa till mycket med sysslorna i lägret. Det är ingen jävla familjesemester dom är på, det är en stenhård tävling som man är med på för att vinna.
Enda problemet är att han är en avundsjuk fitta som golar, en bortskämd fucking mammapojke.
So, du är faktiskt den enda som vill i säng med Ludde här.
Stenhård tävling? En dans på rosor är det. Ingen ödemark direkt. Totalt fail från produktion.
Fusk är inget brott. Alla fuskar irl. På ett sätt eller ett annat. Truth of today, baby. Jag fuskar & ljuger på jobbet om genererar i fördel & cash. Alla fuskar, vän. Alla!
Ludde är dessutom inte ärlig. Han backstabbade Elias för en äcklig gammal tants skull. Annki. En svag & worthless piece of shit är hon.

Lika fucking värdelös som.Ludde.